Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלת FAN ERORR בלפטופ לנבו T400


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

ברשותי לפטופ לנבו T400 שעד לאחרונה הריץ ווינדוס 7 במהירות וסיפק את כל צרכי.

לאחרונה שאני מדליק את המחשב קופצת לי לי ישר התראה של FAN ERORR והמחשב נכבה מיד.

יש אפשרות ללחוץ על esc ולהיכנס לווינדוס אך המחשב נכבה לאחר זמן קצר.

בזמן הקצר הספקתי להתקין speedfan והוא העלה מספר נתונים עם סימן של אש בצד.

הנתונים שעלו הם:

Temp1: 76C

Temp2: 74C

Core 0: 70C

Core 1: 69C

 

ממה יכולה לנבוע התקלה? איפה היא בעצם, במעבד?

האם יש טיפול ביתי שאפשר לעשות או שזה מחייב מעבדה?

 

אם מצריך טיפול במעבדה אשמח לדעת מה הטווח מחירים של התיקון מהסוג הזה,

ולהמלצה למעבדה טובה והוגנת.

 

תודה רבה ושבוע טוב

תמיר.

פורסם

האם בזמן העבודה של הלפטופ אתה שומע את המאוורר של המעבד עובד?

במידה ואתה שם את היד על הפתח יציאת האוויר החם, אתה מרגיש אוויר חם יוצא? אם לא כנראה המאוור נתקע.

במידה ואין אחריות למחשב ויש לך אפשרות לפרק לבד את המחשב. תפרק ותבדוק שהמאוורר לא תקוע בגלל לכלוך שהצטבר במשך הזמן ובאותה הזדמנות תמרח משחה טרמית חדשה.

 

https://www.youtube.com/watch?v=UTZds3NpTOc

פורסם

גם לי יש T400 בעבודה ולא מזמן גם לי הייתה אותה בעיה, הלכתי לטכנאי בעבודה והוא פתח את המחשב והחליף את הגוף קירור+מאוורר של המחשב. עבודה של 15 דקות. לפי מה שהוא אמר יש כמה סוגי מקט"ים לאותו גור קירור ב-T400 כי הוא בא בכמה קונפיגורציות.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

×
×
  • תוכן חדש...