Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

פותח השרשור בטח לא מבחין בין ה 1.2 ל 1.4 טורבו כפול . ובשנתונים שחיפש היו בעיות.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=541259

אז למה להכניס אותו למיטה חולה על קוצו של יוד. עדיף שיתרחק מזה. תראה את יהודה המסכן , שני מנועים הוחלפו בתקופה קצרה. חבל שלא התקינו בטוראן את ה 1.6 fsi.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
שאול, גם עם המשפט הזה אני לא מסכים, זה לא נכון לעשות הכללות, בשום תחום.

כשיקרה משהו לרכב שלי, גולף 160 עם הטורבו הכפול, אתם תהיו הראשונים שידעו. החודש סגרתי איתו 4.5 שנים.

 

בהחלט מסכים .

פורסם

הייתי בטוח שVW זה ללכת על בטוח... הכוונה היא רכב משומש בן 4-5 שאמור להחזיק אצלי תקופה דומה. חשבתי שמנוע דיזל ומכלולים גרמניים יתנו לי את השקט ועכשיו אני קורא כאן צרות, החל מהגיר, דרך המנוע ועד הטורבו...

פורסם (נערך)

........

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם (נערך)
SAVE

תודה על התשובה המהירה והמפורטת.

 

3. האם לרכב מנהלים, דוגמת C5 או סופרב למשל, יש ספסל אחורי רחב דיו ל-3 ילדים, להבדיל מהפלואנס או מהאוקטביה לדוגמא שנחשבות למשפחתיות רחבות (האם הן באמת רחבות יותר משמעותית מהמגאן שלי למשל, או שמדובר ב-2 וחצי סנטימטרים שלא מורגשים ומכאן שארגיש איתן כמו במגאן?) וכדאי לחשוב על רכב מנהלים כזה במקום 7 מקומות? (כשבפועל אני לא צריך את כל ה-7 מקומות אלא מספיק מקום מאחור ל-3 ילדים עם בוסטרים ועם כסאות בטיחות)

 

תודה.

 

קודם כל, עד לפני כמה חודשים הייתי בדיוק במצב שלך. הייתי בטוח שאני צריך רכב גדול יותר. לא. גם אצלי זה גילאי 6+4+1 . מה שעשיתי בסוף ( אוקטביה דור 2 ) זה לקנות מושב בטיחות שמותקן נגד כיוון התנועה - מומלץ לפחות עד גיל שנתיים, מותקן באמצע המושב האחורי, כשלבת 4 שמתי בוסטר + גב + 5 נקודות קשירה ועוד בוסטר גב צר לבת 6 עם מתאם מנמיך לחגורת הבטיחות.

אכן זה דחוס על הקסקס, אך ברגע שהתקנת אותם אז אתה לא מתעסק עם זה יותר.

אופציה ראשונה זה להישאר עם הרכב שלך. אופציה שנייה זה לחפש תירוץ סביר לחדש את האוטו ואז הייתי ממליץ על טויוטה אוונסיס 2009 ומעלה, מהמרווחות ביותר בספסל האחורי, תא מטען 500 ליטר, בנהיגה רגועה מאוד חסכונית עד 1/14 ממוצע.

מושב הבטיחות של ברייטקס מעוגן באיזופיקס. אנסה להעלות תמונה

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם (נערך)

אפשרי באופן זמני (עד שכולם בבוסטרים.) הבעיה שנתקלתי בה תמיד היא לחגור ולשחרר חגורה. אבל לשם כך אפשר לקנות מאריך חגורה של שלושים ס"מ.

דרך אגב vw במנועי הדיזל שלהם אכן אמינים. בגלל זה תראה הרבה מוניות כאלו.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

3 מושבים באוקטבי&#.jpg

 

בבקשה.

בבוסטר שיש לו את החגורות שלו, אין בעיה, בבוסטר עם המנמיך חגורה, הוא קשור קבוע ואני "משחיל" את הילדה בכל פעם. לא הכי נוח אבל בהחלט 100% בטיחות ללא צורך להחליף רכב.

בעריכה:

האוונסיס של אשתי משמעותית יותר רחבה ושם נכנס מושב בטיחות אוונפלו סימפוני 65 ועוד 2 בוסטרים.

אני מתכוון למשוך כך לפחות עד שהתינוקת בגיל 3 ואז הגדולה שלי תהיה בת 8 ולכל היותר תשב על בוסטר ללא תמיכת גב.

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

קודם כל, אני רוצה קצת מרווח, שלא ישבו "אחד על השני" ולא אצטרך להשחיל ילדים או לעשות שמיניות באוויר בכל פעם שצריך לצאת/להיכנס לרכב.

שנית, השאלה היא לא אם צריך להחליף רכב אלא למה להחליף כי את הרנו מגאן מכרתי שלשום ועכשיו אני חייב לקנות רכב, לכן השאלה היא איזה.

אוונסיס 2010 יקרה יותר מהסניק 2010 ואני לא חושב שהיא טובה ממנו, מרווחת ממנו, בטוחה ממנו, נוחה ממנו, חסכונית ממנו. ולכן ברור שאעדיף את הסניק III.

אגב, ממה שSAVE כתב באשכול הזה לשאלה שלי בעניין רכבי מנהלים, שפעם הנושא נבדק בפורום באיזה אשכול וגם אם הספסל האחורי של רכב מנהלים הוא מעט יותר רחב משל משפחתית ממוצעת, הרי שהוא עדיין לא נותן את המרווח שנותן רכב עם 3 כיסאות נפרדים מאחור (סניק, 5008, FRV, פיקאסו, טוראן וכו').

פורסם

By all means אם אתה מעוניין בסניק שיהיה בכיף. רק העליתי נקודה. אכן אחלה אוטו באחלה מחיר. בשתיהן גיר רציף, הסניק מפנקת ומרווחת.

בהצלחה!

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...