Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש עד 150K או יונדאי ולוסטר טורבו VS פורד פוקוס ECOBOOST


evgeni432
שימו לב! השרשור הזה בן 4085 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

 

לאחר תקופה ארוכה שלא ביקרתי בפורום אני חוזר שוב ליעוץ.

 

קודם נתחיל מזה שאני מוגבל לרכבים חדשים מהיבואן והרכב הנוכחי שלי הוא IBIZA SC 09 1.6 ידנית 3דל'.

 

לאחר 3 וקצת שנים נפלאות אני מחליף רכב עקב הטבה שאני לא רוצה להרחיב עליהה...

 

מה אני מחפש?

 

אני מחפש רכב שכיף לנהיגה אבל יש בו פן פרקטי, לאחר שנים של רכב 3 דל' אני חייב לציין שהדבר לא נוח בעליל ופעם הבאה שאני ישקול לקחת רכב כזה יהיה רק במקרה ויש לו 2 מושבים מקדימה וזהו, אני בחור צעיר ואין מנוס מהסעות חברים ומשפחה לא פעם במושב האחורי והתהליך פשוט מעצבן ומסורבל, תמיד מתלכלך הכל מאחור בגלל הגישה הלא נוחה ובמזג אוויר סוער זה פשוט סיוט.

 

מבחינת אמינות הרכב היה ללא דופי במשך כל התקופה כך גם בצריכת הדלק וכן אפשר גם להגיד פאן, יחסית למשקלו המנוע והתיבה הידנית מתפקדות מעולה והאחיזה טובה, בכביש מפותל אפשר להעלות חיוך על הפנים.

 

אני מחפש לעלות ברמה הפעם, לאחר סקירה של השוק אני פשוט בשוק שאין מה לרכוש בתווח המחירים הללו, היצע המנועים זעום ורוב התיבות הם אוטומטיות, כמובן שצ'מפיון ההיצע שלהם יקר משמעותית כמו הגולפים או אודי A1 בגירסת 4 דלתות.

 

המאזדה 3 לא נכנסה ואני חושב כי הנוככית מכוערת, 6 ו CX-5 גדולות לי מידיי, אין לי צורך כי אני רווק והרכב יוחלף עוד 3.5 שנים לכן אני לא רוצה למהר למישפחתית ורוצה להנות עדיין.

 

שני הרכבים הנל :

 

FORD FOCUS 1.6 ECOBOOST ו הוולוסטר טורבו קורצות לי מאוד בגלל המחיר התחרותי והתמורה לכסף לדעתי.

שניהם מציעים רמה מסויימת של פרקטיות (בפורד יותר) והדלת האחורית של הוולוסטר פותרת לי את בעיית הזזת המושב והכניסה המסורבלת.

 

השאלה איך ניתן להשוות אותם מבחינת ביצועים והנאה מנהיגה? כמובן גם נוחות נסיעה...

לפי מה שאני מבין הפוקוס מעודנת יותר ונוחה יותר, בידד רעשים טוב וכך גם שיכוך מהלומות כביש.

האם הוולוסטר והקשיחות שלה שוות את הירידה ברמת העידון? האם הרכב באמת נושק לרכבי הספורט ברמות מעליו?

 

אני אשמח לכל חוות דעת ונסיון של הרכבים הנ"ל, וכמובן חוות דעת על ירידות ערך מאנשים העוקבים אחרי השוק... מי לדעתכם תרד יותר במחירון?

 

עלות טיפולים בין FORD ל יונדאי? אני רגיל למחירים החולניים של צ'מפיון... האם עלות הטיפולים זהה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פוקוס אקובוסט מול וולוסטר טורבו? ביצוע מול פוזה (בשקל). היונדאי קצת יותר מאובזרת ושם נגמרים יתרונותיה.

פורד פוקוס אקובוסט מציעה ניהוג טוב יותר, נסיעה נוחה יותר ופרקטיות עדיפה בהשוואה לוולוסטר.

 

לכן, אני ממליץ על הפוקוס.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין לך תסביכי פוזה התשובה חד משמעית.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

נכון שהסיאט מאוד אטרקטיבית על הנייר, אבל:

1. הניהוג של הפוקוס טוב מזה של הלאון והפוקוס גם נוחה יותר.

2. הלאון יחסית מיושנת (כבר הוצג דור חדש), הפוקוס חדשה.

3. למיטב ידיעתי אין לאון ידנית.

4. לפוקוס יש יתרון קליל מבחינת כוח.

5. לפוקוס אחריות עדיפה.

6. לפוקוס אין בעיות עם הDSG (היא ידנית!). אפילו אם יש 5 שנות אחריות על הגיר, לדעתי עניין ה(חוסר)אמינות של הגיר עדיין בעל חשיבות.

