Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה גל, לא יקר מדי אני בדרך כלל מוריד לחנויות איזה 100 שקל פה 100 שקל שם :)

אבל אני לא מכיר את האינפינטי קצת קשה לי לשלם כל כך הרבה כסף על רמקול שאני לא מכיר אני בטוח שאתה יכול להבין.

אתה אישית היית קונה אותם ולא את הדוטק או משהו אחר? מבחינת SPL וSQ, אני יודע שאתה חובב SPL אז זה יעזור :)

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלחתי לך לינק על הסדרה הקצת יותר גבוהה, אולם גם הסדרה הנמוכה יותר לא מביישת כלל(!)

 

נכון, אני חובב SPL אך יודע להעריך SQ, ואם הייתי לבחור בתקציב של כ 750-1000 + ש"ח,

הייתי בוחר כל סדרה של אינפיניטי.

אבל שוב, זו דעה שלי, ומדובר על שמיעה של סטים רבים של אינפיניטי בעיקר.

(לא רק סטים - גם רמקולים)

הצליל מאוד טבעי - וזה בעצם מה שחשוב לי בכל אופן.

 

גל

פורסם

אין לאף אחד פה ניסיון עם הבזוקה או ההיפוניקס מוגברים ?

אם מישהו שמע אותם מוגברים ויכול לתת את חוות דעתו זה מאוד יעזור לי

פורסם

יותר מחצי מהאנשים פה (תיקון) מרבית האנשים פה לא ראו בכלל את המוצרים של החברות האלו,

בטח ובטח שלא שמעו.

שוב - העצה הכי טובה שתקבל לדעתי זה להקשיב, ולקנות את מה שמצא חן בעיניך...

לא שמעת? - אל תקנה(!)

פורסם

איזה מישהו אמר לי על קומפוננט DLS, מה זה ? בחיים שלי לא שמעתי עליהם

וזה מה שאני יעשה .. ישמע אותם איפה שהוא ואז יקנה

אבל על הקומפוננט הזה DLS מה אתה אומר ?


×
×
  • תוכן חדש...