Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יישור קו טויוטה קורולה שנת 2000


chaimb
שימו לב! השרשור הזה בן 2624 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפי דעתי מבחינת אמינות פרופר בכסף שקנית אין שום רכב אמין יותר.

כל מה שתיקנת אלו הן תוצאה של בלאי 15 שנים או הזנחה, מבחינת תקלות אתה יכול להיות רגוע.

עריכה אחרונה על ידי subaru_loyale

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לי יש אחת כזאת 2001 בבעלותי כבר שלוש שנים ואני מאוד מרוצה מהרכב

 

החיסרון שיש לרכב זה שהוא נמוך וכל במפר או בור נורא מרגישים

שמן , יחסית לרכב שנת 2001 צורך בסדר אני משתמש ב 10W40 של ליקווי מולי גלון זהב 100 שקל 5 ליטר

ושמתי לב גם מלא דגמים מהשנה הזאת עם צבע דהוי שרוף מהשמש

רכב ממש אמין שלוש שנים ובאמת לא היו הרבה הוצאות , נכשלתי על גומיה קרועה בציריה

דברים ממש קטנים קל לטפל ברכב הזה גם רכשתי אותה לפני שלוש שנים ב 28 יד ראשונה מנכה צהל מבוגר שהתחייב על הכל

אז היה לה 150 אלף היום כבר הגיעה ל 180 לא נוסע הרבה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

עדכון נוסף:

היום עשיתי טיפול נוסף לרכב. הוא עומד על 184,500 ק"מ ועבר 16,500 ק"מ מהטיפול הקודם תוך 4 חודשים. שמתי שמן ופילטר שמן מקוריים של טויוטה, פלאגים של דנסו ופילטר אוויר לא מקורי. עלות חלקים 250₪.

לשם שינוי, בעקבות העובדה שהמוסכניק שלי היה עמוס עד אחרי החגים וחרגתי מהקילומטרז', העבודה בוצעה על ידי חבר מוסכניק שלא רצה לקבל תשלום.

מלבד זאת, הרכב עושה את העבודה יום יום ללא תקלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לציין שזה דורש הרבה אומץ לקנות רכב בן 15 כאשר התכנון הוא לנסוע 31 אלף קילומטר ב 9 חודשים.

 

אבל שמח ומקווה שלא פותח פה לשטן שהרכב לא עושה בעיות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

עדכון נוסף:

הרכב עומד על 201,500, עשיתי כ 17,000 ק"מ מהטיפול הקודם (קצת באיחור עקב עומס) תוך כ 8 חודשים. בינתיים הרכב ממשיך להפגין אמינות טובה. טפו טפו.

 

עשיתי טיפול נוסף לרכב שכלל:

שמן מקורי טויוטה 10/30 ופילטר שמן מקורי

פלאגים דנסו

פילטר אויר ופילטר מזגן שהוחלף כי היה סתום לגמרי

החלפת נוזל בלם עכור dot3

ברקסים אחוריים היו גמורים - הוחלפו ובוצע כיוון לבלם יד.

פקק רדיאטור הוחלף - נשבר הקפיץ.

קניתי בקבוק ליטר נוזל קירור ורוד של טיוטה ומילאתי היה חסר קצת.

עלה הכל 1,000 ש"ח לאחר הנחה.

 

העבודה בוצעה כרגיל במוסך ש. שרותי רכב במושב מתתיהו, והשירות והמחיר היה מצוינים כמו תמיד.

 

הרכב אכל כשתי קילו שמן מהטיפול הקודם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמשיך לטפל בו ולשמור עליו והוא יחזיר לך אמינות מטורפת.

 

אם אני לא טועה, אתה צריך מים אדומים ולא ורודים?תקנו אותי. אם זה מנוע 4A-FE אז אדום.

 

קצת מבאס אותי התושבות שלך , מה בסוף עשית עם זה ?

 

אגב: אכילת שמן במנועים האלו זה טבעי...לדעתי זה החסרון היחיד של המנוע שלהם:-D.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת רכב אמין.

 

הנוזל קירור ששמו תואם לתקן של טויוטה נראה לי שהוא אדום אתה צודק.

 

לגבי התושבות, חבר הביא לי מחו"ל 2 תושבות קדמית ואחורית של חברת febest. עלה 200 ש"ח. קראתי באינטרנט עליהם שזו חברה גרמנית. נתקין אותם ונראה, יותר גרוע מזה לא יכול להיות.

 

אגב, סתם לידיעה זה מחיר תושבות מקוריות בטויוטה בארץ:

אחורית 369 ₪, קדמית 273 ₪, ימין 866 ₪, שמאל 764 ₪. סה"כ: 2,272 ₪

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

שלום.

 

הרכב הגיע ל 221 אלף להלן מספר עדכונים:

 

1. הוחלפו לפני כשלשה חודשים 4 צמיגים. לקחתי good year eagle sport דרך אתר itire נדמה לי. עלה כ 1,100 ש"ח. הרכבה ב "צמיגי מודיעין" בינתיים מרוצה מאוד. היו בהתחלה רעידות במהירות גבוהה, בוצע איזון שוב והבעיה הסתדרה.

 

2. לפני כחודשיים הסטארטר שבק חיים - עלה 650 ש"ח החלפה למשופץ במוסך הרגיל שלי.

 

3. לפני כחודש מת המצבר. החלפתי למצבר של וורטה 60 אמפר ב 450 ש"ח אצל חשמלאי רפי באזור התעשייה שילת. נתן שירות ומחיר טוב.

 

4. ביצעתי טיפול (קצת באיחור לא שמתי לב שעבר הזמן): שמן טויוטה 10-30, פילטר שמן מקורי, פלאגים דנסו, פילטר אויר סיני - עלה 450 ש"ח. בטיפול הוחלפו גם רפידות ברקסים קדמיות - 300 ש"ח. לאחר ההרכבה ראיתי שזה רפידות סיניות, המוסך התחייב שיחליף אם יהיו בעיות כלשהם. בינתיים נראה שזה בסדר. - העבודה בוצעה כרגיל במוסך שלי ש. שרותי רכב במושב מתתיהו.

 

5. כמה ימים לפני הטיפול התחיל רעש של משהו שבור מאזור הגלגל ליד הנהג + רעידות במהירות גבוהה. התברר שהבולם שבור. הוחלפו יחד עם הטיפול 2 בולמים קדמיים של חברת kyb. עלה 1,000 ש"ח.

 

6. הרכב אוכל כקילו שמן לכל 4,000 ק"מ.

 

עדיין אחרי כל זה, לאחר שנסעתי על הרכב כמעט 70,000 ק"מ בשנתיים, כ 100 ק"מ ביום (מודיעין-ירושלים ועוד סיבובים), אני חושב שזו התמורה הכי טובה לשקל. לדעתי, מלבד הסטאטר מדובר בבלאי טבעי של כל רכב ובפרט של רכב ישן.

עריכה אחרונה על ידי chaimb
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2624 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...