Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזה יופי של עבודה !!!, מעניין שהיה קשה להוריד את הכתמי חרקים מהרכב כי רכב חדש מגיע עם שכבת ווקס\אוטם כלשהוא מהמפעל\יבואן ואז הרבה מאוד קל להוריד את החרקים בחודשים הראשונים של חייו

לא ראיתם בידינג כאשר עשיתם את השטיפה הראשונית לפני כל העבודה?

לא שקלתם ליישם אוטם long life כגון opti coat ?

 

ממש קשה להוריד.....הייתי צריך לעשות מסאז' רקמות עמוק לכתמים עם החומר של מגווירס עד שהם התחילו להראות סימני שבירה.

גם שפשופים לפעמים בלחץ עם הפלסטלינה, היו חלק שממש התעקשו שלא לרדת אבל בסוף הכל יורד.

 

דיברנו בינינו אם רכב חדש מהמפעל מגיע עם בידינג כי אני לא שמתי לב בשטיפה אם היה בידינג או לא, גם הוא לא שם לב.

לדעתי בתור שימוש ראשון באוטם צבע זו טעות לגשת ישר ל- OPTI COAT כי זה חומר שבשימוש לא נכון הוא פוטנציאל לעשית נזק.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

הגיע תורי להגיב.

אז קודם כל אני רוצה להודות מכל הלב ל SHARKI על העבודה, הזמן , ההשקעה, הנכונות ללמד ולשתף מהידע ומהחומרים שלך.

אני די חדש בתחום, ועד היום הידע שלי בתחום התבטא בשטיפה בדלי בודד , ומדי חצי שנה ווקס במשחה של טרטל... ואז סובל תקופה מווקס שנתקע בחריצים והשאיר סימנים בגומיות ובפלסטיקים.

למדתי היום הרבה ובייחוד נהנתי מהתוצאה.

נחשפתי למגוון די גדול של חומרים לשימושים שונים , ואהבתי לראות את אופן הפעולה והתוצאה של שימוש באותם חומרים.

כיף שיש אנשים כמוך .

תודה

ערן

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

e.e תתחדש, (לדעתי הרכב יותר יפה באדום)

 

קובי, עבודה יפה, החלטה טובה לשים מסקנטייפ, לרכב הזה יש הרבה קימורים מה שטיפה מקשה את העבודה (עם הפלסטלינה למשל) אבל תוחם לך איזורים (למשל המכסה מנוע מתחלק ל4) אבל מצד שני זה עושה את הרכב מאוד יפה.

 

לא השתמשת בגלייז ? (יש איזה גלייז מומלץ ?, עדיפות לכזה שאפשר להזמין מCYC)

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

×
×
  • תוכן חדש...