Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דר"א...

איך בדיוק ביציאה מחניה מאבדים שליטה ונכנסים בג'יפ ?

גם אני הייתי שואל אותן שאלות, עד שלילה אחד, אהממ, ליטפתי עץ בדרך החוצה מחניה.

 

לעץ ולנפשות הפועלות שלום ולרכב לא נגרם נזק.

 

אבל חוויה כזאת גורמת לך להבין מקרים כמו "יצאתי מהחניה, איבדתי שליטה ונכנסתי בג'יפ."

פורסם

קודם כל אני בטוח שחברך ילמד לקח , אם כבר לא למד אותו אז אחרי המשפט.

שנית הוא יקבל שלילה לאיזה 3-5 שנים ושלילה על תנאי לעוד שנתיים ,קנס כספי גדול -ענק כיוון שכפי שנאמר על ידיך עלות תיקון הגיפ היא כ15 אלפיות בנוסף ירידת ערך רכב עוד כ5-10 אלפיות ועל כל זה מצתרף הקנס אז שיתחיל לאסוף את הכסף ואני בטוח שעל הטעות הזאת בחייו הוא לא יחזור אף פעם!!!

פורסם

אני מקווה שזה יהיה לקח לבחור וכל אלה שבלי רשיון שחושבים שלנסוע באוטו זה כמו במשחק מחשב

 

מי שחכם לומד מטעויות של אחרים ולא אומר זה לא יקרה לי

×
×
  • תוכן חדש...