Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW M235I (בסוף נרכשה 435 בשעטו"מ)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מצב שראיתי אותך בכביש 4 (צפון) סביבות 11 בצהריים? (זו הייתה 435 בוודאות, רק שאני לא מצליח להיזכר בצבע).

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש.

ללא ספק רכב מדהים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

תודה לכולם!

אני אצלם היום תמונות מתוך הרכב.

כמה דברים על הרכב מנסיעה וחצי שעשיתי עליו...

1. הרכב חזק מאוד והתגובות שלו ממש מהירות וחדות.

2. מה שטוב ברכב זה המצבי נהיגה.. שהרכב במצב "קומפורט" הרכב במצב רגוע ולא דורש כל הזמן שילחצו עליו ללא הפסקה.

אבל ברגע שמעבירים למצב "ספורט" אין מצב להישאר אדיש והרכב דורש לחיצות ללא הפסקה.

3. ללא ספק חסר צליל מנוע וצליל של מגדשי הטורבו שהייתי רגיל אליהם.

4. ההיגוי רך מאוד, ואני אישית הייתי מעדיף אותו קצת יותר קשה.

5. הרכב יושב כמו בטון על הכביש, לא חשוב מהירות, סיבוב.. הרכב פשוט דבוק לכביש והתחושה פשוט בטוחה.

6. להפתעתי מול S5 הרכב עמד שווה כוחות.

שורה תחתונה, עד עכשיו אני מבסוט על הרכב ממש..

אם היה לרכב צליל מנוע כמו של M235 או אפילו כמו של TT הרכב היה מושלם.

פורסם
תודה לכולם!

6. להפתעתי מול S5 הרכב עמד שווה כוחות.

 

קודם כל תתחדש ! הרכב נראה מליון $$$

 

306 כ"ס שמגיעים לציר האחורי זה באמת לא משהו לזלזל בו. אני רואה שהגעת מ- TT ולכן מציע שתיקח את הזמן להתרגיל להנעה האחורית. חייך הולכים להשתנות לטובה....בכל סיבוב.

 

מצד שני, אתה רוצה להגיד לי שכבר לחצת על הרכב בקילומטרים הראשונים שלו...? :twisted:

---

פורסם (נערך)
יפה אמיתית, הצבע מאד יפה לרכב,יצא לי לראות שחורה והלבן משמעותית יותר יפה

מה עם תמונות פנים?

האם הזמנת תוספות ייחודיות עם הרכב?

ולבסוף, תתחדש ותהנה מהרכב,חזור לדווח בעוד תקופה.

מידע אישי - אם היה מזמין את הרכב עם תוספות ייחודיות, הוא היה הופך את ההזמנה להזמנה מיוחדת והרכב היה עולה על הכביש בעוד 4 חודשים לכל הפחות.

לפיכך, תוספות אם ישנן כאלה הותקנו על הרכב בארץ.

 

אגב - גם לפי המחיר ניתן לראות שהרכב הוזמן במפרט "סטנדרטי".

עריכה אחרונה על ידי dorki
פורסם
תודה לכולם!

4. ההיגוי רך מאוד, ואני אישית הייתי מעדיף אותו קצת יותר קשה.

ההתרשמות שלי שונה לטעמי ההיגוי ומשקל ההגה מושלמים, מצד שני נהגתי על הבהמה רק במצב ספורט.

 

אגב - כמה עולה לך הביטוח המקיף?


×
×
  • תוכן חדש...