Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז חברה מישהו פה ניסה את ההיפוניקס או את הבזוקה עם הגברה טוב ?

אם כן איך הם ? עדיפים מהמוראל ? איך העוצמה ? איך האיכות?

תודה

פורסם

לגבי ההיפונקס אינני יכול להגיב, משום שלא יצא לי לשמוע אותם,

לגבי הדוטק, יצא לי לשמוע אותם פעמיים-שלוש, לפי דעתי הם בכלל לא שווים את התמורה של הכסף, אבל שיהיה ... (אכן מדובר בMK2)

 

את הקומפוננט של באזוקה לעומת זאת, שמעתי רק פעם אחת לפני כימעט שנתיים, ועד היום השאירו בי רושם טוב,

אם אתה מעוניין "בדירוג" איפה הייתי ממקם אותם, היתי ממקם אותם ברמה של הMBQUARTS, (הקומפוננט שמעל ה DSD, אינני יודע את שמו, אך אולי משהו שקשור לרפרנס ?)

 

אם השאלה פה זה בין הבאזוקה, לדוטק, אני חושב שהבאזוקה היא מעליהם בכמה רמות,

באותה תקופה לא חשבתי שהבאזוקה שווה את המחיר, הם נמכרו באותה החנות בערך ב1800 שח !

אך כשאתה מספר לי שהם עולים היום -רק- 800, אני מתפלא שלאחרים אין ניסיון איתם, מאוד אהבתי אותם.

 

(ראיתי שאתה מתחיל להתעניין בהגברות, את הבאזוקה שמעתי עם מגבר של וולוסיטי, 50 וואט.

ואת האמביקוורטז, עם מגבר של רוקפורד אחת הסדרות הנמוכות .. מאמין משהו בסיגנון של 50 וואט)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לפי דעתי בזוקה :roll: , לא כי יש לי..., הם נשמעים צלולים וכל כך נעימים עד שלא רציתי לצאת מהרכב.

ממש חיפשתי איזה עוד שיר אפשר לשמוע/לבדוק...

מיד יפה ,צליל עמוק, ווקאל מדהים - ממש ב-live.... אם יש אפשרות מבחינת ממון -הייתי הולך על ה-אינפיניטי קאפה (כמו שנאמר). מתאים יותר למוזיקה איכותית ופחות קופצנית ,יותר קלאסית ואקוסטית מ...טראנס ושות'.

:screwy:
פורסם
חחח שמעתי אותם אצלך יא שיכור אבל האמת שלא כל כך אהבתי את המערכת שלך, יענו לא יודע שמעתי כמה שירים לא ענה למה שרציתי.. אולי זה בגלל שהמגבר נותן הספק נמוך לקומפוננט אני לא יודע מה שכן לא התלהבתי בשביל לקנות אותם במחיר של 800 שקל
רועי מה ניסגר איתך אחי ?

שאתה שמעת ברכב שלי ניסתי להשמיע לך נטו את הסאב...

ישבת ושמעת אצלי מוזיקה כמו שצריך ?

ממש לא..

 

ואני ממש לא משוחד הסיבה שזאת הדעה שלי זה לא בגלל שיש לי דוטק ההפך

הסיבה שיש לי דוטק זה בגלל שהדעה שלי היא כזאת לגבי הקומפוננט הזה

פורסם

האמת עוד לא שמעתי סט קומפוננט שאמרתי,זהו,עד כאן,הווליום הזה גבוהה מידי.

הכי עוצמתי ששמעתי הוא ההייבריד אצלי ברכב שמקבל 150 לגישור,לכל צד הכוונה.

וזה גם לא בדיוק עוצמה....אם אתה מחפש עוצמה ממש סט קומפוננט אחד של 2 חלקים לפי דעתי לא יספיק.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

ניאו, "הייבירד שמקבל 150 וואט בגישור" זה לא בדיוק עוצמה ?

