Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אי אפשר להמליץ לך, אתה צריך לשמוע את שניהם אם אפשר עם שאר הסטאפ שלך. הבחירה של הסאב יכולה להיות תלויה גם בתדר החיתוך ובSLOPE. אם תחתוך למשל את המידבאס ב80HZ אז הייתי נוטה יותר לכיוון ה12" שכן ה15" אולי לא יפיק טוב תדרים עד 80HZ (או פחות טוב).

אם אתה חותך למשל ב60HZ אז אפשר ללכת יותר לכיוון ה15" שישחזר את התדרים הנמוכים בצורה טובה יותר.

 

יש לציין שהרבה אנשים לא אוהבים סאב באס אמיתי והוא נשמע להם "נפוח" גם זאת יש לקחת בחשבון כאשר בוחרים 15".

 

לסיכום: כנראה שתצטרך או לשמוע, או להמר. אם הייתי צריך להמר, הייתי הולך על ה12" שכן בדרך כלל הם לא מאכזבים ומהווים את ה"פשרה" הטובה יותר בין הענות נמוכה, גבוהה ועוצמה (אם מתייחסים לדגם מסויים) אבל עדיין קשה להכליל.

בכל מקרה שיהיה בהצלחה :)

פורסם

לדעתי, האתגר הגדול של הסאב, "לגרד" את הסאונד האמיתי ולשם כך הוא נועד. וזהו ההבדל בין סאב איכותי ופחות איכותי. לא הגודל, ובטח שלא המותג.

גם תדר החיתוך, יהיה תלוי במה שהרמקולים מסוגלים להפיק.

גם אני הייתי הולך על 12" .. זה יותר "בטוח".

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
כשמישהו מבקש ייעוץ, הוא לא מבקש STATICS בנוגע לנושא,

הוא רוצה מידע מהימן, ממקור ראשון - הלקוח, הצרכן, ניסיון מעשי....... וכו וכו.

 

אני סומך על הידע של יובל, שהוא יודע מה הרוב, ומה לא ..

הוא לא בא לשאול על הרוב.. הוא מתייעץ לגבי סאבים ספציפיים..

אני מאוד מאוד מצטער ! ( אמרתי כבר מאוד ? )

באמת בשיא טיפשותי קראתי את השאלה ממש במהירות ולפי הכותרת זה היה נראה לי מין סקר כזה מה אתם הייתם מעדיפים

 

אז אני שוב מאוד מצטער על זה שהתבלבלתי ( ואולי בלבלתי)

 

מתן

פורסם

בקשר לחיתוך המידי אתה צודק אני מאמין שהם יחתכו בסיבות ה 70-65 HZ, השאלה היתה דחופה יחסית רק מסיבה שיש אחד כזה בארץ והוא נמצא כרגע אצלי ( דילמה להחזיר או לא :-) )

 

בכול מקרה אני כנראה ישאר עם 12" או יעבור לסדרת IRIDUM החדשה שיצאה ...

 

יובל

פורסם

אני חושב שההבדלים בין ה 12" ל 15" (באופן כללי - לא ספציפי) יהיו זניחים.

אם גרסת 12" תרד נניח עד 30HZ ה 15" יירד בעוד כמה HZ בודדים בלבד, ואולי ברמות

שהן כמעט אינן שמיעות.

אם היה לי לבחור בין גרסא 12" לבין 15" מבלי להסתכל על היכולת ה SPL ית שלהם - ה 12" היתה

הבחירה שלי בכל עת.

 

גל

×
×
  • תוכן חדש...