Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אתם מעדיפים את השקשוקה שלכם (ביטוח רכב)?


nissman
שימו לב! השרשור הזה בן 3941 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלםו לכולם.

נפתח בהבהרה: אינני סוכן ביטוח, אין לי שום אינטרס או קשר לענף הביטוח. אני לא מכיר באופן אישי אף סוכן ואין לי שום רווח מקידום סוכני ביטוח.

 

 

אני בחור מסודר, מסודר מאוד אפילו. ביטוח החובה שלי אמור היה להסתיים בחצות הליל של 31.3.2014. כבר ב 10 למרץ אספתי הצעות מחיר. על הכף עמדו שתי אופציות - לחדש את הביטוח ב 9000000 או לחזור לסוכנת הביטוח שלי.

עזבתי אותה בביטוח הרכב לפני שנה כיוון שהייתה יקרה ב 500 ש"ח. בכל מקרה, היא מטפלת בי בשאר התחומים - דירה, חיים וכד'.

התקשרתי בחצי "לא נעים" לבקש שוב הצעה למקיף + חובה. No hard feelings, קיבלתי מיד הצעה יפה כולל הנחת וותק אף על פי שלא הייתי מבוטח ב 2013.

השארתי הודעה באתר של 9M בבקשה שיחזרו אלי לחידוש. תוך 7.32 שניות חזר אליי נציג.

קיבלתי מחיר זול ב 500 ש"ח מהסוכנת.

"יש כיסוי שמשות וגרירה?" שאלתי.

"כן אחי, יש גם רכב חלופי ו.. בלה..בלה..". Stop right there! קנית אותי עם "אחי"!

"אז יש לכם כבר את פרטי הרכב והאשראי לצורך חידוש?"

"כן אחי, יש הכל"

"אז תשלח לי את התעודת חובה והפוליסה לפני סוף החודש?"

"כן"

"אתה פסול!"

"אה?"

"לא אמרת אחי"

הסוכן ממלמל לעצמו כמה שטויות.

הידד! סגרתי ביטוח.

 

 

Fast forward ל 27.3.2013. יום חמישי, נותרו עוד שני ימי עסקים לסוף החודש ואין לי תעודת חובה ביד. התקשרתי למוקד 9M.

גיליתי שאין שום דרך וואט סו אבר להשיג נציג, רק להשאיר מספר ושיחזרו אליי.

ייאמר לזכותם שחזרו באותו היום (אם כי לקח להם קצת יותר מ 7.32 שניות).

"במה אוכל לעזור?" שאל הנציג.

"סוף החודש מתקרב ואין לי עדיין תעודת חובה ביד. מה עושים? אני לא מתכוון להסתובב עם העתק".

"אל דאגה, אני רואה שזה נשלח, אם לא מגיע עד ה 31.3 צור איתנו קשר ונראה מה עושים"

"31.3 זה כבר מאוחר מידי כדי לעשות משהו, אי אפשר לבדוק שוב היום"

"אין לי יכולת לעשות כלום, אני רואה שזה נשלח ב 10.3"

 

 

31.3.2013 8:00 הפתעה! התעודה לא הגיעה. אני משאיר הודעה נזעמת באתר של 9M וממתין.

9:00 נשברתי. אני מרים טלפון לסוכנת ומקבל הצעה יקרה מ 9M ב 180 ש"ח. "זה הכל?" שאלתי

"אז בשביל מה את נותנת לי לשבור את הראש עם הטמבלים מ 9M?"

9:10 אני עם תעודת חובה ביד ומבסוט לגמרי מהשירות. אין עלייך סוכנת!

10:00 מתקשרים מ 9M. "עזבו אותי, אני דורש לבטל את הביטוח"

12:00 מתקשר עוד נציג "נשלח לך אתץ התעודה בדואר אקספרס עוד היום" אתה עוד עם זה? אני חושב לעצמי.. יאללה שחרר!

