Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW M235I (בסוף נרכשה 435 בשעטו"מ)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קבעו לי ליום חמישי נסיעת מבחן ל M235..

אני אעדכן בקשר לרכב.

דרך אגב... איך ה 370Z? אחרי הנחה זה יוצא אותו מחיר אבל אין להם את הרכב לנסיעת מבחן יותר אחרי שריסקו להם 3 מכוניות.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם שתיהן עולות אותו דבר אז ברור שתיקח את ה-M235.

גם יותר מהירה, יותר איכותית, יותר מודרנית, אומרים שגם יותר מהנה לנהיגה..

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אם אתה מחפש רכב תוצרת גרמניה ישנם מספר חברות שמיבאות רכבים מגרמניה ביבוא אישי

כמו לדוגמא "הינומה מוטורס" או "בוואריין מוטורס", ב-400K תקבל שלל אופציות מעניינות.

פורסם

במידה ומה שאתה מחפש זה רכב ספורטיבי אמיתי, טהור ולא מתפשר אני אמליץ לך לקחת בחשבון את המגאן RS CUP.

כן אני יודע, זה לא בימר וזה לא TT וזה הנעה קדמית וזה ישאיר לך המון עודף.

אבל במידה ואתה מחפש רכב ספורט מדובר בדבר האמיתי ואם נהיגה מהנה נמצאת בראש סדר העדיפויות שלך, קח אותה לנסיעת מבחן ותבין על מה מדובר.

פורסם

אין לי הבנה רצינית ברכבים מהרמה והסוג הזה אבל אם כבר שלומי מציע RS CUP אז מה לגבי STI/WRX או איוו של מיצובישי (שאני לא בטוח שמיובאת כעת בכלל)?

פורסם

להפתעתי קבלתי היום טלפון להגיע לנסיעת מבחן ב M235.

בתור אחד שנהג על M5 S3 TT ושירוקו אני חייב להגיד שהצלחתי להישאר ללא הרבה מילים ועם גוף רועד.

מההתנעה מרגישים שמדובר ברכב אחר עם סאונד מדהים.

הרבה כבישים בארץ לרכב הזה לא נראה לי שיש, ואני בטוח שאפילו לא הצלחתי לממש חצי מיכולות הרכב למרות גדישה חזקה במצב ספורט.

הברקסים ברכב מדהימים ומצליחים לבלום את הרכב למצב של כמעט עצירה תוך שניה אפילו שנמצאים במהירות גבוהה מאוד.

שורה תחתונה..

התנהגות כביש מדהימה.

רכב מסוכן מאוד (והלוואי שלא יגיע לידיים הלא נכונות כי זה לא בשביל ילדים הכלי הזה).

החיסרון (מבחנתי) זה המראה החיצוני של הרכב ובגלל זה כנראה ובסוף אלך על הסדרה 4 קופה, למרות שהיה לי מאוד קשה לנהוג על הרכב שניה אחרי שנהגתי ב M235.

למי שיש שאלות על ה M235 מוזמן לשאול חופשי :)

פורסם (נערך)
איך הסלון מבחינת תחושה ואיכות חומרים?

תלוי..

מצד אחד האיכות חומרים של ההגה, תיבת ההילוכים, מושבים וכל המסביב טובה מאוד אבל כשמסתכלים קצת לעומק על הדשבורד מגלים איכות חומרים משעממת ודי פשוטה יחסית (פלסטיק).

כמובן שניתן לשנות את זה, אבל אז המחיר של הרכב קופץ לפחות ב 15K, וגם לחכות 5 חודשים להספקה.

מצד שני הדגם 4 קופה מגיע עם רמת אבזור יותר מפוארת ועשירה.

ואחרי הנחה ההפרשים בין המכוניות עומד על שקלים בודדים בלבד.

מה שכן, ב 4 קופה אין תחושה של רכב ספורט למרות שהרכב מהיר מאוד (יותר תחושה של רכב ניהול בגלל חוסר בסאונד של המנוע).

שורה תחתונה...

ה M235 תיתן את כל הסיפוקים והריגושים למי שמחפש רכב ספורט אמיתי ומוכן קצת להתפשר על מראה ואיכות חומרים.

עריכה אחרונה על ידי adir884
פורסם
על איזה מנוע בסדרה 4 מדובר והאם קיבלת החלטה בסוף?
אחרי מחשבה ארוכה (ולב לא כל כך שלם אני מודה) החלטתי והזמנתי 435.

אני יודע שזה לא M235 וגם לא קרוב לריגוש הנסיעה שיש ל M

אבל כמו שכתבתי כאן בהודעות קודמות ה M235 רכב ספורט מדהים עם ביצועים שגורמים ללב לדפוק בכל שנייה, אבל פשוט לא הצלחתי להתחבר למראה החיצוני של הרכב וגם מאוד הפריע לי שרמת האיבזור ב M ירודה ביחס למחיר ועשויה מפלסטיק לא מחמיא.

עוד דבר שהיה בשיקול לרדת מ M235 זאת הידיעה שברכב כזה הרישיון שלי הוא רק עיניין של זמן :)

ה 435 נראה לי שתספק את כל הדרישות שחיפשתי מרכב מלבד צליל מנוע שהיה חסר לי.

פורסם

דרך אגב.. תודה רבה לכולם כאן (ובפרטי) על העזרה וכל הטיפים.ותודה ליוני על שעות של שיחות על הרכבים ועל ההמלצות :)

פורסם

חחח דיי נו תמשיך... :sissies:

תתחדש גיסנו!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 


×
×
  • תוכן חדש...