Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן יש ברשותי פיג'ו 206 xs, היום כשהגעתי לאוטו ראיתי שחסר את הכיסוי של המראה (או שנגנב או שנפל).

חיפשתי כזה בפירוקיות ולא מצאתי, אז חשבתי להזמין מאיביי, החלק שחסר לי הוא הצד של הנהג.

יש לי תמונה להמחשה מפוסט של מישהו אחר:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=406374

 

עכשיו חיפשתי באיביי ואני לא מבין איזה להזמין רשום (Right. Driver Side, Off-Side (UK & Ireland Right Hand Drive)

וגם יש (Left. Passenger Side, Near-Side (For UK & Ireland Right Hand Drive Models)

 

הנה קישור למוצרים:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=peugeot+206&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=peugeot+206+MIRROR+COVER&_sacat=0

 

בנוסף מצאתי שתי כיסויים כאלו אבל בצבע כרום אבל רציתי לדעת האם אפשר להוריד את הצבע הזה ולצבוע בצבע של הרכב שלי (יש לי ספרי צבע עם צבע מותאם)

 

http://www.ebay.com/itm/PEUGEOT-206-206cc-CHROME-SIDE-DOOR-WING-MIRROR-COVER-/330805080365?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4d0584f12d

 

תודה מראש לעוזרים!

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

פשוט מאוד, מיכוון שבאנגליה, אירנלד וכל מדינה מיסכנה אחרת שנשלטה אי פעם על ידי האנגלים ההגה הוא בצד השני אז אתה צריך בעצם את הצד ההפוך. לדוגמה, צד נוסע בישראל שווה לצד הנהג באנגליה ככל הנוגע למראות, ידיות לדלת וכיוצא בזה. בכל מקרה, הלינק הראשון זה עבור חתיכות משני הצדדים כך שאין לך בעיה לגבי איזה צד לקנות.

 

לגבי צביעה בצבע אחר של חלק פלסטיק שצבוע בצבע כרום זה כבר מישהו אחר יוכל לייעץ לך בוודאות. תנסה לחפש פלסטיק כזה במקטום אחר. תנסה איביי של מדינה אירופאית אחרת.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
פשוט מאוד, מיכוון שבאנגליה, אירנלד וכל מדינה מיסכנה אחרת שנשלטה אי פעם על ידי האנגלים ההגה הוא בצד השני אז אתה צריך בעצם את הצד ההפוך. לדוגמה, צד נוסע בישראל שווה לצד הנהג באנגליה ככל הנוגע למראות, ידיות לדלת וכיוצא בזה. בכל מקרה, הלינק הראשון זה עבור חתיכות משני הצדדים כך שאין לך בעיה לגבי איזה צד לקנות.

 

לגבי צביעה בצבע אחר של חלק פלסטיק שצבוע בצבע כרום זה כבר מישהו אחר יוכל לייעץ לך בוודאות. תנסה לחפש פלסטיק כזה במקטום אחר. תנסה איביי של מדינה אירופאית אחרת.

 

 

עדיין לא ממש הבנתי, יש מצב שאתה מכוון אותי לאחד מהנכונים בלינק הבא?

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=peugeot+206&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=peugeot+206+MIRROR+COVER&_sacat=0

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

הנה ההסבר בצורה פשוטה. באנגליה ההגה נמצא בצד ההפוך משלנו. כלומר, ברכב אנגלי ההגה נמצא כביכול בצד של הטרמפיסט. לכן, שאתה רוצה לקנות מראה לרכב בישראל לצד של הנהג אתה צריך לחפש מראה באנגליה לצד של הטרמפיסט.

 

אם אתה יושב בתוך הרכב, כמובן עם פנייך קדימה, אז אצלנו ההגה נמצא בצד שמאל ואילו אצל האנגלים ההגה נמצא בצד ימין.

אז כאשר אתה צריך מראה לצד שמאל שלנו שזה צד הנהג אתה צריך לקנות מראה צד שמאל של רכב אנגלי ששם זה צד הנוסע.

 

הנה הלינק, זה כבר יותר עדיף, הוא מגיע בצבע לבן כך שאתה יכול לצבוע אותו לכל צבע רצוי. תשלח הודעה למוכר ושאל אותו כמה יעלה משלוח לישראל.

 

http://www.ebay.com/itm/Peugeot-206-Left-N-S-Passenger-Mirror-Wing-Cover-White-/281059797551?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4170782a2f#shId

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

במקרה יש ברשותי כיסוי כזה לפני צביעה.

איזה צד אתה צריך?

 

אגב, הכיסוי הלבן כבר עבר צביעה, כיסוי מקורי מגיע בצבע שחור ועליו רשום "to be painted"

×
×
  • תוכן חדש...