Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ ג'נטים ATS של פורשה 944 - רציתי לשתף


ג'רמי
שימו לב! השרשור הזה בן 3853 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה לכולם על התגובות והעצות.

 

מאחר ואני לא עוסק בשיפוץ האוטו למצב מקורי או תצוגה, אלא זה אוטו שמשמש אותי להנאה מנהיגה בלבד, אני לא משקיע בו הרבה כסף. גם קניתי מלכתחילה אוטו במצב אסתטי רעוע כי זה היה זול יותר, וזה לא פוגע בחווית הנהיגה.

אז אין בכוונתי להשקיע ברמה המקצועית ביותר. בהחלט מספיק לי שיהיה שיפור משמעותי לעומת המצב הקודם. יש גם בעיה עם ציפוי אבקה - שאז בעייתי לצבוע בשני צבעים. כשרק קניתי את האוטו לפני כמעט 5 שנים ביררתי כמה יעלה שיפוץ ג'נט כולל צבע דו-גוני. אני לא זוכר את הצעת המחיר, אבל אני כן זוכר שפסלתי את זה על הסף כי שיפוץ 4 הג'נטים היה עולה אחוז ניכר ביותר מערך הרכב (קניתי אותו בכ-2000 יורו, והשקעתי עוד כ-2000 בשיפור מתלים, בלמים, מושב, ריתמה - דברים שגורמים לו לנסוע יותר טוב)

האמת שהאוטו מתחיל להראות קצת כמו "RAT" כזה, והתחלתי לחשוב על לצבוע עוד כמה אלמנטים בצבע גרפיט - דברים כמו המראות והמכסים של הפנסים הקופצים. החלפת המנוע לטורבו מדגם מאוחר יותר יעשה ממנו SLEEPER RAT שזה עוד יותר מגניב!

אני בהחלט נהניתי מהעבודה על הג'נטים. זה סוג של מדיטציה בין כל הפעיליות של סדר היום הרגיל, והסיפוק של התוצאה סופית בהחלט שווה הכל.

 

ליאור, אני מסתכל לאחרונה הרבה על מודעות מכירה של טוסטוסים ישנים, במחשבה לקחת אחד פשוט ולעשות לו שיפוץ קומפלט. העבודות שלך נתנו כאן הרבה השראה :)

 

תומר, אם היית רואה את האוטו שלי, היית מבין שאין סיכוי שיהיו לי דאגות שהצמיגאי יעשה לי שריטה D:

 

פייזר, מה המצב? - הצמיגים הם קומהו אקסטה KU36, צמיגים לימי מסלול שהם גם חוקיים לכביש. מאוד דביקים, עם התנהגות ואחיזה מדהימים. הם מחליפים את הטויו R888 הקודמים שלי, שנהיו עכשיו יקרים מדי (היום הם עולים יותר מכפול המחיר של הקומהו...)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יפה מאוד ג'רמי.

לגבי סוג הצבע, צבעתי כמה סטים של חישוקים (מופיעים גם בפורום), כל עוד מקפידים על חומרים נכונים ואיכותיים

כמו צבע דו קומפוננטי (עם מקשה) ותהליך עבודה מוקפד (התאמת החומרים לסוג המשטח, ניקיון מוחלט),

אין סיבה שיתקלף הצבע. ברור שאבקה עמידה יותר, אבל הכל שאלה של כמה מוכנים להשקיע, חווית ה-DIY וכו'.

יצא יפה אבל עם הזמן ובנסיעות מתקלף כמו נינג'ה!

בעבר צבעתי גנטים כוורת אחרי ניקוי יסודי וצביעה בתנור עם ברק ישיר והתקלף לאחר שנה שנתיים,

אין חומר מקשר מיוחד לצביעת אלומיניום ???

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

מזמין אותך לראות שני סטים שיש לי על הסוד, גם המקורי (ברזל) שנצבע בשני גוונים וגם הספידליין

שנצבעו עם מקשה (לצבע עליון) וצבע ע"ב אפוקסי ליסוד.

ככל שתשקיע יותר בהכנת שטח נכונה ושימוש עם חומרים איכותיים וחזקים, התוצאה תהיה עמידה יותר.

ברור שאם הג'אנט יקבל מכה או במקרה שלי האהבל ממכון הפרונטים שהחליט לנעוץ את המכשיר שלו לתוך הג'אנט,

אז קורה נזק ומתקלף, אבל לא סתם כך בשימוש יום יומי. ושוב, זה אמור לגבי עבודה טובה, לא ספריי של יעקובי על ג'אנט מקולף.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וככה הם נראים על האוטו (לצערי בשלב הזה מצולם רק עם הסלולרי,אז האיכות בהתאם).

אני חייב להגיד שזה יצא בדיוק כמו שדמיינתי! אני ממש מרוצה מהמראה החדש!

 

לזוג הג'נטים הבא החלטתי שאני אוריד רק את הצבע הכסוף בשפת הג'נט, כי הצבע השחור באמצע נראה עדיין מקורי ואיכותי. אני רק אכין את השטח ואצבע מעליו. זה גם יחסוך לי המון עבודה כי הסרת הצבע השחור היה החלק הקשה.

 

לצערי אני הצלחתי לדפוק ג'נט אחד בשני בזמן הסחיבה, מה שחשף עד כמה איכות הצביעה שלי אינה מתקרבת לרמה של הצבע המקורי, כי חתך קטן מיד נוצר בצבע, אבל כמו שאיתי-סמוראי כתב, בשימוש רגיל אין סיבה שדברים כאלה יקרו.

2013-09-14 15.22.30.jpg

2013-09-14 15.22.21.jpg

2013-09-14 15.22.00.jpg

2013-09-14 15.21.48s.JPG

2013-09-14 15.21.54s.JPG

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אתה לא מזהה מהתמונות שזה בירוחם?

באמת יצא יפה מאד. :mm_yeah:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון: היום התחלתי בעבודה על זוג הג'נטים השני.

החלטתי בכל זאת להוריד את הצבע לבד, אבל עכשיו שיש לי נסיון, גמרתי את הכל באחה"צ אחד.

המשכתי לעשות שימוש במברשת פלדה על המקדחה אחרי מריחת החומר, אבל הפעם עבדתי בסל"ד איטי מאוד, ועם הרבה פחות לחץ, מה שמנע הווצרות חירוץ על המשטח, ויקל מאוד על עבודת השיוף אח"כ.

כמו כן, במקומות בהם היתי קורוזיה על המשטח, השתמשתי במקדחה עם מברשת הפלדה במהירות גבוהה, כשאני מעביר אותה במהירות על פני המשטח עם לחץ עדין מאוד - מה שמביא לתוצאה דומה לשיוף יסודי, אבל בהרבה פחות זמן.

 

שלב הבא: שיוף.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3853 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...