Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז יש פה הרבה הסתייגויות אם כן או לא להחליף,

בספר רכב לא מוזכר להחליף.

 

יש לציין שב- 60K החליפו "שמן תה"ל אוט' L M-5S".

האוטו עומד כרגע על 140K.

 

מה אתם אומרים ?

מדובר בספיריט 2008 מנוע 2000.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

בוקר אור,

נראה לי שעשו לך מה שעשו לי ! הרישום הוא רישום מתוך פירוט של מוסך מורשה ? אז ככה: לדעתיך לאחר חקירות בעניין, מדובר בריקול של החברה של החלפת משאבת הגה; תסתכל על בקבלה של החלפת שמן גיר רשום שבאותו תאריך החליפו לך גם משאבת הגה כח נכון ? כי הריקול היה בנוגע למשאבת הגה הכח !

 

כשכתוב החלפת שמן תה"ל אוט lm ה-L זה ריקול; האם חוייבת בתשלום בגין החלפת שמן הגיר כביכול ? לדעתי לא כי זה במסגרת הריקול. מתי החליפו לך את השמן גיר - סביב שנת 2011 ? אז היה הריקול ובעלי המאזדה מדגם ספיריט נקראו לריקול....

אגב, כמה ליטרים מצויין שהחליפו לך ? יש לך צילום מהחשבונית שאתה יכול להעלות ?

 

והשמן ששמו זה לא שמן מסוג lm-5s כי פשוט לדעתי אין שמן כזה; ה-L זה הקיצור של הריקול ולדעתי שמו לך שמן מסוג m-v.

פורסם

כשקניתי את הספיריט שלי(2006) עם 90K קמ, לאחר הרבה חפירות החלפתי,

החלפתי לשמן הזה:

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-BG-Synthetic-ATF-%D7%90%D7%93%D7%95%D7%9D

 

גם לפני וגם אחרי העברת ההילוכים הייתה חלקה,

קניתי 4 בקבוקונים, נכנסו רק 3.

ההחלפה הבאה אחרי 45K מבחינתי

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

דוד זה בדיוק המקרה,

היה ריקול למשאבת הגה כוח, בוצע בחודש 11 שנת 2010.

רשום כמות 1.

 

D1winner,

איך ביצעת את ההחלפה ? במוסך מורשה? בנוסף החלפת פילטר שמן גיר ?

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

לצערי אין לי חשבונית, אלא רק היסטוריית טיפולים, כי לא אני ביצעתי את הריקול הזה.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

אני עד עכשיו לא מבין למה לעזאזל החליפו במסגרת הריקול שמן גיר כשהריקול היה רק לגבי משאבת הגה כח - פשוט לא ברור לי !

 

בכל מקרה אני רואה שאצלך שמו שמן דקסרו6 והשמן הזה זה שמן גיר; אני לא מבין למה שמו גם את הדקסטרו וגם שמן תיבת הילוכים !

פורסם
דוד זה בדיוק המקרה,

היה ריקול למשאבת הגה כוח, בוצע בחודש 11 שנת 2010.

רשום כמות 1.

 

D1winner,

איך ביצעת את ההחלפה ? במוסך מורשה? בנוסף החלפת פילטר שמן גיר ?

 

חבר מכונאי ביצע את ההחלפה,

החלפנו רק שמן גיר

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

D1winner,

האם שאבתם מהמיכל של השמן גיר ?

או ממש ניקזתם הכל ? (אני יודע שיש מכונה ייעודית לזה)

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

ניקוז בלבד, ללא שאיבה.

אני מניח שבשאיבה הכמות תהיה גדולה יותר, ואם לא הוחלף שמן ברכב אף פעם, שאיבה של כל הנוזל עלולה לגרום לבעיות.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

×
×
  • תוכן חדש...