Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב: רנו קליאו 01.

2 מגברים, סאב, קמפוננטים קדימה, 6*9 אחורה.

 

ברור שיש כאן טעות מראש- רץ רק כבל + אחד מהמצבר למגברים ומתפצל שם.

אתמול ביום חם מאוד הפסיקה המוזיקה בזמן נסיעה (ווליום גבוהה אם זה משנה).

הרדיו דיסק עדיין רץ אבל אין צליל, ישר הלכתי למצבר- בית הפיוז נמס לא מהצד של המצבר (מצבר---בית פיוז-נמס---מגברים)

 

למה זה קרה?

האם להתעסק בזה או פשוט להחליף בית פיוז ולהמשיך כרגיל?

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

ובעברית?

מה ההבדל בית השתיים? איפה קונים ANL? מה מחירו?

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

יש לך כנראה פיוז זכוכית, שזה לא איכותי לרוב, תשים סוג יותר איכותי קצת, ולא ענית על השאלה של הכבל, שלא תחליף סתם והבעיה תחזור.

פורסם

לא עניתי כי אין לי מושג.

הוא נראה עבה, יותר עבה מכבל RCA למשל.

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

אוקיי, אז להערכתך (כמובן לא תופס אותך המילה כי אינך יודע מה העובי) כדאי להחליף כבל + לעבה יותר עקב המקרה עם הבית פיוז?

 

אם לא אחליף, ואחליף רק את הבית פיוז, אני מסתכן בנזק גדול יותר מבית פיוז חדש שוב?

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

ניראה כי הכבל שלך לא מספיק איכותי ומעביר את צריכת החשמל המתבקשת ולכן הוא מתחמם, ויכול להיות גם בעיה של מגעים בחיבור של הפיוז שלא מעביר מתח טוב ולכן הבית מתחמם

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

פורסם

תראה אם טתה יכול להלעות תמונה, ככה נדע באיזה כבל מדובר.

 

איזה מגברים מחוברים כרגע? ואיזה אלמנטים?

SCANSPEAK

פורסם

על.הכבל כתוב מספר ואחריו awg , אם תגיד מה המספר נוכל לדעת את עובי הכבל.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

רדיו דיסק:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=769418

 

המגבר אליו מחובר הסאב (לא מצאתי קישור אז מה שכתוב עליו):

dalco d-100

2 ערוצים, 800 וואט.

 

המגבר השני, אליו מחוברים קומפוננטים של סרווין וגה ורמקולים 6X9 של JBL :

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=775828

 

לגבי עובי הכבל, אני בעבודה כרגע אז אבדוק בערב ואחזיר תשובה.

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

תחליף את הבית פיוז והפעם תשקיע קצת יותר במשהוא איכותי.

ובהזדמנות תגיע לאחד המפגשים ואז נוכל לעזור לך יותר.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אז ככה, חזרתי מהעבודה :roll: .

הכבל שיוצא מהמצבר הוא 8 גייג' כמו שחשבתי.

עכשיו לפי הרכיבים שמחוברים אליו אני צריך את עצתכם.

האם להחליף את הכבל ל-4 גייג' (שמתפצל בבגאז' ל-2 המגברים) יפתור את העניין?

פשוט להריץ עוד כבל 8 גייג' שיהיה אחד לכל מגבר?

האם יש צורך להריץ 2 כבלים 4 גייג'?

עבה יותר מ-4?

(אני יודע שעדיף כמה שיותר עבה בשביל לכסות את העניין בצורה הטובה ביותר, אבל אם אין צורך סתם חבל.)

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

לפי התיאור שלך יש מגע גרוע בין החוט לבין הנתיך, וזה גורם להתחממות בנקודה זו דווקא. אין צורך להחליף את כל החוט.

 

דני

×
×
  • תוכן חדש...