Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW M235I (בסוף נרכשה 435 בשעטו"מ)


adir884
שימו לב! השרשור הזה בן 3586 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תלוי..

מצד אחד האיכות חומרים של ההגה, תיבת ההילוכים, מושבים וכל המסביב טובה מאוד אבל כשמסתכלים קצת לעומק על הדשבורד מגלים איכות חומרים משעממת ודי פשוטה יחסית (פלסטיק).

כמובן שניתן לשנות את זה, אבל אז המחיר של הרכב קופץ לפחות ב 15K, וגם לחכות 5 חודשים להספקה.

מצד שני הדגם 4 קופה מגיע עם רמת אבזור יותר מפוארת ועשירה.

ואחרי הנחה ההפרשים בין המכוניות עומד על שקלים בודדים בלבד.

מה שכן, ב 4 קופה אין תחושה של רכב ספורט למרות שהרכב מהיר מאוד (יותר תחושה של רכב ניהול בגלל חוסר בסאונד של המנוע).

שורה תחתונה...

ה M235 תיתן את כל הסיפוקים והריגושים למי שמחפש רכב ספורט אמיתי ומוכן קצת להתפשר על מראה ואיכות חומרים.

 

לפי מה שאה אומר BMW חזרו להנחות של פעם ובגדול, 25% הנחה זה מטורף

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפי מה שאה אומר BMW חזרו להנחות של פעם ובגדול, 25% הנחה זה מטורף

הם לא. ההפרש בין 435 ל235, גם אחרי הנחות, עומד על מעל 100 אלף שקל.

אין הנחות כאלה בBMW.

הפרש של שקלים בודדים בין 235 ל435? זה יכול להיות נכון אם היה מדובר ב420 מול ה235.

 

עריכה: אלא אם מדובר ברכב ההדגמה. אז זה כבר מתחיל להיות הגיוני מבחינת מחירים, אבל אז גם מדובר בחדש מול משומש.

 

עריכה2: איך יכולתי לשכוח את הדבר הכי חשוב - תתחדש! סע בזהירות. זה קשה עם הרכב הזה.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מצפיה ב- M235I ביוטיוב (זה מה שאפשרי בשבילי כרגע) שמתי לב שהיא נראית שחור- קודר מבפנים, טכולוגית וחדישה וצליל מנוע טוב (עד כמה שניתן להבין אותו מהרמקולים). בכללי מאוד אהבתי, אבל מה זה ה- "צ'ופצ'יקים" האלו לנעילת הדלתות? הרבה זמן לא ראיתי את זה ברכבים חדשים.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי עכשיו באתר BMW באנגליה, ההפרש בין 235M ל435 עומד על 10% כך שההפרש צריך להיות קטן ולא 110 הפרש במחירון.

אשמח אם פותח השרשור יבהיר לנו את ההפרשים בארץ כי זה נשמע מאוד מעניין ההנחה שהוא קיבל ויתן קצת אור על מדיניות ההנחות בBMW.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחירון במוו אנגליה לא רלוונטי. אנחנו לא באנגליה.

לפי מחירון דלק מוטורס, לפי האתר שלהם:

235 עולה 350 אלף שקלים.

435 עולה 462 אלף שקלים.

 

איך שלא תסובב את זה, תמעך את זה, תחתוך את זה, עדיין ישאר לך הפרש של מעל 100 אלף שקל בין הרכבים.

מניסיון.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחירון במוו אנגליה לא רלוונטי. אנחנו לא באנגליה.

לפי מחירון דלק מוטורס, לפי האתר שלהם:

235 עולה 350 אלף שקלים.

435 עולה 462 אלף שקלים.

 

איך שלא תסובב את זה, תמעך את זה, תחתוך את זה, עדיין ישאר לך הפרש של מעל 100 אלף שקל בין הרכבים.

מניסיון.

