Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

ברשותי פוקוס שנת 2000, ויש צורך להחליף את מיסב הגלגל הימני אחורי.

נאמר לי שיש צורך ב"פרס" ע"מ להכניס את המיסב החדש לתוך התוף.

רציתי לדעת האם מלחציים שולחניים יכולים להתאים למשימה, או שרק כלי יעודי נדרש.

לא נאמר לי דבר לגבי החליצה של הישן, מה הדרך הנכונה לכך?

בברכה

מתחדשת*

  • ספונסר פורום
פורסם

לדעתי זה מסוג העבודות שעדיף לתת למוסך לעשות,עלות העבודה היא לא גבוה,וצריך כלים יעודיים וידע כדי לבצע זאת

יש צורך בפרס,מניסיוני המייסב מתחיל לצאת רק בלחץ של 10 טון ומעלה,מלחציים שולחניות לא יזיזו אותו.

 

שנית,יש טבעת מגנטית על המייסב שתפקידה הוא לאפשר לחיישן הABS לנטר את מהירות הסיבוב של הגלגל,אם לא מוציאים ומחזירים אותה נכון תהיה תקלה בABS

 

ודבר אחרון,האום הוא חד פעמי,חובה להחליפו.

אורן

פורסם

לפני שנתיים קניתי פרס סיני זול 10 טון בל.כ. צריפין. הראשון נזל, החליפו בלי מילה. השני עובד עבודות כאלה, בעיקר חליצות קלות, בלי בעיה. במחיר שהיה לוקח לי בית מלאכה על חליצה והכנסה אחת.היו להם גם משומשים עוד יותר זולים.

  • ספונסר פורום
פורסם

לא הבנתי את ההמלצה!?

 

לקנות פרס ב2000 שקל במקום לשלם למוסך 300 שקל חד פעמי?

גם ליפט וחולץ לטבעת כדאי לרכוש?

 

אם לא מדובר באדם שיש לו צורך בכלי עבודה מסויים,אין שום הצדקה לרכוש אותו.

אורן

פורסם

Romek

אני אחד שאוהב לעבוד לבד על הרכבים שלי, ויש לי המון כלים מיוחדים.

בזמנו גם אני חשבתי להחליף מיסבים לבד (באסקורט שלי).

לשמחתי, בסופו של דבר העבודה בוצעה במוסך.

 

היה ממש קשה להוציא את המיסבים (15 שנה ישבו שם) - שלא נדבר על זה שבמוסך

ישנו פרס גדול ורציני.

 

ישנם עבודות, שגם ככה מבצעים לעתים רחוקות - ועדיף לבצע במוסך.

×
×
  • תוכן חדש...