Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש לדעת מה העלויות אחזקה של הפריוס


BassDriver
שימו לב! השרשור הזה בן 3379 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא הרבה זמן כאן בפורום אך חייב לציין שיש כאן אנשים רציניים שאוהבים לעזור וזה נחמד מאוד להיתקל באנשים כמוכם.

 

spring , תודה על ההצעה, זה מאוד נחמד מצידך. אשמח לבוא ולהתרשם.

 

Shmelov , תודה רבה רבה על ההסבר המפורט..

 

ברשותך עוד כמה שאלות לגבי הפריוס, ואשמח אם גם שאר חברי הפורום יענו.

 

לגבי פריוס שנת 2009 דגם 1.8 , האם היא מאובזרת כמו זאת שרכשת מ 2010 ?

עם כל השכלולים כולל הנעה ללא מפתח, GPS מובנה, חיישני רוורס , ושאר הדברים ?

 

משיטוט ביד 2 יש כאלו שנת 2009 דגם 1.8 עם מחיר מעל 80K.

אבל הק"מ באזור ה 100K ומכיוון שאנחנו נוסעים באזור ה 25K בשנה, אם ארכוש אחת כזו אז עוד כמה שנים היא תהיה עם ק"מ די גבוה.

 

לחכות למציאה אחרת ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אפשר להתעלק על הנושא:

ראיתי היום פריוס 2010 עם 91K על המד. מחירון משוקלל עומד על 106K.

הרכב נכנס לתוכנית ה-SELECT (מסתבר שלוי יצחק מוסיף 5% על זה). במסגרת התוכנית הרכב עובר מלא בדיקות וישור קו, טיפול 90 (עולה בסביבות 1400) והתקנת מערכת מולטימדיה עם DVD ו-GPS. היה ברכב בקרת שיוט שהם משאירים לי.

כל העסק הוצא לי ב-88.

על פניו נראה מפתה מאוד - מישהו יכול לחוות דעה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לגבי פריוס שנת 2009 דגם 1.8 , האם היא מאובזרת כמו זאת שרכשת מ 2010 ?

עם כל השכלולים כולל הנעה ללא מפתח, GPS מובנה, חיישני רוורס , ושאר הדברים ?

 

לחכות למציאה אחרת ?

 

כן זה אותו רכב 1 ל-1. חלק הגיעו עם המולטימדיה וחלק בלי.

אפשר להתקין לבד, נותן מראה הרבה יותר טוב.

 

כל העסק הוצא לי ב-88.

על פניו נראה מפתה מאוד - מישהו יכול לחוות דעה?

 

אם אין שום תאונה, תיקון צבע, יד1 פרטית, הסטוריה ללא רבב, מטופלת רק במורשה יבואן

ושמורה בפנים ובחוץ אז המחיר זול. המחירון הוא 96,000 ש"ח לפני שיקלול.

אני יודע שסגרו על 93,000 ש"ח על שני פריוסים. אחת ינואר 2010 עם 110K, שניה מרץ 2010 עם 110K.

היו בלי שריטה שמורים כמו חדשים ועמדו בכל הקרטריונים שרשמתי למעלה.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. מה זאת אומרת עובדת סל"ד גבוה? זה לא בדיוק מסתדר עם החסכון בדלקת. בכל אופן, אני לא מרגיש שהסל"ד גבוה בשיוט בכביש המהיר בכלל.

ב. פלסטיקה - אכן נראית הרבה יותר טוב מאשר מרגשיה אבל זה לא שאני מלטף את הדש-בורד כל הזמן ולא נשמעים קרקושים בנסיעה...

ג. מערכת המולטימדיה זה עניין משעשע. כמו שכבר אמרתי מדובר במערכת זולה בהתקנה מקומית. כשקונים רכב ב-80K ש"ח פלוס, האם עוד -1500 ש"ח עושים את ההבדל? בסכום הזה או אפילו פחות ניתן להתקין מערכת מבוססת אנדרואיד שתוכל להפעיל בה WAZE, לגלוש באינטרנט, לשחק ANGRY BIRDS אם זה מה שחסר לך ומה לא?

