Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי הונדה סיוויק האצ'בק ידנית שנת 97, עשו לי כיוון שסתומים ואחרי הכיוון הבחנתי שהאוטו מתחיל לאכול שמן. והעלאתי גם נושא בפורום לאן נעלם השמן.

בזמן האחרון כשאני מניע את האוטו יוצא לי עשן לבן בכמויות על (רק בהנעה בבוקר/לילה) .

ניסיתי לחפש פה מאנשים שרשמו והסתבכתי קצת עם עצמי.

העשן בצבע לבן סמיך, לא כחול ולא אפור, ולא חסר לי מים ברדיאטור/מעבה.

השאלה שלי זה האם בדוק הגומיות שסתומים שלי הלכו או המובילים או שכל הבלוק חתך?

כשהאוטו חם אין עשן, ואני אשמח אם מישהו יכול להמליץ לי על חרט טוב בירושלים (אני אפרק את הראש ואקח אותו לשם).

 

תודה לעוזרים :)

פורסם

רוב הסיכויים שזה קורה בגלל גומיות שסתומים יבשות.לגבי,האם נדרש פירוק ראש מנוע לביצוע העבודה ? המתן לדעות נוספות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לפני שאתה הולך למוסך המלצתי היא, להחליף שמן + מסנן שמן ועדיף, שמן 20/50 כי הצמיגות שלו היינה גבוה + תוסף אנרג'י ואני מאמין שכך הבעיה תעלם.

פורסם
לפני שאתה הולך למוסך המלצתי היא, להחליף שמן + מסנן שמן ועדיף, שמן 20/50 כי הצמיגות שלו היינה גבוה + תוסף אנרג'י ואני מאמין שכך הבעיה תעלם.

 

ממש לא.

 

צריך לטפל בבעיה ולא בסימפטום

פורסם
ממש לא.

 

צריך לטפל בבעיה ולא בסימפטום

 

 

פתחתי את האשכול כי רציתי לדעת איך מטפלים

לא כדי לדעת איך לסדר זמנית :)

 

אז לא צריך לפרק ראש מנוע בשביל גומיות בסיוויק?

פורסם

שום חרט, קודם עלייך לוודא בעזרת מוסך -מקצועי כמובן- שמדובר רק על גומיות שסתומים ולא על יותר מזה ומשם תתקדם.

פורסם

גומיות שסטומים יבשות, ולא צריך לפרק ראש!!

אם אתה מאזור הצפון יש לך בחור בשם

תומרטורבו

אש בהונדות למינהן!

 

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

טוב אחרי שקניתי גומיות שסתומים נכנסתי למוסך, המוסכניק עשה בדיקה ואמר שהרינגים שלי גמורים :-(

אני אסחב עם המנוע עד שימות ואביא משלמה נאור מנוע מיבוא..

תודה לכל העוזרים :)

פורסם
שלום לכולם.

יש לי הונדה סיוויק האצ'בק ידנית שנת 97, עשו לי כיוון שסתומים ואחרי הכיוון הבחנתי שהאוטו מתחיל לאכול שמן. והעלאתי גם נושא בפורום לאן נעלם השמן.

בזמן האחרון כשאני מניע את האוטו יוצא לי עשן לבן בכמויות על (רק בהנעה בבוקר/לילה) .

ניסיתי לחפש פה מאנשים שרשמו והסתבכתי קצת עם עצמי.

העשן בצבע לבן סמיך, לא כחול ולא אפור, ולא חסר לי מים ברדיאטור/מעבה.

השאלה שלי זה האם בדוק הגומיות שסתומים שלי הלכו או המובילים או שכל הבלוק חתך?

כשהאוטו חם אין עשן, ואני אשמח אם מישהו יכול להמליץ לי על חרט טוב בירושלים (אני אפרק את הראש ואקח אותו לשם).

 

תודה לעוזרים :)

 

 

שלום !

 

במידה ותצטרך בעתיד חרט טוב בירושלים

אמליץ על רפי אלקיים ברח' הסדנא בתלפיות

 

בהצלחה..

