Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קשור ממיר למנוע מזייף ???? ומה קשור צריך להיות לחץ מסויים לפי הוראות יצרן ??

לשאלתך יש תשובה אחת אמיתית ופשוטה ...

הורדת ממיר פשוט מעולה למנוע !! ממיר קטליטי לא נועד בשביל המנוע ,הוא נועד כדי למנוע רעש וזיהום אוויר על חשבון הורדת כח מהמנוע !!

דוד פתוח גם כן מצויין למנוע ,כי דוד סגור נועד כדי למנוע רעש על חשבון כח מהמנוע.

זהו ,תשובה פשוטה בלי קישקושים

אל תתלהב - אם אתה לא יודע זה בסדר - עובדה פשוטה בחלק מהממירים מחוברים חיישנים כמו חיישן CO , חיישן טמפ' בלעדיהם מחשב ניהול המנוע מקבל נתונים שגויים - תוריד ממיר מפולסקסווגן ותראה את התוצאות

whenever I see an Alfa I tip my hat

H. Ford

פורסם

תודה אנשים על התשובות .

נראה לי שעדיף לי קודם להוריד את הממיר , בגלל שזה הדבר הראשון אפילו אם רוצים דוד אחורי.....

בגלל בעיות תקציב , אני יוריד את הממיר וכשישתחרר לי קצת מזומנים נלך על דוד איכותי .

נ.ב:

ברכב שלי אין חיישן שמפריע לי להוריד את הממיר .

×
×
  • תוכן חדש...