ד. ההצעה ב-88 נשמעת לא רעה, שלי אמנם הגיעה עם קילומטרז' נמוך יותר אך משנתון קודם ובלי תוספות האבזור ב-86.

 

שיקולי הכדאיות משעשעים אותי לפעמים. באותו הסכום יכולתי לקחת רכבים נוחים וחסכוניים אחרים (פלואנס דיזל למשל) אבל רציתי את הפריוס ספציפית כי אהבתי אותה. בהנחה שלא אקבל רכב מהעבודה או שיקרה משהו אני מתכנן להחזיק בפריוס לפחות 5 שנים. הנסועה שלי עומדת על כ-30K בשנה. זה אומר שבסופו של דבר יהיה לי רכב עם כ-215K ק"מ בן 10 שנים. האם זה קילומטרז' מטורף עבור רכב שמתוכנן להרבה יותר? ע"פ תוצאות של בעלי רכבים בחו"ל הן החזיקו הרבה יותר ומדובר באחד הרכבים האמינים ביותר. אז כשאמכור אותו ייתנו לי 20 ולא 30 אלף, ביג דיל, בהתחשב בזה שאני אחסוך אלפי שקלים בדלק בכל מקרה ואהנה מרכב שעושה לי טוב.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שקלתי גם את הפלואנס דיזל אבל הנסועה שלי באזור 15K ורובה בעיר. האמת שכבר הייתי מוכן לקחת את הרכב לטיול מחוץ לעיר פעם בשבוע כדי לנקות את הממיר חלקיקים...

בכל אופן חיפשתי רכב שיש לו ערך מוסף כלשהו מעבר למשפחתומטית 1600 - הדיזל היה אמור לתת ביצועי מנוע טובים יותר וחסכון בדלק.

השאלה של הכדאיות נגעה לגבי הפריוס הספציפית מול פריוסים אחרים - מאנשים פרטיים ו/או עם קילומטראז' נמוך יותר.

האמת היא שאם אני עושה לרכב טוטאל לוס דקה אחרי שהביטוח נכנס לתוקף הרווחתי 20 אלף שח לפי המחירון :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

קודם כל תודה רבה לכם על התגובות פה נהנתי לקרוא ,בעיקר את הסקירה של Shmelov.

 

רציתי לדעת מה ההבדל בפועל בין טויוטה אוריס הייבריד סטיישן 2015 (היבריד רגילה זה רק גודל)

לבין פריוס החדשה 2015 ? ומי לדעתכם יותר עדיף? חשוב גם ביצועים וגם חיסכון (כמובן זה תלוי בצורת נהיגה)

 

בפריוס יש GPS מובנה? האם אפשר לשנות לניווט של IGO לדוג' ?

האם אפשר להוסיף GPS עם/ללא אנדרויד לטויוטה אוריס? אם כן איזה ובכמה עלות? (אשמח קישור דוג' בישראל)

החלפת המסך ישפיע על התצוגה של הבקרה במובנה ? "יבואן" יחליט לבטל לי אחריות?

זה באמת שווה את ההוצאה הכספית הגבוהה כ- 140,000+ שקל ?!

 

(יקח לי כמה שנים לקבל החזר כספי מה שאולי אשלם על המצבר,

כי אבא שלי נוסע די הרבה 40-50,000 ק"מ בשנה או שהחישוב שלי הפוך?)

תמיד מחשבים מול רכב זול יותר שאוכל פחות ועדיין שזה שווה את ההפרש של יותר מ-50,000 שקל?

 

יש הבדל בין הסוכנויות משנה השונות באתר של טויוטה?

אני מאזור פ"ת/כ"ס, טיפה בילבלו אותי כמה שנים אחריות על הרכב? חלק אומרים 4 וחלק 5 (בין 120-150,000 ק"מ) .

וכמה על המצבר? חלק 5 שנים לאחר מכן שנה/15,000 ק"מ =300 שקל (כל שנה תלוי בבדיקה שלה).

עריכה אחרונה על ידי u1988
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאמור בשרשור השני - ההבדל בין הרכבים הוא במעטפת - תצורת מרכב, עיצוב חיצוני ופנימי. המכלולים זהים רובם ככולם.