 

 

מאז אני בטלפונים אין סופיים כדי שיחזירו לי את הכסף, פעם עם ספיר, פעם עם איציק, פעם עם קורל ופעם עם קובי.. כולם נשמעים לי משוחררים טריים ולאף אחד אין מושג באמת מה קורה.

אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם הייתי צריך טיפול במקרה של תאונה.

 

 

ואחרי כל החפירה הזאת. סקר:

איך אתם אוהבים את השקשוקה שלכם? ישיר או דרך סוכן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אני גם בחודשיים האחרונים העברתי את הרכבים וכל ביטוחי הבית והפרטיים לחברות עם סוכנים פרטיים מהחברות הישירות.

נמאס לי להתכתב על עניין פעוט עם 6 נציגים, נמאס לי לנסות להתמקח איתם, לקבל כלום, אבל כשאני רוצה לעבור כולם עוברים לדום.

עצבן אותי הסירבול, שכל דף שאתה צריך מעבירים אותך במענה טלפוני מפרך.

מה ששבר אותי זה שהם סירבו לבטח את ה-147, אחרי 3 שנים. אמרתי להם בצורה ברורה - יש לי אצלכם 5-6 ביטוחים שונים.

אתם מבטלים את האלפא, אני מבטל את כל השאר. התחילו להתפתל אבל בשורה התחתונה - לא מבטחים.

תוך יומיים העברתי את הרכבים לסוכן חבר מועדון אלפא שנתן מחירים טובים (דומים ב-147, זולים יותר בבראבו) ועם כיסויים עדיפים

וגם חסכתי לא מעט על שאר הביטוחים (שעברו לסוכן אחר).

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חידשתי ביטוח לפני כמה חודשים, בשנה שעברה עשיתי שקשוקה כמו שצריך ופיצלתי את החובה (דרך סוכן) ואת המקיף (דרך ישיר),

השנה הסוכנת נתנה הצעה אטרקטיבית יחסית לישיר בהפרש קטן אבל העדפתי סוכן ביטוח אחד על 9 מיליון מוקדנים, מסתבר שהפניקס סופרים עניינים קצת אחרת ותוך כדי אימות פרטים הפרמיה קפצה באלף שח, להתראות פניקס יקר.

 

שלום שקשוקה ישנה, חובה בהכשרה ומקיף בישיר (אחרי סאגה של יותר משבוע, נתנו מחיר נמוך ב 500 שח פחות משנה שעברה).

 

שנה הבאה שקשוקה חדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הנוגע לשירות לקוחות, 9M נוראיים.

להשיג נציג? רק אחרי שתקיש ת.ז 3 פעמים ותעבור 20 תפריטים בדרך.

לשלוח להם מייל? מה פתאום רק פקס, וכמובן להודיע להם מתי שלחת, כדי שהנציג לא יצטרך לנבור בערימות הפקסים שיצאו.

ואם אתה לא יודע מתי הפקס נשלח (חברת ביטוח אחרת שלחה אותו בזמנה החופשי), אז צריך להתחנן לנציג שיחפש לך את הפקס..

לפני שנתיים-שלוש עשיתי ביטוח ב-9M וביטלתי אותו תוך שבוע.

 

באיחוד ישיר גם הייתי מבוטח והם היו בהרבה יותר טובים בשירות הלקוחות בהשוואה מול 9M.

אבל ברגע האמת הם אכזבו.

פרסמתי בעבר מקרה של רכב שפגע ברכב שלי בחניה. היו עדים, היתה תמונה ברורה של הרכב הפוגע והמספר.

הם השיגו את פרטי בעל הרכב ממשרד התחבורה, אך פרטי ההתקשרות היו פיקטיביים (כתובת ברחוב ללא בתים...).

כל מה שעשו היה לשלוח דואר לכתובת ההיא וזהו. לא היו מוכנים לעזור מעבר לכך.

למזלי הנזק היה בשווי כמה מאות שקלים.