הפתעת אותי בתגובה שלך, בכל אופן כניראה הסטנדרטיים שלך גבוהים מהרגיל ..

לפי מה שאתה מתאר, מבחינתך זאת האפליקציה הכי עוצמתית ?

(מה הסיכוי שהכיוונון של הגיין שלך, לא מי יודע מה ?- בלי להעליב כמובן ..)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ניאו מאוד מאוד מוזר לי מה שאתה אומר...

אני שמעתי סט היבריד שמקבל 140 וזה היה מאוד מאוד חזק...

מה שכן אני הזרמת לשלי משהו כמו 120 RMS...אולי קצת יותר אולי טיפה פחות...( המגבר בעיקרון היה אמור להוציא 160 + - אז קיצצתי קצת עם הגיין... ) ועדיין זה היה מאוד מאוד חזק

בלי קשר שמעתי לא מעט רכבים עם הגברה של 100 + לקומפוננט וזה היה יותר מידי.

פורסם

חברה תודה רבה לכולם :) אני מעריך שאתם באמת עוזרים וכותבים את דעתכם,

מתן באמת לא שמעתי כמו שצריך את הרמקולים התרכזתי יותר בסאב אבל בזמן ששמענו את הסאב לא שמתי לב לאיזה מוסיקה ממש יפה וחזקה שאני שומע, זה מה שהתכוונתי אחי

אני יבוא היום לשמוע אם לא תיהיה לך בעייה אחי :) וכמו שפעם שי אמר לתמיר "נראה עד כמה הסאב שלך באמת חזק" חחחחחחחחחח סתם אחי, שי הרג אותי שהוא סיפר לי על זה :)

בכל מקרה חברה שמעתי פה תגובה אחת על הבזוקה מבן אדם שמפעיל אותה דרך הרדיו ואפילו לא תגובה אחת על ההיפוניקס ... בבקשה קצת תגובות על 2 הקומפוננטים האלה עם הגברות כמו שצריך

תודה

פורסם

בוקר טוב.

רועי לא אמור להיות בעיה היום אני מאמין שהרכב יהיה אצלי

מה שכם אני רוצה לשבת על כול ההתקנה והעניין של הפאזות

אז תרים לי פלאפון...אם שוב הוא נמחק לך אז 0528854443

פורסם

חח, רוי, מתן לא יבין על מה מדובר ;)

זה ביני לבין תמיר ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אין מה להיות מופתע,שמעתי גם את הFNQ מוגברים במגבר שנותן לך צד 112.5 RMS (הכי טוב לדייק) וגם לא בדיוק חזק....הייבריד יותר חזקים אבל לא משהו שהספיק לי...גם במפגש שמעתי עוד סט כמו שלי שלא היה מוגבר כמו אצלי ועדיין.....לא חזק בכלל.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

בסדר אני גם מתכוון להגביר את הפיוניר האחוריים שלי בערך ב90 RMS וביחד אני מאמין שישמעו חזק

השאלה היא עוד פעם תקציב של עד 1000 שח לקומפוננט אני רוצה משהו על רמה !

ראיתם את הכיוונים שלי אחד משלושת הקומפוננטים הבאים, חוות דעת על הבזוקה והייפוניקס מאוד תעזור ואם מישהו רוצה להמליץ על קומפוננט אחר במחיר הזה הוא מוזמן

תודה

פורסם

אני מצרף לך לינק ל KAPPA של אינפיניטי, התקציב זהה.

 

http://tapuz.zap.co.il/model.asp?model_id=29687

 

אם קצת יקר מדיי, לך על הדגם היותר "חלש" שלהם, תראה בזאפ לפי חיפוש...

אני מאמין לפי נסיון שלי בכל המותגים כי לא תתחרט מהסאונד של אינפיניטי.

הם מאוד ותיקים בתחום הרמקולים, וגם בעוצמות גבוהות הם לא מביישים ושומרים על איכות.

 

גל


×
×
  • תוכן חדש...