Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ידידי תלתן (בילוי קצר עם אלפא רומאו ג'ולייטה תלתן ירוק)


bar72
שימו לב! השרשור הזה בן 3271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Bar72,

נהניתי לקרוא! :beerchug:

 

אל תשכח שידידנו לא בהכרח חווה את אותם המצבים. הוא או אשתו נוסעים (כנראה) יותר עם הילדים.

איך אתה יודע שהם (כנראה) נוסעים יותר עם הילדים?

 

זה בדיוק הענין. התלתן הנוכחית מפעילה את בלוטות החשק בצורה מדהימה. לא מסכים בכלל עם מה שכתבו כאן על אגזוז וצ'יפ ל1.4. התלתן היא משהו אחר לגמרי.

מישהו עבד על הסאונד בתוך תא הנוסעים ומרגישים את זה. הצליל מתוכנן ומכוונן כך שיהיה מספיק חזק כדי להשמע טוב אבל לא מספיק חזק כדי להפריע. הוא גם מופנה פנימה, דרך קיר האש בעוד בחוץ הרכב יחסית שקט.

כמו כן יש הבדל מהותי במומנט בין 1.4 משופר ל1.75 בתלתן, התגובה שלו הרבה יותר טובה בסל"ד נמוך מה1.4 והבעיטה שלו בסל"ד גבוה חזקה באופן משמעותי ביותר מה1.4 המשופר.

בקיצור, זו חיה אחרת לגמרי הן מה1.4 והן מהתלתן הקודמת.

+1

ההבדלים בין ה-1.75 החדש לבין ה-1.4 מולטיאייר אינם מסתכמים בהבדל מספרי של כ"ס או מומנט.

 

ברור שה-1.75 מייצר הרבה יותר כח, אך גם זמינות הכח והביצוע מרשימים הרבה יותר. בנוסף, כושר הנשימה בקצה הסקאלה פשוט מעולה, בין הטובים בקטגוריה שלו - דבר שחסר ב-1.4. מבחינת צליל אין ל-1.4 מה לחפש ליד ה-1.75, לא קרוב אפילו. אגב, אמנם אלפא יצרו תעלות אשר מעבירות את הצליל לתוך תא הנוסעים אך גם בחוץ קולו נשמע היטב.

 

כדי להביא את ה-1.4 לרמה שמתחילה להזכיר את ה-1.75, ואני לא מתכוון רק לנתון המספרי של מומנט/הספק מקסימלי, צריך להשקיע כסף רב וסביר להניח שהתוצאה הסופית תהיה אמינה פחות ועדיין לא תבצע ברמה הנדרשת.

 

התלתן החדשה (למעשה, כל גרסה של הג'ולייטה המחודשת) נוגעת בכמה נקודות בעיתיות שהיו חסרות בדגם הקודם של הג'ולייטה: תמיכה צד, מולטמדיה ועוד כמה שיפורים פה ושם.

 

לסיום, רכב חדש מתחיל מ-0 ק"מ וגם האחריות "חדשה".

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בר ,אני בכלל הייתי קונה קופסה (TMC) ל1.75 ליטר ומחייך עוד יותר,נראה לי ש 85 אחוז

מהברנשים בעולם קונים כי הם רוצים ,לא בגלל שהם צריכים.

איזה כיף רכב חדש ונהנתי לקרוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...