Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום:

 

האם יכול להיגרם נזק אם משתמשים בחומר ניקוי לג'אנטים (למשל dr-marcus ) ולא שוטפים אותו במים זורמים או אם הוא פוגע בצמיג ולא נשטף במים זורמים?

 

אני שוטף את האוטו ב optimum no rinse עם שני דליים ובלי צינור כי אין לי את האופציה לאספקת מים זמינה (גר בבניין )

אני מסיר את החומר מהג'אנט עם סמרטוט ומים אבל זה בטח לא מסיר כמו מים זורמים.

זה החומר:

 

http://dr-marcus.co.uk/Products,Car+Cosmetics,37,Atomizer,38,Wheel+Cleaner,90.html

 

יכול להיות ש simple green יהיה טוב וידידותי יותר לג'אנט ולצמיג?

 

http://www.petrotech.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%9E%D7%A4%D7%9C-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%91-%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%99-Simple-Green

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

ברכבים מיושנים עם הזמן זה עלול לפגוע בברק ובצבע של הג'אנט (זה קרה לי עם ה-106 שהיתה לי, אחרי כל שטיפה ראיתי נקודות חדשות בהם הצבע ירד מהג'אנט).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני שטפתי בשיטה הרגילה- ריסוס החומר, המתנה כמה שניות, קרצוף ושטיפה במים זורמים.

 

העניין שהחומרים האלה מאוד מאוד חריפים וחזקים ועם הזמן- לא ממש בריאים לג'אנט.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מומלץ לשטוף עם מים זורמים או לפחות ספוג שלא סחטו אותו (תקרא את הוראות השימוש של החומר בו אתה משתמש - הכי טוב).

מעבר לכך, לא מומלץ לשטוף כל שני וחמישי את הג'אנט עם החומרים האלו. תנקה פעם אחת הג'אנטים כמו שצריך ואז תמרח עליהם אוטם (SEALANT) טוב (אולי אפילו שתי שכבות אם יש לך כוח). זה ישמור על הג'אנט וגם יהיה לך יותר קל לנקות בעתיד.

 

אני משתמש ב-FKP1000 על הג'אנטים.

פורסם

איך לדעתכם ה simple green שהזכרתי קודם?

אני יודע שפה מדובר בחומר לא חריף וידידותי שמפרק שומנים ואפילו לידיים לא מזיק.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם
מומלץ לשטוף עם מים זורמים או לפחות ספוג שלא סחטו אותו (תקרא את הוראות השימוש של החומר בו אתה משתמש - הכי טוב).

מעבר לכך, לא מומלץ לשטוף כל שני וחמישי את הג'אנט עם החומרים האלו. תנקה פעם אחת הג'אנטים כמו שצריך ואז תמרח עליהם אוטם (SEALANT) טוב (אולי אפילו שתי שכבות אם יש לך כוח). זה ישמור על הג'אנט וגם יהיה לך יותר קל לנקות בעתיד.

 

אני משתמש ב-FKP1000 על הג'אנטים.

 

דוגמא לאוטם טוב בבקשה?

או שה FKP1000 זה האוטם המדובר?

הנחתי שזה החומר שמנקה

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

×
×
  • תוכן חדש...