Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לאחר בדיקה - מאזדה 3


ChaoscripT
שימו לב! השרשור הזה בן 3351 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקחתי היום מאזדה 3 לבדיקה,

אשמח לשמוע חוות דעת שלכם על הבדיקה.

 

קצת על הרכב,

  • מאזדה ספיריט 3 2008
  • מנוע 2000, יד 02 ברשיון
  • עברה 140,000 ק"מ (לא טופלה במורשה)
  • קומפרסיה יצאה - צילינדר הראשון והרביעי 100%, השני 97% והשלישי 96%
  • אין פגיעות שאסי, רק תיקוני פח לא רציניים (עפ"י הבוחן)
  • לגבי החלונות, החלון שליד הנהג ואחורי נפתח אך לא נסגר מהשליטה של הנהג (אך מהכפתורים שלהם הוא נפתח ונסגר)
  • לגבי הצמיגים, הבוחן אמר שהם עוברים טסט אבל רצוי להחליף, למעט קדמי שמאלי שיש דפיקה ועדיפות גבוהה להחליף.
  • הפנסים האחוריים, הפלסטיק שרוף (מחלה של מאזדה - שהפנסים שורפים את הפלסטיק)
  • תושבת צריך להחליף , גם מחלה של מאזדה.

 

 

להלן הטופס.

 

IMG_201img150211_153141.jpg

 

תודה רבה.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקומפרסיה תקינה.

 

יש לטפל בנזילות מההגה, להחליף תותבים למשולשים, תושבת מנוע ובולמי זעזועים קדמיים.

 

קח בחשבון גם החלפת רביעיית צמיגים.

 

רוב הפגמים שצויינו הם פגמים של בלאי, ואם הרכב נראה לך, עליך לבקש מהמוכר להוריד במחיר לפחות 50% מעלות התיקון

(שכן במקרה שהכל תקין אתה לא מקבל רכיב חדש אלא משומש)

 

כמובן שככל שתצליח להוציא מהמוכר יותר - כן ייטב.

 

מעבר לזה נראה שהרכב במצב סביר לגילו.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי מזדה 3 2008 גם וזאת בבדיקה מסכמת את כל המחלות של הדגם:

בולמים - כ 900 ש"ח

תושבת מנוע - (אם זאת העליונה ימנית שהיא הכי יקרה) - כ 800 ש"ח

משולשים - כ 900 ש"ח

רביעיית צמיגים - 1500-2000 ש"ח

 

שורה תחתונה יוצא לך יישור קו של כ 4500 ש"ח לא כולל עוד הפתעות או דברים בסיסיים כמו שמן, פילטרים וכו'

 

על פניו זה נראה הרבה אבל זה בלאי ומדובר על רכב עם מנוע ושלדה טובים

עריכה אחרונה על ידי לאון
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקומפרסיה תקינה,

צמיגים קח בחשבון 1600 ש"ח.

תושבת מנוע מחלה ידועה בספיריטים, 1400 ש"ח ייעלה לך התיקון ( אל תתפתה לשים תחליפי ב 800, הם הולכות תיק תק!!! )

לגבי מה שרשמת עם החלונות זה שטויות, זה פתיר, זה קורה כל פעם שמחליפים מצבר, ואם תשחק עם המתגים מהקונסולה של הנהג קורה גם.

מאוד פשוט לסדר את זה, אתה מוריד את החלון עד למטה ביחד ( גם מהנהג וגם מההוא מאחורה) משאיר אותם לחוצים עד שתשמע כמו קליק כזה, ואז מעלה אותם ביחד ומחכה עד שתשמע שוב את הקליק הזה, וזה ייסדר אותם, ממש שטויות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני לא אוהב עם כל המכונים האלה, שהם מסמנים על המון דברים איקס רק כדי לכסות את התחת של עצמם, שלא תבוא אליהם אחרכך עם תלונה. מוצאים את הפגם הכי קטן - בום. פוסלים את כל הסעיף.

צריך לקחת את זה בערבון מוגבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ספיריט שנראית סבבה על הנייר כמו זאת, צריכה השקעה של 6K כולל תיקוני צבע בשביל להגיע למצב שאתה באמת רוצה.

 

מעניין אם המוכר ייתגמש, או שייחכה לפראייר שייקנה במחיר מודעה ויתחזק תחזוקת שבר.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

אפילו לא ראית את הרכב, אז על סמך מה אתה אומר לו שהוא יצטרך תיקוני צבע???

ועוד מציין שזה על מנת להגיע למצב שהוא רוצה... מאין לך מה המצב אליו הוא רוצה להגיע? אולי מצב הרכב מספק אותו?

