Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרמקולים עושה רעש אלטנטור שהרכב מונע מה הסיבה לכך?


7DAV4ID7
שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרעש שאתה מתאר נקרא רעש אלטרנטור, ברוב המקרים בגלל הארקה לקויה של המגבר לגוף .

 

תבדוק שההארקה שמחוברת בצד אחד למגבר מחוברת טוב, ושהצד השני של הכבל, שמחובר לגוף הרכב מחובר לנקודה ללא צבע שמאפשרת מעבר זרם טוב.

SCANSPEAK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבצע את הבדיקה האחרונה שהמלצנו לך לעשות . תודיע לנו על התוצאה ונתקדם . אמרת גם שהרעש נעלם חזר . בדוק בבקשה את הכבל שמחובר מה (-) של המגבר לגוף הרכב ? רופפ ?

אוקי ככה עשיתי בדיקה והרעש נעלם שאני מוריד את הGAIN

למינימום הרעש נעלם.

אבל אז יוריד לי גם איכות הצליל במוזיקה אחי

ואתה מדבר לבדוק את הבננות? הם בסדר גמור

ובקשר לחיבורים לערוצים הם גם פתחתי וחברתי אותם שוב בצורה הכי טובה שיכולה להיות

רוצה תמונה? על איך חיברתי אותם?

 

הרעש שאתה מתאר נקרא רעש אלטרנטור, ברוב המקרים בגלל הארקה לקויה של המגבר לגוף .

 

תבדוק שההארקה שמחוברת בצד אחד למגבר מחוברת טוב, ושהצד השני של הכבל, שמחובר לגוף הרכב מחובר לנקודה ללא צבע שמאפשרת מעבר זרם טוב.

מזה הארכה אחי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הארקה זה החיבור של המינוס של המגבר, הפלוס של המגבר מחובר למצבר, והמינוס מחובר לגוף של הרכב.

 

ברוב המקרים של רעשי אלטרנטור הבעיה טמונה בחיבור לקוי של ההארקה של המגבר, תראה שהיא מחוברת לנקודה טובה , ברזל חשוף ללא צבע בנקודת החיבור.

SCANSPEAK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הארקה זה החיבור של המינוס של המגבר, הפלוס של המגבר מחובר למצבר, והמינוס מחובר לגוף של הרכב.

 

ברוב המקרים של רעשי אלטרנטור הבעיה טמונה בחיבור לקוי של ההארקה של המגבר, תראה שהיא מחוברת לנקודה טובה , ברזל חשוף ללא צבע בנקודת החיבור.

 

הינה אחי קח תמונה איך היא מחוברת למגבר

amdwm2mkoodw.jpg

 

2rynh1mid3az.jpg

 

ועוד דבר אחד אחי שהוא חיבר לי את החיבורים הוא לא העביר את החיבורים כל אחד מצד אחר הוא העביר אחד מהאמצע כאילו הכניס מתחת למצבר שלי יש חור קטן שאפשר להכניס חוטים לתוך הרכב ככה הוא עשה ואת הכבלים של הרמקול הוא העביר מצד של מושב לייד הנהג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שלושה כניסות בתמונה הראשונה

אחת +12

אחת -12

ואת rem

לא רואים את הכיתוב בתמונה (לא משנה, להבא).

 

תעקוב אחרי הכבל שמחובר ל 12 - ותראה לא הוא מתחבר, נתק את החיבור הזה וודא שזה חיבור טוב שמאפשר מעבר חופשי של זרם אם יש צבע, שייף אותו, כמובן שהחיבור אמור להיות מהודק כהלכה לגוף הרכב (עם בורג).

SCANSPEAK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי ככה עשיתי בדיקה והרעש נעלם שאני מוריד את הGAIN

למינימום הרעש נעלם.

אבל אז יוריד לי גם איכות הצליל במוזיקה אחי

ואתה מדבר לבדוק את הבננות? הם בסדר גמור

ובקשר לחיבורים לערוצים הם גם פתחתי וחברתי אותם שוב בצורה הכי טובה שיכולה להיות

רוצה תמונה? על איך חיברתי אותם?

 

 

מזה הארכה אחי?

 

לגבי הרעש - על פי מה שאתה מתאר סביר להניח שהוא נובע מהשראה בין כבלי המתח לכבלי ה RCA .

ניתן לבדוק את התופעה.תחבר כבל RCA בין ה HU למגבר באופן ישיר באוויר, עכשיו תניע את האוטו ותעלה GAIN חזרה, התופעה אמורה להיעלם.

לגבי איכות הצליל והשפעת GAIN -באתר בית הספר שלנו,אנו נעלה בקרוב מאמר מעמיק בנושא תפקיד ה GAIN, וכיצד לתאם עוצמות סיגנלים בין HU למגבר.

קישור לאתר למטה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הרעש - על פי מה שאתה מתאר סביר להניח שהוא נובע מהשראה בין כבלי המתח לכבלי ה RCA .

ניתן לבדוק את התופעה.תחבר כבל RCA בין ה HU למגבר באופן ישיר באוויר, עכשיו תניע את האוטו ותעלה GAIN חזרה, התופעה אמורה להיעלם.

לגבי איכות הצליל והשפעת GAIN -באתר בית הספר שלנו,אנו נעלה בקרוב מאמר מעמיק בנושא תפקיד ה GAIN, וכיצד לתאם עוצמות סיגנלים בין HU למגבר.

קישור לאתר למטה..

 

תודה על העזרה אני עכשיו צריך לחפש כבל פנוי בשביל לבדוק את הבעיה. .

יש שלושה כניסות בתמונה הראשונה

אחת +12

אחת -12

ואת rem

לא רואים את הכיתוב בתמונה (לא משנה, להבא).

 

 

 

תעקוב אחרי הכבל שמחובר ל 12 - ותראה לא הוא מתחבר, נתק את החיבור הזה וודא שזה חיבור טוב שמאפשר מעבר חופשי של זרם אם יש צבע, שייף אותו, כמובן שהחיבור אמור להיות מהודק כהלכה לגוף הרכב (עם בורג).

רשום לי

זה מה שיש לי אחי לא רשום 12 מינוס

אחי ren

12+

gnd

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...