 

האם שווה להוסיף עוד כ25K על המחיר של הלאון כדי לקבל את כל אלו (במידה והיכולת הכלכלית קיימת כמובן)? ברור!

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיאט נמכרת במחיר מאוד תחרותי אבל זה לא ישנה את איכות הפנים הגרועה את הטיפולים והביטוח היקרים וכמובן את ירידת הערך החדה...

 

ולא לשכוח שהדגם הזה יוצא לטובת הדגם החדש שהאמת נראה כמו גולף מבפנים (שזה דבר טוב).

 

לשם השוואה הביטוח על הפוקוס והוולוסטר בשבילי (מקיף) בערך 3500 שקל לכל נהג מעל 24, אבל יש ביונדאי דרישה לכספת ועלוקה שלפוקוס מבקשים רק קודנית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה רוצה לקבל רכב באמת ספורטיבי, למרות החסרון של ה 3 דלתות אני חושב שכדאי לך ללכת על הקורסה OPC, גם מבחינת פוזה הרכב ברמה אחרת ממה שהוצע, גם מבחינת ביצועים.

הביקורות אומרות שהרכב קשיח, זה סוג של חסרון.

אבל לדעתי זה רכב בדיוק לרווק שמחפש ספורטיבי, יהיה לך עוד זמן לפקוס טורבו כשיהיו לך ילדים, ברגע שיהיו לך ילדים לא תוכל לקנות רכב כמו הקורסה.

לפחות מבחינתי, אם היה לי את התקציב לא הייתי חושב פעמיים(למרות הביאוס מבחינך של ה3 דלתות).

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

נכון שהסיאט מאוד אטרקטיבית על הנייר, אבל:

1. הניהוג של הפוקוס טוב מזה של הלאון והפוקוס גם נוחה יותר.

2. הלאון יחסית מיושנת (כבר הוצג דור חדש), הפוקוס חדשה.

3. למיטב ידיעתי אין לאון ידנית.

4. לפוקוס יש יתרון קליל מבחינת כוח.

5. לפוקוס אחריות עדיפה.

6. לפוקוס אין בעיות עם הDSG (היא ידנית!). אפילו אם יש 5 שנות אחריות על הגיר, לדעתי עניין ה(חוסר)אמינות של הגיר עדיין בעל חשיבות.

 

האם שווה להוסיף עוד כ25K על המחיר של הלאון כדי לקבל את כל אלו (במידה והיכולת הכלכלית קיימת כמובן)? ברור!

 

הגדרתי מראש שהיתרון הוא במחיר. 25K זו תוספת לא מבוטלת.

מבחינת אבזור, הוא פחות או יותר מקביל לאקובוסט.

מבחינת הגיר, אם רק גיר ידני זו אופציה, אז לפי דעתי באמת הפסיקו לשווק את הגרסה הידנית בלאון.

בכל מקרה - שורה תחתונה, האקובוסט רכב עדיף, איכותי וחדיש יותר. אבל במחיר המבצע, הלאון היא חבילה מעולה.

Kia Sportage Premium 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לכל התומכים בפוקוס שעדיפה ברוב הפרמטרים, מה גם שציינת בפרוש את נושא השימושיות של המושב האחורי, שכאן ה"מגניבות" של היונדאי עם דלת אחת מאחורה דווקא הופכת לבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגדרתי מראש שהיתרון הוא במחיר. 25K זו תוספת לא מבוטלת.

מבחינת אבזור, הוא פחות או יותר מקביל לאקובוסט.

מבחינת הגיר, אם רק גיר ידני זו אופציה, אז לפי דעתי באמת הפסיקו לשווק את הגרסה הידנית בלאון.

בכל מקרה - שורה תחתונה, האקובוסט רכב עדיף, איכותי וחדיש יותר. אבל במחיר המבצע, הלאון היא חבילה מעולה.

 

לא הייתי אומר מעולה, אטרקטיבית כן.

 

לזכות הסיאט מנוע ואבזור. אך לחובתה לא מעט דברים: היא לא ממש נוחה אבל גם לא מפצה על כך עם איכויות ניהוג, ידני כבר לא נמכר מזה תקופה מה שאומר שניתן לקבל רק את הDSG הבעייתי, האחריות (לעומת הפוקוס) קצרה יותר ואיכות הגימור בפנים לא מרגשת (בעדינות).

 

נכון, 25K הוא סכום מכובד, אך גם 125 (130 על הכביש אאל"ט, במקרה של הסיאט) הם סכום רציני שאדם משקיע ברכב אשר ילווה אותו תקופה של כמה שנים. אני אישית לא מסתנוור מכל האבזור שצ'מפיון שפכו שם, בין היתר כי צ'מפיון הבינו שיש להם רכב בינוני מינוס, אז החליטו לתת תמריץ לקונים פוטנציאליים בדמות אבזור.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4085 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...