Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי....

אני רוצה לקנות מערכת מולטימדיה AVH-X2550BT pioneer,או אם יש לכם המלצות אחרות על מערכת מולטימדיה איכותית בטווח ~1500~ שקל.

חשוב לי שהיא תוכל לקרוא את סוגי הקבצים הנ"ל..אם למישהו יש ניסיון עם זה אשמח לתשובה.

 

 

 

 

תודה לעוזרים:-o.

פורסם

לדעתי רק סדרות גבוהות יותר (ויקרות יותר) קוראות קבצי FLAC.

פיוניר 8650 וקנווד 5025 לדוגמה.

 

איזה ציוד נוסף יש במערכת שלך?

פורסם

הפיוניר 2550 לא תומך Monkey's Audio או FLAC

אני לא מכיר נגן שתומך Monkey's Audio

ובנוגע ל FLAC אין הרבה מכשירי מולטימדיה שתומכים הפיוניר AVH-X8650BT תומך ע"י חיבור USB.

גם קנווד DNR8035BT וגם DDX7035BT וגם DDX5035BT תומכים FLAC ע"י USB.

פורסם (נערך)

תודה רבה!!

יש לי כרגע מגבר של BOSS,סאב rockford punch p1...ואני מתכנן לקנות גם זוג קומפוננט בסביבות ה 1000 שח.

 

מאוד חשוב לי שהסאונד יהיה נקי ואיכותי עם באסים חזקים..אני שומע בעיר רוק ומוזיקה כבדה..

לכן אני מחפש מערכת שקוראת קבצים איכותיים

עריכה אחרונה על ידי ariel95
פורסם

תעשה המרה ל-MP3 320kbps ואני בספק אם תשמע הבדל.

לא מדובר במערכת היי-אנד.

 

הרבה קבצים ברשת נמצאים גם בפורמטים כמו FLAC ו-APE, אבל בפועל הוקלטו ממקור גרוע ושום דבר לא יעזור להם.

פורסם
לדעתי רק סדרות גבוהות יותר (ויקרות יותר) קוראות קבצי FLAC.

פיוניר 8650 וקנווד 5025 לדוגמה.

 

איזה ציוד נוסף יש במערכת שלך?

 

עוד פעם אתה וה8650 שלך?

×
×
  • תוכן חדש...