Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין 3 סוגים הייתי רוצה שתעזרו לי לבחור את ההכי טוב מביניהם (התקציב דומה ואני שואל אך ורק מה יותר טוב לא מה עולה יותר או פחות)

מוראל דוטק 6.5" 140 RMS

bazooka rx6s 6.5" 75 RMS

Hifonics Athlas 6.5" 70 RMS

אני יודע שבעקרון כל אחד והאוזן שלו מעדיף משהו אחר אז שכל אחד ירשום על מה הוא היה הולך מבין ה3, אני מחפש עוצמה חזקה אבל גם איכות אחלה, תודה רבה לכל העוזרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשר לשאול למה ?

הרבה מאוד אנשים אמרו שההיפוניקס מעולים וגם שהבזוקה מעולים וששניהם עדיפים על הדוטק..

אם אתה יכול להגיד לי למה אתה מעדיף את הדוטק אני מאוד ישמח

פורסם

שמעתי את שלושתם.

את הדוטק שמעתי מספר פעמים - ולא משנה באיזו התקנה הם נשמעים לא רע.

הבזוקה טובים מאוד, הייתי אומר crisp as bells...

ההייפוניקס גם טובים, אבל כשיש שתי בחירות עדיפות - הם יורדים לתחתית הרשימה...

כך או כך לא הייתי מתנגד לאחד מהסטים.

מכיוון שהסטים מחו"ל שונים מאוד בסאונד על פני המורל, הייתי ממליץ לך בחום לעשות בחירה שכזו

על פי האזנה.

אם היית מוסיף את infinity לרשימה, הייתי ממליץ לך לקנות מבלי לשמוע, כי יש להם את הסאונד הכי

טבעי לדעתי מכל חברה אחרת.

 

גל

פורסם

גל דבר ראשון תודה על כל האינפורמציה, דבר שני אין לי איפה לשמוע את כל הסטים עם הגברה כמו שצריך.

ואיזה אינפיניטי אתה מתכוון ? אני מחפש סט חזק שיתן לי את העוצמה שאני רוצה ואני רוצה עוצמה חזקה

פורסם

כל אינפיניטי - לא משנה הסדרה נשמעים מעולה לדעתי.

ישנם הבדלים בין סט לסט אולם באופן כללי הם מעולים.

לא שמעתי אותם בעוצמות מטורפות אם לזה אתה מתכוון - אני לא עד כדי כך חירש אבל הדוטק

שמעתי מוגברים חזק ועמדו בזה בכבוד.

אם אין לך אפשרויות שמיעה - לך על בטוח... (הדוטק)

 

גל

פורסם

אתה בטוח ? דווקא נראה לי חבל.. אני מתכוון להגביר עם בערך 100 RMS לערוץ וההיפוניקס או הבזוקה נראים לי עסקה ממש משתלמת (800 שקל), כמו הדוטק ...

וההיפוניקס ידועים בכך שהם חברה מעולה.. ולגבי עוצמה אני מחפש עוצמה שאני יגביר וישמע כמו במסיבות בווליום גבוהה שאני לא יוכל עוד ושיהיה איכותי.

פורסם

הדוטק הם בעיקרון 140 RMS אני מאמין שאני יתן להם ככה 100.. זה יספיק להם לדעתי אבל השאלה היא האם לא עדיף לתת 80 נגיד לקומפוננט של היי פוניקס או בזוקה מבחינת עוצמה ואיכות ?

אתה היית הולך על הדוטק מבחינת עוצמה ואיכות אם זאת הייתה בחירה שלך ?

ואם אפשר עוד דעות של אנשים יתקבלו בברכה

פורסם

אני מסכים עם גל הדוטק עדיפים במקרה הזה

אתה יכול בשקט לתת לךהם 100 RMS הם יעמדו בזה יפה

הרמקולים האלה מאוד מאוד חזקים איכות בכלל לא חסר להם ולדעתי הדבר עושה אותם מספר 1( לדעתי)

בתקציב הזה זה הטויטר המצויין שלהם !

אתה מוזמן לשמוע אותם אצלי דברי איתי בפרטי וניפגש...

פורסם

חחח שמעתי אותם אצלך יא שיכור אבל האמת שלא כל כך אהבתי את המערכת שלך, יענו לא יודע שמעתי כמה שירים לא ענה למה שרציתי.. אולי זה בגלל שהמגבר נותן הספק נמוך לקומפוננט אני לא יודע מה שכן לא התלהבתי בשביל לקנות אותם במחיר של 800 שקל

פורסם

סתם אמרתי מחיר, אפשר למצוא אותם אבל אני מאמין באזור המחיר הזה ...

אם אפשר חברה עוד דעות של אנשים רק שמעתי 2 אנשים שאחד מהם משוחד כי יש לו דוטק :p

תודה

פורסם

תראה אני כניראה הולך להתקין ביום חמישי את הדוטק.

אני בדקתי ולפי דעתי הדוטק הוא אחלה סט.

אבל שוב זאת לפי דעתי.

תחפש אנשים עם סטים אחרים מוגברים שתוכל לשמוע .

תלך לחנויות שונות ותבקש מהמוכר שישימיע לך את הסט שעומד אצלו באוטו.

ככה אני עשיתי.

hu:pioneer 4650

Component:morel dotech mkII


×
×
  • תוכן חדש...