 

את איחוד ישיר גם עזבתי, ומאז לא הייתי זקוק לשום שירות ביטוחי לשמחתי, ומקווה שגם לא אזדקק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין מאיפה אתה מביא את הדברים הללו?! מבקשים פקס?

 

אני מבוטח כבר שלוש שנים ב9.000.000 וחוץ מפען אחת ששלחתי פקס - הכל השירות תמיד במייל !

 

לנציג שלי שם יש את המייל האישי שלי , והיא מעדכת אותי במה שצריך במייל כל הזמן , השירות מאוד נוח וזמין

 

באמת שאני לא מבין מאיפה הבאת דברים הללו

 

בכל הנוגע לשירות לקוחות, 9M נוראיים.

להשיג נציג? רק אחרי שתקיש ת.ז 3 פעמים ותעבור 20 תפריטים בדרך.

לשלוח להם מייל? מה פתאום רק פקס, וכמובן להודיע להם מתי שלחת, כדי שהנציג לא יצטרך לנבור בערימות הפקסים שיצאו.

ואם אתה לא יודע מתי הפקס נשלח (חברת ביטוח אחרת שלחה אותו בזמנה החופשי), אז צריך להתחנן לנציג שיחפש לך את הפקס..

לפני שנתיים-שלוש עשיתי ביטוח ב-9M וביטלתי אותו תוך שבוע.

 

באיחוד ישיר גם הייתי מבוטח והם היו בהרבה יותר טובים בשירות הלקוחות בהשוואה מול 9M.

אבל ברגע האמת הם אכזבו.

פרסמתי בעבר מקרה של רכב שפגע ברכב שלי בחניה. היו עדים, היתה תמונה ברורה של הרכב הפוגע והמספר.

הם השיגו את פרטי בעל הרכב ממשרד התחבורה, אך פרטי ההתקשרות היו פיקטיביים (כתובת ברחוב ללא בתים...).

כל מה שעשו היה לשלוח דואר לכתובת ההיא וזהו. לא היו מוכנים לעזור מעבר לכך.

למזלי הנזק היה בשווי כמה מאות שקלים.

 

את איחוד ישיר גם עזבתי, ומאז לא הייתי זקוק לשום שירות ביטוחי לשמחתי, ומקווה שגם לא אזדקק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדברים קרו לי לפני שנתיים כשניסיתי לעבור אל 9M.

הם רצו בפקס שאשלח טופס העדר תביעות.

 

אולי מאז הדברים השתנו... או שבעצם עדיין השירות לא ברמה גבוהה לפי פותח ההודעה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שלא מאמין בשירות דרך "מייל בלבד" לא הייתי שוקל לבטח בחברה כמו 9 מליון.

 

מבחינתי אין תחליף למענה אנושי.

 

לפני כ-3 שבועות חידשתי ביטוח לרכב, עשיתי זאת דרך סוכן שהינו אחד מהחברים שנוסעים איתנו בימי ראשון, הוא תפר לי ביטוח שמתאים לי היטב ולאופי השימוש ברכב.

העובדה שהסוכן מבין את התחביב ואת העניין שלנו ברכבים מהווה יתרון גדול מבחינתי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו במשפחה סוכן ביטוח כבר הרבה שנים, כך שהמחיר לכל הביטוחים גם זול יותר מאשר ללא הסוכן, וגם יש את הטיפול המסור שלו. לדעתי, גם אם המחיר יקר בכמה מאות שקלים, אז עדיף שיהיה סוכן ביטוח. מה שחשוב הוא, שיהיה מדובר בסוכן טוב, אחד שיתאמץ כדי לעזור ללקוח שלו. לא חסרים שרשורים בםפורום משפטי על סוכני ביטוח עצלנים, ואף כאלו שמטעים את לקוחותיהם.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי כבר, באמת יכול מאד להיות שסוכן ביטוח אחד עדיף על 9 מיליון מוקדנים אבל כשעוד הייתי בהתליך בירור מחירים מול הסוכן והישיר, אחרי 4 בצהריים, אין לי סוכן, סיים יום עבודה, הלך הביתה.