באוריס יש מערכת מולטימדיה מקורית שיודעת להסתנכרן עם הסמארטפון וה-WAZE. תקיש TOYOTA MIRRORLINK בגוגל או חפש באתר טויוטה הישראלי ותוכל להתרשם איך זה עובד.

כמו שאמרתי גם קודם - בעלות זעומה לעומת קנית הרכב תוכל לרכוש מערכת מולטימדיה מצויינת שתריץ לך מה שאתה רוצה כך שזה לא צריך להיות השיקול העיקרי בקניית הרכב.

תעשה נסיעות מבחן בתשיהן, תשווה שמישות (מרווח לנוסעים, תא מטען) ולך עם הלב...

Live fast, die young - leave a better looking corpse

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכרחתי את אבא שלי לעשות נסיעת מבחן על אוריס ופריוס (ולא טעיתי האוריס לטענתו פחות נוחה על הכביש והמרכב הפנימי צפוף, הוא בעיקרון מגיע ממאזדה 6 שם זה חללית שיושבת ממש טוב על הכביש והמנוע 2000 שואג :lol:, בכל מקרה אחרי שעבר לפריוס הוא הרגיש הרבה יותר טוב המרכב הפנימי מרווח יותר מהאוריס ויש יותר חלל פנימי, מה שכן הפריוס שאני נהגתי גם בשניהם הרגישה יותר טוב על הכביש ובביצועים אפילו שלמעשה המנוע אותו הדבר... גם מה שאהבתי שהשדה ראיי הלאחור יותר טוב לעומת האירוס).

 

מה שכן בנתניה קיבלו 5 שנים אחריות או 160,000 ק"מ (הראשון מבניהם) וזה חשוב כי הוא נוסע המון כ-40K בשנה, מה שכן בדקתי מה קורה אם אני מתקן בסניף אחר אז זה יורד ל-100K או 5 שנים אפילו 3 שנים (חבל שזה כך אבל בסופו של דבר הכסף מגיע על החלקים אז יש אינטרסים...פשוט מעיר לצומת ליבכם שגם אם זה מעל 100K/3-5 שנים זה תלוי כמעט תמיד שהטיפול רק אצלם אז תבררו כמו שצריך.)

 

קראתי במקום אחר שיש תוכנית טיוטה+ שאפשר להרחיב אחריות ל-5 שנים/200K, ("נח סוכונות ליבטוח")

אבל לא יודע כמה זה עולה + איזה סניפים מאפשרים זאת?

אני מתאר לעצמי שהכי חכם להחליף רכב אחרי 2-2.5 שנים /לפני שמגיע ל-100K כדי למכור ולקנות חדש ולמעשה "לחדש" את האחריות....

 

יש עוד רעיונות אחרים או אפלקצייה שגם עושה "שיקוף" במולטי מדיה של טיוטה?

חוץ מדאבל דין עם אנדוריד (לא מקורי כי אין בישראל או בכלל או שחירטטו אותי גם בזה) .

 

הבעיה פה שהאפלקציה "Drive Link" כבר לא קיימת בחנות של סמסונג להורדה ,אפשרי למצוא באנטרנט ולהוריד,

אבל! רק שתדעו קראתי שזה יעבוד רק בגלקסי 3 / נוט 2 שהם מערכת הפעלה 4.1.2 (טאצוייז) השאר לא ממש הצליח,בעיקר מ- 4.4 שם זה לא יעבוד.

יכול להיות שאני טועה אבל כשניסיתי מס' דקות ברכב הדגמה עם הנוט 4 של אבא שלי גרסא 4.4.4 זה קרס.

 

זה לא נפתר כבר הרבה זמן מעל שנה וחצי+, טויוטה העולמית כנראה לא רציניים מספיק.

גם למה הם מסירים את ה-GPS המובנה או לא מאפשרים בכלל כזה דבר ברכב כזה יקר?!

http://www.colmoschinxtreme.com/android/item/drivelink

 

http://www.carz.co.il/article/i/363

עריכה אחרונה על ידי u1988
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נ.ב שאלתי כמה יעלה דאבל דין לא מקורי עם GPS וכו' בטויטה חלק אמרו אין/לא עושים ואחד אמר,

שדאבל דין+GPS עם אנדוריד/רגיל עם חבילת 12GB גלישה (נכלל במחיר לשנה הראשונה בלבד) יעלה כ-5-6K.

