Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, חבר קנה סובארו B3 האצבק שנת 2009 ורוצה לשים מערכת...

היינו היום בחנות סאונד בירושלים והתעניינו, באנו במחשבה לקנות קומפנונט של MOREL TEMPO אבל שהגענו הוא אמר שעדיף להשקיע והציע לנו את הHERTZ ENERGY ב1500 שקל בננימוק שבעתיד אם הוא ירצה להגביר אז אלו רמקולים טובים ויהיה לו מערכת טובה...

אחרי מחשבה הבנו שזה לא בשבילו והוא לא הולך להשקיע סכום כזה של כסף (עם מגבר וסאב ודאבל דין יכול להגיע גם ל7000 לפי מה שהבנו)

 

אז הכיוון נכון לעכשיו הוא סט שכולל סאב קומפוננט ומסך (כנראה גם מגבר) , לא צריך משהו מטורף צריך משהו שיהיה סביר מהנה וכיפי לשמיעה ונסיעה....

 

שומע הרבה טראנסים וטראקים אבל גם חשוב לו איכות הקול ולא רק הבאס כי הוא שומע גם הרבה שירים בעברית..

 

התקציב הוא 3000 כולל דאבל דין.

*נקודה חשובה היא שהסאב לא יתפוס מקום רב בבאגז'.

 

*אני לא זוכר את מידת הרמקולים וגם לא מצאתי בחיפוש באינטרנט - אני חושב שזה 6 וחצי.

 

תודה רבה לכם.

פורסם

בתקציב של 3000, כשהדאבל דין הוא חובה, יהיה קשה מאוד להכניס משהו נוסף.

קח בחשבון שסט קומפוננט סביר יעלה סביב ה600(ואני מדבר על רמות כניסה), סאב מחייב שיהיה מגבר, ולכן פה מדובר על כ1500 שקלים (על סאב ומגבר ברמת בסיס + ), שכחת שגם התקנה תעלה לך כמה שקלים נוספים (תלוי במתקין ואיכות ההתקנה).

 

או שתגדילו את התקציב, או שתרדו מהעץ לקבל דאבל דין,סאב, וקומפוננט ב3000 שקלים.

פורסם

היי, אפשר להכניס גם דאבל דין , מגבר , וסאב , בתקציב

אפשרות א: זה יד 2 מהפורום כמובן.

אפשרות ב: לרדת ברמה, לא הבנתי למה הוא הקפיץ לכם את המחיר ישר דחף לכם היי אנרגי אני מניח,

יש מבחר לא רע של קומפוננט במחיר סבבה ,

אבל תצטרך לרדת ברמות של איכות .

תוכל להביא סאב ב500~600 ש"ח + תיבה .

דאבל דין תוכל להביא ב700~800 ש"ח

מגבר גם תוכל להביא ב600~800 ש"ח

אני לא יודע איזה רמה אתה מחפש אבל אני אנסה להרכיב לך את הסטנדרט, למרות שאני לא יודע מה אתה אוהב לשמוע ,ומה אתה מחפש אבל פחות או יותר +-.

 

קומפוננט Focal בערך 800ש"ח

דאבל דין פרימייר המחיר בערך 900ש"ח אל תתפוס אותי במילה

מגבר נגיד ב1000 ש"ח של חברה סבבה

בערך יוצא לך 2700 ש"ח

תוכל להביא גם למצוא יותר זול , אבל זה מערכת סבירה ביותר ,ואפילו פושטית אם אפשר לקרוא לזה ככה.

yuraskor

צודק , איפה החיווט בוא נגיד 300ש"ח איפה ההתקנה עוד 600 ש"ח בערך (התקנה פשוטה ולא כ"כ איכותית) , פלסטיקה 250 ש"ח

 

תוכל לקבל 3000ש"ח גם מגבר גם דאבל דין וגם סאב , כולל התקנה וחיווט , אבל איכות לא וואוו ,

או שתפתח ליד 2

וזהו

בהצלחה

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

×
×
  • תוכן חדש...