 

הסעיף הזה מופיע כמעט בכל בדיקה. לפי הנחת היסוד שלך, כל רכב משנת 2008 עם הסעיף הזה צריך לעבור תיקוני צבע?

או אולי גם אלו משנת 2007...? ומה עם אלו מ 2009?

יכול להיות והרכב באמת לא נראה טוב, אבל ממש אי אפשר לפסוק את זה מבלי להסתכל.

 

כשאני עשיתי בדיקה לפני הקנייה של הרכב, היו רשומים דברים דומים מאוד.

והרכב עצמו היה נראה ממש מעולה. אחרי טיפול פוליש ווקס.

 

אני גם לא מבין למה אתה שואל אם המוכר יתגמש. אתה אפילו לא יודע מה המחיר הדרוש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

 

תומר,

 

בנושאים האלה, אני לא מופתע הרבה, לצערי. (בעצם, עכשיו כשאני עובר שוב על הטופס, מפתיע אותי שלא רשום מצבר חלש או אין תאריך)

 

אז נכון, אני לא יכול לקבוע בוודאות (ולא מנסה) וכמובן שכל מקרה לגופו, אבל יודע מה? מסתבר שכולם רוצים רכב כמה שיותר שמור בכמה שפחות כסף. גם שרשורים פה חוזרים על עצמם. אני מניח, ואמשיך להניח שמי שקונה ספיריט רוצה רכב שנראה טוב גם מבחוץ, במיוחד רכב במיוחד רכב שנתונים יבשים (שנתון\יד\ק"מ) נראים מעולה.

 

בנושא הפחחות, כמעט כל רכב לא חדש צריך תיקונים פה ושם (וזאת התפשרות לעומת האלטרנטיבה) אז את זה הוספתי לחשבון שכבר עשו פה אחרים ולהערות העינייניות שבטופס. אני חיפשתי רכב כזה בשלב מסויים, יש לי קצת מרירות מהחוויה אני מודה. כל שניה שביליתי בחיפוש המודל הזה (לפני כחצי שנה) הייתי מחשיב לבזבוז זמן, לולא הרווחתי לפחות את השיעור:

 

יש דגמים של רכבים שמחפשים אותם אנשים לא הכי שקולים, אז גם אם הגעת למוכר סביר שגם מסכים איתך שיש הרבה מאוד הוצאות בשביל ליישר קו לרכב, אין לו סיבה לרדת במחיר כי עוד שבוע שבועיים יבוא מישהו שכל מה שהוא רואה בעיניים זה "ספיריט עם ק"מ נמוך-סביר ויד נמוכה". זה עוד במקרה הטוב, של מוכר שלפחות מדבר איתך בהגיון. לא נזכיר את השאר. כבר היה לנו שרשור של אחד שממש רצה לקנות ספיריט ואז גילה שהמוכר דילג על טיפול (משך חצי שנה אאל"ט) לקראת מכירה של הרכב.

 

מבחינת נסיון אישי, עברו אצלי כמה משפחתיות יפניות 7-11 שנים על הכביש, ואני חייב להגיד, אנשים לא מעריכים נכון עלויות יישור קו של "רכב יפני אמין". בכלל לא בודקים\שואלים כ"כ הרבה דברים שהמשמעות שלהם גדולה מאוד ביחס לעסקה כולה. עם חלק מהם העדפתי לא להתעסק (בתור מוכר) ובסוף מכרתי את הרכב למישהו שרק ניסה לעבוד עליי וסיפר אלף סיפורים, אבל הוא בא פעם אחת, שילם במזומן, ולקח את הרכב. המחיר היה מצויין מבחינתי, כי גם אם הייתי משקיע 6K ברכב ורק אז מוכר, לא הייתי "מרוויח" ממנו יותר.

 

 

אני קורא יחסית הרבה בפורום ייעוץ ובפורום המשפטי, תמיד מחפש הפתעות טובות, דוגמאות טובות, וסיפורי הצלחה. לא תמיד מוצא, אפילו לא בדרך כלל.

 

אשמח להתבדות במקרה הזה, ואם פות"ש ירכוש את הרכב בסוף, נדע עוד.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד אפשרות זה להיכנס לבדיקה של 5 דקות למוסך לבקש ממנו לבדוק את הבולמים/ משולשים/ תושבות. תבקש שיראו לך את הבלאי במידה ויש!

 

חבל לוותר על רכב במצב טוב עם בעיות בלאי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב נקנה,

תודה רבה לכולם על העזרה.

IMG_20150213_133259.jpg

IMG_20150213_133311.jpg

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3351 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...