Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציות לחוקי התנועה - מה לגבי רכבים משטרתיים!?


gmb
שימו לב! השרשור הזה בן 7213 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו בכל שבת (כן, גם לאחר שבת שלאחר שבוע בקוס (יוון)) יצאנו החברים לים. החננו באיזה חניון זרוק שכוח אל (שכחתי מה שם הרחוב, אבל אם מגיעים לטיילת (בת"א, כמובן) מכיוון יפו אז בפניה שליד מלון דן קונטיננטל פונים ימינה, ממשיכים ישר (בעצם זה שמאלה ואז ימינה) ואז יש איזה חניה מצד שמאל).

אנחנו פוצחים בהליכה לכיוון החוף, כשמגיעים לכביש של ה אזי מכונית משטרתית פורצת משמאלנו (נוסעת מדרום לצפון) ואזי ממשיכה ברחוב "הכרמל" שבו אין נסיעה צפונה לאחר הפניה ימיה ל"יצחק אלחנן", רחוב חד סיטרי. היא ממשיכה בנסיעה די מהירה, ואז מגיעה לצומת של המפגש עם רחוב "יעבץ". יש לציין שוב פעם, שבכניסה לרחוב יעבץ אין שום האטה מצד הרכב המשטרתי. מה גם שהוא לא בתפקיד (אורות/צופר). שליח של מסעדה תאילנדית שמגיע מרחוב יעבץ ונוסע נסיעה רגילה מבחין ברכב המשטרתי מעט מאוחר מדי, מאט קצת, אך המכונית המשטרתית פוגעת בו, מסבסבת אותו, וגורמת לרוכב לעוף מהקטנוע ולהתגלגל מספר פעמים על הכביש תוך כדי התעופפות כל מיני חלקים פלסטיים מהרכב/קטנוע.

הרכב נעצר בצד ואישה יורדת בלבוש אזרחי (לא מאמין שהיא שוטרת, בטח אישתו של....). מבוהלת מעט, היא שואלת לשלומו של הרוכב, הוא די בסדר, מעט שיפשופים לא נוראיים... היא חוזרת לרכב, מסובבת אותו וחונה בצד בצמוד לקטנוע אך כך שהרכב כרגע בכיוון התנועה, הבאתי לבחור מים והרגעתי אותו... מספר חברים שהיו באזור לא ממש התעננינו ומשכו אותי, אך לא לפני שהספקתי לצלם מספר תמונות....

מה אתם אומרים? שווה להגיש תלונה? הלא היו פה מספר עבירות תנועה? אי נסיעה בכיוון הניסעה, התפרצות לצומת (בלי מתן זכות קדימה כמובן לרכב הבא מימין) וכמובן אי תשומת לב לכביש ולתנאי הדרך. האם זה בכלל חוקי שאשה שכנראה לא שוטרת נוסעת על מכונית משטרתית? ממה שהצלחתי לדלות מהאישה זה שברגע של משבר היא פלטה ש"זה אף פעם לא קרה לה, היא נוסעת פה כל כך הרבה פעמים" משמע שזה לא אירוע חד פעמי... לצערי גם בגלל ההמולה ולחץ החברים לא השארתי פרטים שלי באם ירצה הבחור עד מטעמו, וכמובן שלא לקחתי אני בעצמי שום פרטים חוץ ממספר התמונות שצילמתי בהן אפשר לראות את מספר הרכב, האישה, הקטנוע והרוכב שלו, והצומת.

האם אוכל לעשות משהו? להגיש תלונה? לשלוח תמונות למישהו שמבין בזה? אין צורך ומיותר שדבר כזה יקרה שנית. והגיע הזמן שמישהו ישים גם מעצור לניידות שנוסעות בניגוד לחוק (מצחיק היה לראות גם במהלך הנסיעה לים ניידת משטרה שבה השוטר נוסע ושוטרת לידו ישובה על ברכיה, רכונה כחצי גוף לאחורי הרכב, מחטטת בתיק, מוציאה משקפי שמש וחוזרת לכסאה.... זה היה מצחיק אם זה לא היה עצוב שדברים כאלה קורים...

סעו בזהירות והזהרו מניידות למיניהן...

 

רמי

IMG_6631.jpg

IMG_6633.jpg

IMG_6634.jpg

IMG_6635.jpg

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...