פורסם

עשן לבן בהנעת בוקר זה סימפטום ברור של מנוע שנפח את נשמתו, וזה מאפיין את רוב המכוניות היפניות אגב.

בכל מקרה, אם אתה מעוניין להמשיך להחזיק את המכונית, בצע את ההחלפה מהר ככל שניתן - חבל "על הדרך" גם להרוס את הממיר הקטליטי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
טוב אחרי שקניתי גומיות שסתומים נכנסתי למוסך, המוסכניק עשה בדיקה ואמר שהרינגים שלי גמורים :-(

אני אסחב עם המנוע עד שימות ואביא משלמה נאור מנוע מיבוא..

תודה לכל העוזרים :)

אבחנה כזו מחייבת חוות דעת נוספת של מוסך נוסף.איך בדיוק הוא אבחן שהרינגים גמורים ?

כמה שמן מאבד הרכב ? (1 ק"ג ל-1,000 ק"מ זו צריכה סבירה לרכב הזה).

היה לי סיפור דומה עם דייהטסו אפלאוז,הוחלפו גומיות שסתומים והרכב נסע עוד 23,000 ק"מ (המנוע הלך בגלל חוסר שימון ללא קשר לאכילת שמן,פשוט נדלקה מנורת לחץ שמן,לא היה חסר שמן אך התברר שהשמן לא הגיע לכל חלקי המנוע).

אם האובדן הוא כפי שכתבתי,נסה להחליף גומיות שסתומים /תשאר עם הרכב כך כי החלפת מנוע תגיע לאיזור ה6,000-7,000.

(יש עוד דברים לעשות על הדרך: טיימינג/משאבת מים,בדיקת צינורות מים והחלפתם במקרה הצורך,בדיקה לכל מע' הקירור ועוד).

אפשרות אחרת אם תרצה להמשיך לנסוע עם הרכב ויתברר, שאכן הרינגים תקולים היא לעשות חצי אוברול (רק אם יסתבר לאחר פירוק ראש המנוע ובדיקות נוספות שאכן ניתן.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אבחנה כזו מחייבת חוות דעת נוספת של מוסך נוסף.איך בדיוק הוא אבחן שהרינגים גמורים ?

כמה שמן מאבד הרכב ? (1 ק"ג ל-1,000 ק"מ זו צריכה סבירה לרכב הזה).

היה לי סיפור דומה עם דייהטסו אפלאוז,הוחלפו גומיות שסתומים והרכב נסע עוד 23,000 ק"מ (המנוע הלך בגלל חוסר שימון ללא קשר לאכילת שמן,פשוט נדלקה מנורת לחץ שמן,לא היה חסר שמן אך התברר שהשמן לא הגיע לכל חלקי המנוע).

אם האובדן הוא כפי שכתבתי,נסה להחליף גומיות שסתומים /תשאר עם הרכב כך כי החלפת מנוע תגיע לאיזור ה6,000-7,000.

(יש עוד דברים לעשות על הדרך: טיימינג/משאבת מים,בדיקת צינורות מים והחלפתם במקרה הצורך,בדיקה לכל מע' הקירור ועוד).

אפשרות אחרת אם תרצה להמשיך לנסוע עם הרכב ויתברר, שאכן הרינגים תקולים היא לעשות חצי אוברול (רק אם יסתבר לאחר פירוק ראש המנוע ובדיקות נוספות שאכן ניתן.

 

המוסכניק אמר לי לתת פול גז וכשנתתי פול גז יצא לי עשן לבן מהאגזוז

מנוע מיבוא קומפלט יעלה לי 3 אלף שקל, וחצי אוברול יעלה לי 4 וחצי אלף..

מה שמעניין זה שהמנוע שקט ולא עושה רעשים מיותרים... אז בן דוד שלי שחי באוקראינה יביא לי את הג'ל קרמי של XADO ש"משקם" את חלקי המנוע

×
×
  • תוכן חדש...