Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

הבאתי את הרכב למוסך עקב בעיות מתח ואכן התברר שאלטרנטור עשה את שלו .... ( מתח לא קבוע ונפילו מתח חזקות ) ... מנורת מצבר כל הזמן נדלקת וכו' ...

 

בכל מקרה אמרו לי ששיפוץ זה "900 ש"ח " ... כן 9.0.0 ש"ח לפני עבודה .... !!!!

 

אני אמרתי אין מצב וביקשתי שיפרקו את הלאטרנטור ( אני יכול בעצמי אבל פשוט אין לי זמן לזה ) , בכל מקרה הם פירקו אותו ולקחתי אותו ל ד.ש פ"ת , שם הם אמרו לי ששיפוץ עולה 550 ש"ח + מע"מ ...

 

שהגעתי לשם התברר שיש להם כזה אלטרנטור חדש לגמרי במלאי , וקניתי אותו באותו מחיר ( אבל הם לקחו את הישן ואותו הם משפצים ) .... בקיצור , קניתי ב - 640 ש"ח ( כולל מע"מ ) אלטרנטור חדש לגמרי של BOSCH ...

 

 

תלמדו את הלקח ... כל עבודה חיצונית עדיף לעשות לבד ... כך שהמוסך לא ירוויח עליך .

 

אלי .

פורסם
הבאתי את הרכב למוסך עקב בעיות מתח ואכן התברר שאלטרנטור עשה את שלו ....
באיזה מוסך מדובר?

הם הסכימו שתשאיר את הרכב אצלם ותלך לשפץ בעצמך את האלטרנטור?

[ 106 ראלי ] - למה תמיד צריך לעשות לבד
אם זה לא היה כך אז לא היה לך על מה להתלונן והיית מוכר כבר את הפיז'ו, לא? :wink:

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

מה 900 ש"ח

 

בפ"ת לקחו לי 350 ש"ח כולל עבודה ללטרנטור משופץ לראלי שלי :shock:

 

נ.ב.

 

טיפ קטן

 

אם אתם בבאר שבע ליד בכר גשו איליו קנו אלטרנטור 200 ש"ח

פורסם
בטח שהסכימו ,

 

איזה אופציה יש להם ?

 

הם מקבלים כסף על העבודה .

כל אחד והשיקולים שלו.

 

יש אנשים שיום עבודה שלהם שווה מאות שקלים, עדיף להם לעבוד ולשלם 200-300 שח יותר למוסך מאשר להפסיד יום עבודה של מאות שקלים רק בשביל לחסוך את ה 200-300 שח.

 

אם זה היה כ"כ חשוב לך, היית יכול לשפץ בעצמך (שיפצתי בעצמי לפני שבועיים אלטרנטור לאונו - מייסב + ווסת + מיישר = 160 שח. חלקים לאלטרנטור שלך לא עולים יותר מ 200-250 שח בממוצע)

פירוק האלטרנטור, כמה החלמות קטנות, והעסק מורכב חזרה לאוטו. התנעה, בדיקה -> מתח יציב של 14.0 וולט. ההבהובים שהיו קודם לכן באורות ובגינם שופץ האלטרנטור - פסקו.

 

הכל עניין של כמה זמן פנוי יש לך... (וכלים טובים, אומץ, ידע וכד'...)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בד.ש הם מתקינים לך אותו בחינם אם אתה קונה מהם וגם בודקים לך את המצבר,סטארטר וטעינה.

 

אתה רציני ? ,

הם מתקינים בחינם ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מישהו יכול להפנות אותי ע"מ לשפץ או להחליף את האלטרנטור שלי ? (פונטו HSD).

 

האורות מתעמעמים, ויש רעש מהאלטרנטור.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

"יש אנשים שיום עבודה שלהם שווה מאות שקלים, עדיף להם לעבוד ולשלם 200-300 שח יותר למוסך מאשר להפסיד יום עבודה של מאות שקלים רק בשביל לחסוך את ה 200-300 שח."

 

נובע מחוסר ידע :| !

 

אם היתי יודע רפואה -לא היתי הולך לרופא.

נכון גם לגביי עריכת דיין,חשמל וכ"ו.

 

נכון להיום מה שאני יודע אני עושה לבד, לא יודע ,לא עושה(אבל משלם):shock: .

שקט, שש... לאט לאט!.. להירגע- הראלי השחורה :twisted:

פורסם

התקשרתי אליהם בבוקר.

הם רוצים על תחליפי 900 ש"ח ?!

איך זה יכול להיות שמשופץ לפיאט עולה יותר מחדש לראלי ?!

מישהו יכול לעזור ?

איציק, אתה יכול להסביר לי איך משפצים אלטרנטור ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

לגדי תיקון /החלפה של אלטרנטורים,מדחסים,סטרטרים ישנם מקומות בהם משפצים את הנ"ל והמוסכים עובדים איתם

חיסכו את פערי התיווך וקנו ישר מהם.

 

דוגמא אישית-סטרטר ל RSI כולל פירוק והרכבה (סרט רע)...300 ש"ח(משופץ)!

פורסם
בטח שהסכימו ,

 

איזה אופציה יש להם ?

 

הם מקבלים כסף על העבודה .

אתה ניכנס למסעדה, מתיישב, מעיין בתפריט, בנתיים עורכים לך המלצרים את השולחן.

"וואלה יקר..." אתה חושב לעצמך, ומבקש מהמלצרים שישמרו לך בנתיים את המקום, בזמן שאתה קופץ לרגע למסעדה השכנה לקחת ארוחה זולה יותר.

 

אתה חוזר למיסעדה ומבקש שיגישו לך את הארוחה ואתה תשלם להם "טיפ" על השרות...

 

אתה לא היית 'אוכל' אצלי במוסך...(אם היה לי מוסך)..!

×
×
  • תוכן חדש...