Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

M135i ידנית או אוטומטית?


Trinity
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

נהגתי עכשיו על ה-235. התיבה האוטומטית מדהימה. גם התיבה ב-X1 מרשימה מאוד.

למבינים, השאלה היא אם נניח הולכים על ה-135, הייתם בוחרים ידנית או אוטומטית? (אין שיקולי תקציב וצריכת דלק).

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ידנית, למרות התיבות האוטומטיות הטובות למדי.

בגם באותה הדילמה נניח מול הSMGII וכו' , עדיין הייתי מעדיף את האפשרות הידנית.

סביר להניח שיהיה קשה יותר למכור את הרכב בעתיד (עד שיגיע פנאט שחיפש שנים משהו כזה)

M-TECH E46

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיבת ה-8 הילוכים האוטומטית של ב.מ.וו מצויינת, לעיתים אף יותר מכפולות המצמד של אחרים. יחד עם זאת, אני חושב שבמימד הכיף, לפחות בישבילי, ידני תמיד ינצח. אמת, אני מתקשה בכל זאת להחליט כאן כי התיבה הזו באמת טובה.

 

בסופו של דבר, אני מניח שזה סובייקטיבי, וקשה יהיה לתת לך כיוון. לפיכך, צריך להסתכל על המשתנים האחרים, מעבר לאלו שפסלת, כגון: מה הנטייה שלך (ומהשירשור השני שלך, דומה כי נטיית הלב לידני), ומה למשל הזמינות של הדגם הידני (אני יודע שלפעמים נדרשת הזמנה מיוחדת וכו').

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הZF8 שמותקנת בבמוו נהדרת, אך כמו שאמרו קודמי - ידני זה פשוט כיף!!!

לגבי הסחירות העתידית קשה לנבא אבל כבר היום קשה מאוד למצוא בימריות ידניות מודרניות 2001 ומעלה, דווקא בשל זאת אני מניח כי היא תהיה בעלת ביקוש גבוהה יותר בעת המכירה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נטיית הלב היתה ידנית אבל אחרי הארוע היום אני כבר לא ככ בטוחה.

זמינות שוב לא רלוונטית כי בשביל הרכב המושלם אני אחכה 5 חודשים.

יש עוד משתנים?

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם את אוהבת ידנית-תקני

רכב לא קונים רק בגלל סחירות עתידית,

במיוחד רכב יוקרה שעולה מאות אלפי שקלים, שההחלטה באה מהלב ולא מן השכל

דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם את אוהבת ידנית-תקני

רכב לא קונים רק בגלל סחירות עתידית,

במיוחד רכב יוקרה שעולה מאות אלפי שקלים, שההחלטה באה מהלב ולא מן השכל

דרור

 

+++++1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידני.

 

מעצם זה שיש התלבטות אז המסקנה צריכה להיות חד משמעית ידני.

 

הרי האוטומטי נותן ביצועים עדיפים ואין כאן שיקול כלכלי. אז מי שאין לו חיבה לידני לא צריך כלל להתלבט. ועצם ההתלמבטות מובילה למסקנה אחת.

 

הדבר היחיד שכנראה מפריע לך בידני זה הבחירה בתיבה שלא נותנת את הביצועים האופטימליים. אבל זו מחשבה שלדעתי לא רלוונטית.

זה רכב למירוצים או לנהיגה? ואל דאגה, גם אם תקחי את הרכב לשבוע ברינג בגרמניה עדיין יהיו רכבים מהירים ממך.

 

תהני מהידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם את העניין היומיומי של להתרווח אחורה בפקק, להרגע ולתת לתיבה האוטומטית לעבוד.

 

בואו רגע נשים את התיבה בצד, אתם יודעים אם נכנסים ברכב עגלה ושני כסאות ילדים?

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את הסדרה 1 (דור קודם אומנם, אך בחלק האחורי די דומה לדור החדש). אומנם יהיה מעט צפוף, אבל 2 כסאות ילדים נכנסים בכיף מאחורה. לגבי העגלה זו שא' טובה, כי תא המטען לא ממש רחב (אם כי עמוק) ואף נחשב קטן (בשל מערכת ההנעה שנמצאת מאחורה). כלומר, יש עגלות שייכנסו ויש כאלה שברור לי שלא. האמת, נראה שבמקרה שלך זה שיקול והכי טוב, קחי העגלה לעולם התצוגה והכניסי לרכב (כן, בלי להתבייש).

 

אחרי שקראתי את השיקולים שלך, עזבי ידני זה כיף נכון, אבל קחי את האוטומטית, האוטו עדיין די נדיר, ומאחר והתיבה הזו באמת מוצלחת, נראה לי שממד הפאן לא ייפגע, בייחוד כיש שיקול של פרקטיות.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם גיר ידני בעשור האחרון.

עד לאחרונה לא הכרתי פקקים כמעט והידני היה נהדר.

 

לאחרונה - אני די משוכנע שהרכב הבא אוטומטי.

 

אז- אוטומטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמי שנוהג רק על ידני אני בהחלט מבין את הדילמה ,בטח באוטו חזק חדש ובעל גיר אוטמטי מודרני שלא נופל בביצועים שלו מאף גיר ידני.בהחלט בפקק לפעמים אפשר להתגעגע לאוטמט ,למרות שאחרי תקופה קצרה זה הופך להיות רפלקס מותנה ומהנה.

אבל בשביל הפעם בשבוע שבא לך קצת להרגיש את האוטו ,וממש להנות ולהרגיש את האוטו ולתת לעוד רגל ויד לעבוד בסכרון עם המנוע ,רק בשביל זה גיר רגיל.רק גיר רגיל.

אחלה רכב בלי קשר לגיר ובאמת רכב מענג,אבל מושלם רק בגיר רגיל.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה רכב שמיועד רק לנס הרים אז ידני ללא ספק. אם זה רכב גם ליומיום בפקקים אז צריך לחשוב פעמיים. אני הייתי הולך על אוטומטי אבל זה סובייקטיבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב בעיקר לשימוש יומיומי, אבל אני כמעט ולא נתקלת בפקקים.

בתשע שנים האחרונות אני עם לאון 1.8T ידנית, כך שהשימוש היומיומי ברכב ידני מוכר לי.

 

בן, נראה לי שאקח את עצתך ואגיע לאולם תצוגה עם ציוד מלא!

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוטומטי ושימוש בתפעול הידני של הגיר בעת הצורך.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...