Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"השיפוצניקים" - Wheeler Dealers


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את פושטי המכוניות הזדמן לי לראות פעם אחת בפרק של האלפא שפרקו,

ואיך שהדמות הדברנית הטרידה נהגים באמצע מרוץ :shock:.

אולי אם יזדמן לי לראות עוד כמה פרקים אתחבר לזה יותר.

 

השם "השיפוצניקים" מחריד לא פחות "מפושטי המכוניות".

 

השם היחיד בדיסקברי שהוא מוצלח לדעתי זה "מכסחי המיתוסים" :mm_yeah:

והכי מעניין זה שאם רצים בגשם נרטבים יותר..

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

סדרה מעולה ראיתי כמה פרקים וממש אהבתי.

מה גם שהמכונאי הזה מקוצוען אמיתי.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

כפי שציינתי בתגובה הקודמות, התחלתי לצפות בכל הפרקים מהתחלה.

 

מה שמציק לי בכל פרק ופרק, מדוע הם לא לקוחים בחשבון את העבודה הארוכה שאד המכונאי עושה? ואומרים שהם לא חרגו מ1000 ליש"ט?

הרי אם הם היו לקוחים בחשבון את העבודה, עלות התיקון הייתה קופצת בעוד כמה מאות ליש"ט.

פורסם

אתה כנראה לא שם לב, הם אומרים בכל פרק מה היתה צריכה להיות עלות העבודה במוסך,

אבל התוכנית מובאת מנקודת מבט של "עשה זאת בעצמך", אתה לא משלם לעצמך כשאתה עושה את העבודה.

פורסם

יש פרק מעולה עם הניסן סקייליין שפתחתי שרשור בפורום שיפורים לכבודו,

יש פרק נהדר עם הלוטוס אספריט, גם עם המרצדס CLK..

לא חסר, ואותי לא משעמם.

פורסם

אחלה תכנית.

אפשר ללמוד משם המון טיפים.

לא רואים טיפולים שוטפים גם בגלל שאין זמן לזה מכניסים רק את הדברים החשובים והפיקנטים וגם בגלל שלא עושים את זה תמיד.

הכי חסר בארץ את חנויות החלפים הקטנות שאפשר לקנות פגוש קדמי מקורי של וולבו P1800...

×
×
  • תוכן חדש...