 

בשוק הפתוח מצאתי כ-2200-3000 שקל, אבל מעניין אם יעשו על זה בעיות של האחריות הכללית בסוכנות.

יש המלצות לדאבל דין אנדוריד לטויטה פריוס? כמובן לא מעפנים אלא איכותיים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא ממש מעודכן במה שכל סוכנות מציעה אבל אני חושב שהחשש עם האחריות לא מוצדק.

מדובר בדגם שקיים בשוק מסוף שנת 2009, כלומר 5 שנים על הכביש, שהוכיח את עצמו כאמין ביותר. אין זה אומר שכלל האקזמפלרים מפגינים 100% אמינות אבל מדובר ברכב שמציג נתוני אמינות סטיטסטיים מרשימים למדיי.

בהנחה שתתחזקו אותו כנדרש ולא תקרעו אותו (מי קונה פריוס בשביל להתגרזן???) אין סיבה שתסבלו מבעיות.

בשנתיים הראשונות הרכב עוד "חדש" גם אם יעבור 80K ק"מ אבל יספוג ירידת ערך קשה. אני לא מבין איך מכירה שלו והתחדשות באחד זהה תהיה יותר משתלמת מלעשות תיקון פה או שם שרוב הסיכויים לא יידרש בכלל!!!

 

ועכשיו לנושא השני - מערכת המולטימדיה. אני ממשיך להתפלא כיצד זה הפרמטר שמכריע אם לקנות רכב או לא. בפריוס שלי אין מערכת מולטימדיה בכלל ואני לא מרגיש מקופח במיוחד. להערכתי האישית רוב בעלי הרכבים, גם אלה שיש להם מערכת מולטימדיה ברכב, ממשיכים לנווט עם ה-WAZE בסלולרי שלהם כי הוא פשוט טוב יותר.

הממשק הגרפי של הרדיו והמסך שלא נראה טוב בשמש לא תורמים הרבה לדעתי ואני מסתפק ברדיו-דיסק הישן והטוב.

אני לא מכיר רכב חדש שמגיע עם מערכת מבוססת אנדרואיד STOCK. רוב המערכות שאפשר לקנות הן סיניות ומפורומים בחו"ל עושה רושם שמי שהתקין מרוצה וקיבל תמורה טובה לכסף ששילם.

יחד עם זאת - תמיד ניתן לקנות תושבת פלסטית ותואמת לפריוס ולהכניס אליה כל מערכת דאבל-דין באיזה רמה שתבחר. זה רק אביזר אחד בתוך רכב שלם וכך צריך להתייחס אליו.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק על השירשור. אני שוקל את האוריס סטיישן היברידית. יש לי חשש מהקרינה במושב האחורי שמתחתיו מונחת הסוללה. נאמר לי שהנוסע הימני מאחור חוטף את מירב הקרינה. האם מישהוא כאן בדק את הנושא לעומק ויכול לשפוך או על הנושא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרינה אלקטרו מגנטית קיימת בכל מכשיר חשמלי. היא קיימת בחוץ ברחוב, מוקרנת מקירות הבית וכמובן כל דבר אחר. כדי לבחון את זה בצורה הפשוטה ביותר מפסיק להפעיל רדיו. עובדה! בכל מקום תקלוט משהו אלא אם אתה עמוק מתחת לאדמה.

נעשו הרבה מחקרים, חלקם סותרים האחד את השני. לעיתים נמדדה קרינה גבוהה פי כמה ברכבים קונבנציונליים על פני היברידיים ולחילופין רכבים אחרים שנמדדה בהם קרינה נמכוה יותר.

בכל מקרה, רמות החשיפה נמוכות מהנורמה המותרת ולא נחשבות למסוכנות. מי שרוצה להוכיח לי אחרת מוזמן להגיע אליי עם מד קרינה מכויל.

 

מקבץ כתבות בנושא: http://www.saferemr.com/2014/07/shouldnt-hybrid-and-electric-cars-be-re.html

Live fast, die young - leave a better looking corpse

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3379 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...