Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אז ככה יש לי איזה שהיא תופעה מוזרה לאחרונה בגימור של הלכה אחרי צביעה אז ככה אחרי שעשיתי את מה שרציתי על הרכב זאת אומרת גרפיקה בשכבות של צבע מטאלי של max mayer שהוא צבע איכותי מאוד ומתאים לשכבות .. פה לא הבעיה אחרי שעשיתי שתיים שלוש שכבות של לכה ... הכל נראה בסדר וטוב עם הלכה יפה לא תפוזית משאיר את התנור דולק (לא על חימום ) שעה וחצי ליבוש חוזר לראות הכל נראה תקין מכבה אותו חוזר אחרי 4 שעות. הפתעה !! הכל נראה כאילו עם אלפי גרגרי חול קטנים קטנים אנשים שראו לא מבינים על מה אני מדבר אבל כל אחד שעובד עם לכה יכול להבין שמשהו לא תקין פה יש גרגרים ובולט לי ממש .. מה הסיבה ??? חום ? אוויר לא תקין שמתי מייבש אוויר חדש וגם לוכד מים לפניו ככה שאני לא מבין מה הבעיה זה כבר פעם שניה שזה קורה לי ואני כבר לא יודע מה לחשוב אולי מקשה?? אני עובד עם מקשה 4000 הכי איטי וגם שם מעט בשביל מעבר טוב ובגלל החום. ולכה אני עושה בשעות הערב הנעימות הכל בסדר עד ליבוש של 4-5 שעות משם מתחילה החגיגה אשמח לעזרה תודה וסליחה על החפירה :)

×
×
  • תוכן חדש...