Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים:

 

ב C4 שלי חיישני הרוורס (מקוריים) הפסיקו לצפצף. הם עובדים ומתריאים בתצוגה אבל פשוט הפסיקו להשמיע קולות.

אין שום קונפיגורציה שמטפלת בנושא הזה (בדוק) ובדיקת מחשב לא העלתה דבר.

אני לא בטוח שזה קשור אבל זה התחיל אחרי שהחלפתי רדיו מקורי ברדיו מקורי אחר (החלפתי לכזה מקורי שמכיר MP3 בדיוק כדי להמנע מבעיות כאלו),כמובן שהרדיו המקורי קודד במחשב והוא עובד ללא דופי.בדקתי כדי לוודא ואין איזה כבל שנקרע או משהו שלא חובר כמו שצריך.

למישהו יש רעיון מה זה יכול להיות? פיוז אולי?

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

ישנה הגדרה ברדיו לגבי חיישני רוורס, מכיוון שהצליל של החיישני רוורס ב C4 נשמע דרך הרמקולים של הרכב.

דבר נוסף, אתה בעצמך אמרת שזה קרה לאחר החלפת הרדיו.

 

יש לעבור על הקונפיגורציה של הרדיו. לפי דעתי בוצע רק קידוד למספר השילדה ללא התייחסות לשאר

המאפיינים של בקונפיגורציה.

 

תבדוק פעם נוספת את קונפיגורציה של הרדיו בכל התתי תפריטים, והשלם את החסר/הלא נכון.

×
×
  • תוכן חדש...