Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני התעניינתי באחת המכללות לגבי לימודי מנעולנות בתור תחביב (בשבילי מנעול הוא כמו חידה),

שאלתי קצת אנשים שעשו את הקורס והגעתי עד לאחד המרצים בקורס,

כולם אמרו שהקורסים בארץ לא יותר מדי אינפורמטיבים והמדריך אמר שהאינטרס שלו בתור מנעולן הוא ללמד את המינימום האפשרי כדי למנוע הצפה בשוק.

 

לאחר מכן, ניגשתי ליוטוב, הורדתי כמה ספרים טכניים באנגלית והדפסתי באופיס דיפו ---> Mission accomplished.

----

פורסם

בהתחלה חשבתי שמה שאמרת זה הגיוני,אך אחר כך חשבתי על זה עוד קצת.

שבן אדם הולך ללמוד עריכת דין, איזה אינטרנס יש למרצה ללמד הרי הוא יציף את השוק. (כך כדגומא כול צורת לימוד)

אני לא שולל לימוד מאינטרנט,אבל אני עדיין חושב, שמורה מנוסה בשילוב של מקום למוד טוב, שיש בו את כול הכלים עדיף בהרבה.

 

לא יכול להיות שאין אף אחד, שמכיר את אחד "מבתי הספר". ויכול לתת חוות דעת באופן כללי, לא בהכרח על קורוס מנעלנות .

 

המנהל הטכני בראשון

מכללת מלט"ש ת"א

מכללת מישלב ת"א

פורסם
והמדריך אמר שהאינטרס שלו בתור מנעולן הוא ללמד את המינימום האפשרי כדי למנוע הצפה בשוק.

---> Mission accomplished.

 

אותי מסקרן לדעת כיצד נראה שוק כאשר יש בו הצפה של מנעולנים.

וגם מסקרן לדעת מיהו המדריך הגורואיסט הזה.

Gn'f'R

פורסם

אלעד

תודה על הממלצה, יש לי פגישה שם היום.

אפשר לדעת, יותר בפירוט למה אתה ממליץ על "העתיד"?.

×
×
  • תוכן חדש...