Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

ברשותי קורלה 2010

הצמיגים הקדמיים במצב טוב , האחוריים צריכים החלפה

השאלה אם להחליף אותם כרגיל או שכבר עדיף להתקינם כקדמיים ואת הקדמיים להעביר לאחוריים?

תודה

פורסם

תחליף.

אתה רוצה לשים צמיג שאתה בעצמך אומר שלא תקין כצמיג שגם אחראי על ההיגוי וגם מוריד את הכוח לכביש?

אשמח לדעת למה אתה חושב שהצמיג הטוב יותר צריך להיות מאחורה דווקא

פורסם

זה בדיוק מה ששאלתי לפני כחודש.

אם תחפש תמצא שרשור שלי שהתפתח בו דיון מעניין.

 

אני שמתי את הקדמיים(הטובים) מאחורה. וחדשים התקנתי מקדימה.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

ל אלקטרו , התכוונתי למה שגבי רשם:

 

בכל מקרה אני קונה זוג חדש.

השאלה אם את הזוג החדש לשים מקדימה ואת הקדמיים הנוכחים להעביר לאחור

בכל מקרה האחוריים הנוכחים הולכים לפח

פורסם

די נו!

אי אפשר כל פעם לפתוח את הויכוח הזה מחדש.

יש מספיק שרשורים שעוסקים במיקום הצמיגים החדשים, ושכל אחד יסיק את המסקנות לעצמו מהטיעונים לכאן או לכאן.

הדבר היחיד שאין עליו עוררין הוא החלפה של כל ארבעת הצמיגים יחדיו.

 

 

פותה"ש - מה ההגדרה שלך לצמיגים "במצב טוב"?

מה תאריך הייצור שלהם? כמה ק"מ עברו? האם יש סימני יובש מתקדמים ו/או סדקים בהיקף הצמיג או בסוליה? מה עומק החריצים? איזו חברה ודגם הם?

×
×
  • תוכן חדש...