Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס 2012 תיקיות אודיו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

יש לי פורד פוקוס החדשה 2012 ואני מנגן שירים דרך ה- USB..

 

רציתי לדעת האם הניגון שירים דרך USB תומך בתיקיות?

 

ואם כן האם יש שמות מיוחדים לתיקיות שצריך לשים על ה- DOK?

 

והאם ניתן לעבור ניגון בין תיקיות ברכב?

 

תודה

פורסם

כן, תומך בתיקיות בלי בעיה, יש לי משהו כמו 20 תיקיות.

כדאי שהשמות של התיקיות יהיו באנגלית, אחרת תראה ג'יבריש. מעבר לזה לא מכיר מגבלה מסויימת.

אצלי יש את המערכת של סוני, אבל אני חושב שגם בטרנד יש תמיכה (זה טיפשי אם לא).

המעבר בין התיקיות מתבצע עם החצים -- חץ שמאלה עולה לספריה שמעל, חץ ימינה נכנס לספריה, והחצים למעלה/למטה

מדפדפים בין השירים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

המערכת בפוקוס טרנד זהה למערכת בפיאסטה שלי.

אפשר לשלב תיקיות - אבל כמו שנאמר מעלי, רק באנגלית אחרת יופיע בג'יבריש.

 

ניווט בין התיקיות מבוצע באמצעות כפתור הניווט הרגיל (עיגול הבחירה המוקף בארבע חצים) - חץ שמאלה יעלה אותך לרמה גבוהה יותר -> מתוך תיקייה ספציפית לספריית התיקיות, שם תוכל לדפדף להנאתך ולבחור בתיקיה בה חשקה נפשך.

.We apologise for the inconvenience

×
×
  • תוכן חדש...