 

המחירון באנגליה מאוד רלוונטי הוא מראה את ההפרש האמיתי בין הרכבים כלומר שאם דלק מוטורס מוכר לאחר מיקוח את ה235 בסביבות 330 על הכביש זה אומר שאת ה435 הם יכולים למכור ב360 אם ירצו.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר הקנייה של רכב באנגליה הוא לא מחיר הקנייה של רכב בארץ. לא יעזור איך תנסה להציג את זה.

גם המחיר שהיבואן מקבל בארץ הוא לא המחיר שהדילר מקבל באנגליה פשוט בגלל הכמויות.

בנוסף, מעבר לחבילת הבסיס שהיצרן שם ברכב, היבואן מוסיף דברים לחבילה שהוא מביא לארץ כדי להתאים ללקוח הישראלי. כל תוספת של הדבר הכי קטן לרכב מעבר למפרט היצרן עולה הרבה כסף, כאשר על הסכום הסופי של הרכב כולל התוספות ועלויות המשלוח (בדומה לייבוא אישי) משלמים 104 אחוז מס.

אז שוב, תסתכל באיזה אתר שאתה רוצה באירופה, אמריקה, וגם אוסטרליה אם בא לך, זה לא רלוונטי לארץ.

אני מת לראות את התגובה של פותח השרשור לעניין המחיר.

 

שמתי לב שההודעה יצאה קצת תוקפנית אז חשוב לי לציין שאין פה שום תוקפנות. הכל לשם הדיון. בבקשה לא לקחת שום דבר באופן אישי.

 

עריכה:

דבר אחרון, צריך גם לקחת בחשבון את עניין המיתוג והשיווק. צריך ליצור הפרדה בין הדגמים גם במחיר.

הלקוח הישראלי לא יודע להסתפק במועט, ואם יהיה לו אופציה לרכוש מוצר יותר טוב/גדול/מרשים ברק קצת יותר כסף, אז הוא כמעט תמיד יילך על זה. אז יש לך קניבליזציה בתוך המותג ואתה פוגע לעצמך ברווחים.

מי שאומר שהיבואנים הם חזירים של רווחים, יכול להיות שהוא צודק.

כשהוא יהיה מנכ"ל צ'מפיון/דלק מוטורס/כלמוביל/קרסו/סמל"ת/מכשירי תנועה הוא מוזמן להוריד את רווחי החברה.

משהו אומר לי שהוא לא יעשה את זה.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אסביר הכל..

כשכתבתי הפרש של כמה שקלים התכוונתי בהתחלה ל 428.

על הסדרה 4 הם עושים יותר הנחה מעל ה M.

ה 428 על הכביש אחרי קשרים והנחות עמדה על 368k, לאומת 360k על הכביש של ה M235.

אני בסוף החלטתי להשקיע יותר וללכת על ה 435 בגלל שרציתי רכב חזק יותר.

ותודה לכולם :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידעתי שמשהו לא מסתדר לי במחירים.

 

אם אתה משווה את ה428 אחרי הנחה, אז תשווה אותה ל235 גם אחרי הנחה. 360K ל235 זה לפני הנחה. 428 לפני הנחה עולה 402K על הכביש.

 

בכל מקרה, תתחדש, תהנה, וסע בזהירות!

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידעתי שמשהו לא מסתדר לי במחירים.

 

אם אתה משווה את ה428 אחרי הנחה, אז תשווה אותה ל235 גם אחרי הנחה. 360K ל235 זה לפני הנחה. 428 לפני הנחה עולה 402K על הכביש.

 

בכל מקרה, תתחדש, תהנה, וסע בזהירות!

אין להם משחק כל כך בהנחות על ה M235 (לפחות ככה הם טוענים).

m235 על הכביש עומדת על 348k (אחרי הנחה).

428 על הכביש 360K (אחרי הנחה).

435 על הכביש 429K (אחרי הנחה), כשאני כותב על הכביש זה כולל אגרת רישוי, איתוראן וכל השטויות שהביטוח דורש שיהיה ברכב.

עריכה אחרונה על ידי adir884
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 3586 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...