Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיוון שקיבלתי אוסף של מילים שלא יעזרו לי בכלום, אומר שמדובר ברשת פ א ת ל

ובהיכל הקסמים.

תודה לכם על כלום .

Gn'f'R

פורסם

2 דברים:

 

1) מצעים מחליפים אחת לשבוע/ תחלופה של אורחים. בימי שבת השירות ניקיון כולל רק החלפת מגבות וקוסמטיקה בקטנה, בשביל מעבר לזה צריך לבקש מהמשק. אני בטוח כמעט ב100% שמדובר בנוהל רשתי.

 

2) אם היית פונה ליחסי ציבור או המנהל ערב יכלת לקבל הנחה לשהיה הבאה. זה כמעט נוהל.

פורסם

אני לא בטוח שלא מחליפים מצעים כל יום. עבדתי במכבסה של מלון, ובכל יום מחודשי הקיץ היו מאות (ואולי אלפי) מגבות שהיה צריך לכבס ולקפל ביום. מצעים שנשלחו לכביסה עמדו על משהו כמו 100 ביום, במלון שהיו בו כ-80 חדרים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אם כבר אז הכמות הזאת מוכיחה שלא מחליפים כל יום.

 

כשחדרנית נכנסת לחדר ורואה 8 כריות כשיש מיטה זוגית אחת היא תקח את ה6 המיותרות. כנ"ל סדינים, חלק גדול מהאנשים מתכסה עם סדינים או שם אותם בינו לבין השמיכה (בייחוד כאלה שמתכסים עם שמיכת צמר) 85% מאלה חוזרים למשק.

 

סדינים פורסים על מיטות שיזוף, סדינים מחליפים כי "נשפך לנו משהו", סדינים מחליפים כשאורחים מתחלפים (בדרך כלל 2-3 לילות). במלון של 80 חדרים שמחליפים בו מצעים כל יום תצפה לכמות של 200-250 סדינים ביום.

 

 

ערן - איזה תשובות לא פוליטיות ציפית לקבל? אתה הרי לא מצפה שיגידו לך שלא מחליפים מצעים כל יום. יתנצלו, יחליפו, ובמקרה האופטמלי אם המנהל שדיברת איתו מנוסה בכיבוי שריפות יסמנו אתך בטבלת חדרים בתור אחד שדורש ניקיון יסודי ותקבל ברכות מהמפקחת קומה יחד עם הקפה של הבוקר.

פורסם

ברוב בתי המלון כשנכנסים לחדר בפעם הראשונה מונח על המיטה פלאייר שמציין שאם אתה רוצה שיחליפו לך מצעים תניח את הפלאייר על המיטה או שתניח את השמיכה על הרצפה.

 

בדרך כלל אותו פלאייר יבקש שמגבות שאתה מעוניין שיוחלפו יונחו על רצפת האמבטיה או בתוך האמבטיה עצמה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

קוקו,

אני בעצמי לא יודע איזו תשובה אני רוצה.

אני יודע שאתה מכיר את הענף מקרוב,

אתה יודע שגם אני.

אני יודע שלא הכל מושלם בעבודת האירוח וזה גם בילתי אפשרי שכך יהיה

ולכן המציאו את הפיצויים וההעצמות.

אצלי הייתה שורה של מחדלים שהחלו עוד כשהייתי עם הרכב בחנייה,

מחדלים שגרמו לחופשה להיות עגומה.

לא רוצה פיצוי ולא כלום, כי לשם אני בחיים לא אחזור.

זה כסף

זה זמן נסיעה

זה הרבה דברים

תשובה לא פוליטית בעיניי היא "אנחנו לא מושלמים אך משתדלים"

ולא "אנחנו במאה אחוז תפוסה" כי זו לא הבעיה שלי וזה גם לא מעניין אותי

אם אתם לא יכולים לארח מאה אחוז אז אל תארחו מאה אחוז ואל תבנו על פיצויים

וההעצמות, כי לא על כולם זה עובד.

Gn'f'R

פורסם

ערן, אני יודע ובגלל זה אני מתפלא הציפיות שלך.

 

מנהל לא יגיד לך שהמלון לא מושלם כי אם המנכ"ל ישמע את זה, למחרת הוא בלי עבודה. כל תקלה היא חריגה, נקודתית, מטופלת בחומרה, המהדרין גם ממציאים שיחות נזיפה ועידכוני מנכ"ל.

אתה לא באמת מצפה שהוא יגיד לך "תשמע, לחליף מצעים כל יום זה גם עבודה של חדרנית, גם כביסה וגם בלאי בחיית זומזום אנחנו מנסים לחסוך בהוצאות"?

 

למען האמת גם שהמלון בתפוסה מלאה זה משהו שמותר לומר בתור סיבה לתקלה רק במקרה אחד - שאורח מבקש לעבור חדר.

 

אם אתה לא מתכוון לחזור לשם יכלת לדרוש שהפיצוי יהיה ל"כלל מלונות הרשת" או סתם מלון ספציפי אחר.

 

 

נדיר למצוא מלון שלא מנסה לגלגל צרות, הרוב עובדים באותה שיטה.

×
×
  • תוכן חדש...