Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עשן לבן בבוקר בהונדה סיוויק 1.4 1997


אושריי
שימו לב! השרשור הזה בן 4137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

יש לי הונדה סיוויק האצ'בק ידנית שנת 97, עשו לי כיוון שסתומים ואחרי הכיוון הבחנתי שהאוטו מתחיל לאכול שמן. והעלאתי גם נושא בפורום לאן נעלם השמן.

בזמן האחרון כשאני מניע את האוטו יוצא לי עשן לבן בכמויות על (רק בהנעה בבוקר/לילה) .

ניסיתי לחפש פה מאנשים שרשמו והסתבכתי קצת עם עצמי.

העשן בצבע לבן סמיך, לא כחול ולא אפור, ולא חסר לי מים ברדיאטור/מעבה.

השאלה שלי זה האם בדוק הגומיות שסתומים שלי הלכו או המובילים או שכל הבלוק חתך?

כשהאוטו חם אין עשן, ואני אשמח אם מישהו יכול להמליץ לי על חרט טוב בירושלים (אני אפרק את הראש ואקח אותו לשם).

 

תודה לעוזרים :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הסיכויים שזה קורה בגלל גומיות שסתומים יבשות.לגבי,האם נדרש פירוק ראש מנוע לביצוע העבודה ? המתן לדעות נוספות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאתה הולך למוסך המלצתי היא, להחליף שמן + מסנן שמן ועדיף, שמן 20/50 כי הצמיגות שלו היינה גבוה + תוסף אנרג'י ואני מאמין שכך הבעיה תעלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאתה הולך למוסך המלצתי היא, להחליף שמן + מסנן שמן ועדיף, שמן 20/50 כי הצמיגות שלו היינה גבוה + תוסף אנרג'י ואני מאמין שכך הבעיה תעלם.

 

ממש לא.

 

צריך לטפל בבעיה ולא בסימפטום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא.

 

צריך לטפל בבעיה ולא בסימפטום

 

 

פתחתי את האשכול כי רציתי לדעת איך מטפלים

לא כדי לדעת איך לסדר זמנית :)

 

אז לא צריך לפרק ראש מנוע בשביל גומיות בסיוויק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אחרי שקניתי גומיות שסתומים נכנסתי למוסך, המוסכניק עשה בדיקה ואמר שהרינגים שלי גמורים :-(

אני אסחב עם המנוע עד שימות ואביא משלמה נאור מנוע מיבוא..

תודה לכל העוזרים :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם.

יש לי הונדה סיוויק האצ'בק ידנית שנת 97, עשו לי כיוון שסתומים ואחרי הכיוון הבחנתי שהאוטו מתחיל לאכול שמן. והעלאתי גם נושא בפורום לאן נעלם השמן.

בזמן האחרון כשאני מניע את האוטו יוצא לי עשן לבן בכמויות על (רק בהנעה בבוקר/לילה) .

ניסיתי לחפש פה מאנשים שרשמו והסתבכתי קצת עם עצמי.

העשן בצבע לבן סמיך, לא כחול ולא אפור, ולא חסר לי מים ברדיאטור/מעבה.

השאלה שלי זה האם בדוק הגומיות שסתומים שלי הלכו או המובילים או שכל הבלוק חתך?

כשהאוטו חם אין עשן, ואני אשמח אם מישהו יכול להמליץ לי על חרט טוב בירושלים (אני אפרק את הראש ואקח אותו לשם).

 

תודה לעוזרים :)

 

 

שלום !

 

במידה ותצטרך בעתיד חרט טוב בירושלים

אמליץ על רפי אלקיים ברח' הסדנא בתלפיות

 

בהצלחה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשן לבן בהנעת בוקר זה סימפטום ברור של מנוע שנפח את נשמתו, וזה מאפיין את רוב המכוניות היפניות אגב.

בכל מקרה, אם אתה מעוניין להמשיך להחזיק את המכונית, בצע את ההחלפה מהר ככל שניתן - חבל "על הדרך" גם להרוס את הממיר הקטליטי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אחרי שקניתי גומיות שסתומים נכנסתי למוסך, המוסכניק עשה בדיקה ואמר שהרינגים שלי גמורים :-(

אני אסחב עם המנוע עד שימות ואביא משלמה נאור מנוע מיבוא..

תודה לכל העוזרים :)

אבחנה כזו מחייבת חוות דעת נוספת של מוסך נוסף.איך בדיוק הוא אבחן שהרינגים גמורים ?

כמה שמן מאבד הרכב ? (1 ק"ג ל-1,000 ק"מ זו צריכה סבירה לרכב הזה).

היה לי סיפור דומה עם דייהטסו אפלאוז,הוחלפו גומיות שסתומים והרכב נסע עוד 23,000 ק"מ (המנוע הלך בגלל חוסר שימון ללא קשר לאכילת שמן,פשוט נדלקה מנורת לחץ שמן,לא היה חסר שמן אך התברר שהשמן לא הגיע לכל חלקי המנוע).

אם האובדן הוא כפי שכתבתי,נסה להחליף גומיות שסתומים /תשאר עם הרכב כך כי החלפת מנוע תגיע לאיזור ה6,000-7,000.

(יש עוד דברים לעשות על הדרך: טיימינג/משאבת מים,בדיקת צינורות מים והחלפתם במקרה הצורך,בדיקה לכל מע' הקירור ועוד).

אפשרות אחרת אם תרצה להמשיך לנסוע עם הרכב ויתברר, שאכן הרינגים תקולים היא לעשות חצי אוברול (רק אם יסתבר לאחר פירוק ראש המנוע ובדיקות נוספות שאכן ניתן.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבחנה כזו מחייבת חוות דעת נוספת של מוסך נוסף.איך בדיוק הוא אבחן שהרינגים גמורים ?

כמה שמן מאבד הרכב ? (1 ק"ג ל-1,000 ק"מ זו צריכה סבירה לרכב הזה).

היה לי סיפור דומה עם דייהטסו אפלאוז,הוחלפו גומיות שסתומים והרכב נסע עוד 23,000 ק"מ (המנוע הלך בגלל חוסר שימון ללא קשר לאכילת שמן,פשוט נדלקה מנורת לחץ שמן,לא היה חסר שמן אך התברר שהשמן לא הגיע לכל חלקי המנוע).

אם האובדן הוא כפי שכתבתי,נסה להחליף גומיות שסתומים /תשאר עם הרכב כך כי החלפת מנוע תגיע לאיזור ה6,000-7,000.

(יש עוד דברים לעשות על הדרך: טיימינג/משאבת מים,בדיקת צינורות מים והחלפתם במקרה הצורך,בדיקה לכל מע' הקירור ועוד).

אפשרות אחרת אם תרצה להמשיך לנסוע עם הרכב ויתברר, שאכן הרינגים תקולים היא לעשות חצי אוברול (רק אם יסתבר לאחר פירוק ראש המנוע ובדיקות נוספות שאכן ניתן.

 

המוסכניק אמר לי לתת פול גז וכשנתתי פול גז יצא לי עשן לבן מהאגזוז

מנוע מיבוא קומפלט יעלה לי 3 אלף שקל, וחצי אוברול יעלה לי 4 וחצי אלף..

מה שמעניין זה שהמנוע שקט ולא עושה רעשים מיותרים... אז בן דוד שלי שחי באוקראינה יביא לי את הג'ל קרמי של XADO ש"משקם" את חלקי המנוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...