 

לא יודע לגבי פקסים, כל מה שהייתי צריך נתתי באימייל, אגב, בשביל לקבל מ 9 מיליון אישור העדר תביעות כשרציתי לעזוב אותם היה מספיק להכנס לאתר, להזדהות ולהזמין את האישור, הגיע תוך דקות למייל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חידשתי בביטוח ישיר לשנה נוספת, עזבתי את הסוכן אחרי כ-3 חודשים כי שילמתי אצלו 2000 ש"ח יותר.

 

הקטע המעצבן בביטוח ישיר היה להמציא את כל האישורים שאין תביעות, לעבור בדיקת מיגון וכו'.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסוכנת שלי לא הצליחה לתת מחיר כמו ב9 מיליון ועשיתי אצלם לפני שנתיים. השירות שלהם מחפיר, מתחת לכל ביקורת.

רכשתי רכב נוסף חודש לפני שהסתיים הביטוח שלי אצלם וביקשתי את היעד התביעות שלי בכדי לרכוש ביטוח במקום אחר, הם כמובן רצו למכור לי את שלהם וגם לחדש לי לרכב הקיים. 3 ימים של תחנונים העברתי בניסיון לקבל את היעד התביעות שלי, קבלת הרכב התעכבה ביומיים בגללם.

 

אני משתדל לבצע סקר ולבדוק תמיד גם אצל הסוכנת וגם בהסדרים דרך מועדוני צרכנות.

לפני 3 שנים עשיתי דרך הסתדרות המורים בשלמה ביטוח, היה בסדר גמור והמחיר היה זול משמעותית.

השנה מבטח באיילון גם כן דרך הסתדרות המורים. המחיר שלהם פשוט חסר תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, גם בהפרש של 800 ש''ח עדיף לעבוד מול סוכן. בסופו של דבר, בביטוח קונים שקט נפשי. גם כשהייתי מבוטח ב 9M לא הייתי שקט כיוון שבתת מודע ידעתי שביום שאצטרך אותם אני אתלוש שיערות עד שאקבל משהו.

בסה''כ אני מעדיף לצ'פר סוכן (אני מקבל בהבנה כיוון שזאת בפרנסה שלו/ה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוכן, כי יש על מי ליפול במקרה חירום.

 

להיפך.

אני בישיר, כי במקרה "חירום" יש לך מענה אנושי 24/7 ולא "הסוכן בחופשה" או כל מיני ירקות שנתקלתי בהם.

מה שכן, אני עוזב השנה את IDI ("ביטוח ישיר ו"9 מליון") ועובר לAIG בהדרגה עם כל הביטוחים שלי, מהסיבה של טרטורים לא הגיוניים, ויחס לא שירותי כלל שקיבלתי בנסיון לחדש את אחד הביטוחים (לא רכב דווקא) השנה אצלם.

כל מה שמסתיים- עובר לAIG.

ואני בטוח שהם לא יותר טובים. אבל נראים לי כרגע כרע במיעוטו.

 

מה שבטוח - משטיקים של סוכנים שבעתי מרורים, ולא רק באלמנטרי (דירות,רכב), שכבר 17 שנה נמצא בישירים, אלא גם בחיים, פנסיוני, מנהלים, בריאות,אחריות מקועית.... ששם אין לך ברירה אלא לעבוד מול סוכן, כי הישירים לא מתעסקים.

וזה לא סוכן אחד. כבר עברתי כמה, שכולם "מומלצים".

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להיפך.

אני בישיר, כי במקרה "חירום" יש לך מענה אנושי 24/7"

מה אתה אומר?!

יש לך "מוקד איסוף שיחות" 24/7. יענה לך נציג אנושי אבל רק כדי לקחת פרטים ולהגיד שיחזרו אליך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3941 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...