Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שעשיתי כמה חיפושים ראיתי שבערך כל עניין לגופו אז פתחתי אשכול חדש.

יש לי סאב Diamond D312D2 ואני רוצה להוסיף עוד אחד ולהחליף לתיבה כפולה כך שיהיו לי דאבל.

 

1. איזה מגבר מונו אני צריך לקנות כדי להפעיל אותם בצורה הכי טובה?

2. אם אפשר הסבר על המשמעות של אוהם אם הבנתי נכון לסאב הזה יש 2 סלילים של 2 אוהם

אז מה יהיה ההבדל אם נחבר אותו ב-4 אוהם האם זה יותר טוב ומאיזו בחינה?

ומה קורה אם אני מחבר 2 סאבים מבחינת אוהמים?

 

תודה לעונים

פורסם

הסאב שלך הוא 2 סלילים של 2 אוהם, כלומר יעבוד בהתנגדות סופית של 1 אוהם או 4 אוהם.

בהוספת עוד סאב, יש לך 2 אופציות:

לחבר כל אחד ב 4 אוהם, ואז תקבל התנגדות סופית של 8 אוהם או 2 אוהם לשניהם.

או לחבר כל אחד ב 1 אוהם, ואז תקבל התנגדות סופית של 0.5 אוהם או 2 אוהם לשניהם.

כל סאב מוצהר 400 rms, לכן חפש מונובלוק שיספק סביב 800 rms או יותר ב 2 אוהם.

פורסם
הסאב שלך הוא 2 סלילים של 2 אוהם, כלומר יעבוד בהתנגדות סופית של 1 אוהם או 4 אוהם.

בהוספת עוד סאב, יש לך 2 אופציות:

לחבר כל אחד ב 4 אוהם, ואז תקבל התנגדות סופית של 8 אוהם או 2 אוהם לשניהם.

או לחבר כל אחד ב 1 אוהם, ואז תקבל התנגדות סופית של 0.5 אוהם או 2 אוהם לשניהם.

כל סאב מוצהר 400 rms, לכן חפש מונובלוק שיספק סביב 800 rms או יותר ב 2 אוהם.

 

 

מה יותר טוב התנגדות סופית של 4 אוהם או 8 ומאיזו בחינה?

פורסם

מונובלוקים עובדים מהתנגדות 4 אוהם ולמטה.

בתקציב הזה לא נדמה לי שתמצא מונו חדש שייתן סביב 800 וואט ב 2 אוהם.

שקלת לקנות משומש ?

×
×
  • תוכן חדש...