Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתפסתי במהירות מופרזת של 98 קמ"ש(93 אחרי הורדה של הממלז) עם מד לייזר

השוטר נתן לי זימון לבית משפט לשימוע ביום ראשון הקרוב.

אינני נהג חדש ובעל 3 שנים רישיון ללא עבירה מוקדמת

קיבלתי 10 נקודות בנוסף

מה ההשלכות ?

שלילה ? לכמה זמן יכולים לתת לי ? לקיחת רכב ? קנס ?

האם כדאי לקחת עורך דין(לא..אין לי כסף מיותר אחרת לא הייתי שואל פעמיים)

תודה לעוזרים או לכאלה עם עבר דומה.

פורסם
נתפסתי במהירות מופרזת של 98 קמ"ש(93 אחרי הורדה של הממלז) עם מד לייזר

השוטר נתן לי זימון לבית משפט לשימוע ביום ראשון הקרוב.

אינני נהג חדש ובעל 3 שנים רישיון ללא עבירה מוקדמת

קיבלתי 10 נקודות בנוסף

מה ההשלכות ?

שלילה ? לכמה זמן יכולים לתת לי ? לקיחת רכב ? קנס ?

האם כדאי לקחת עורך דין(לא..אין לי כסף מיותר אחרת לא הייתי שואל פעמיים)

תודה לעוזרים או לכאלה עם עבר דומה.

 

אם נסעת 93 קמ"ש בתוך עיר שהמהירות בה היא 50 קמ"ש כנראה שכן יש לך כסף מיותר

 

ביום ראשון אתה תיפרד מהרכב ל-30 יום וגם מהרישיון נהיגה ל-30 יום

עלות אחסון של הרכב במגרש עולה לך כסף כ-1500 ש"ח ל-30 יום

בית משפט יתן לך עוד חודשי פסילה + קנס כספי, ועדיף שתיקח עו"ד!!!

פורסם

נדמה לי ש...

 

ביום ראשון אתה מוזמן לשימוע בפני קצין משטרה.

 

חוץ מזה קיבלת זימון לבית משפט במועד אחר.

 

קצין המשטרה יפסול את רשיונך ל 30 יום !!

 

קצין המשטרה ל א ישבית את רכבך בניגוד לנאמר בהודעה שלפני , כי עבירת מהירות ( למרבה הפליאה )אינה כלולה בעבירות בתוספת השביעית שמתירה השבתה של הרכב.

 

אם הרשיון חשוב לך מאוד קח עו"ד, בית המשפט יתן לך כ 3-6 חודשי שלילה וקנס 1000-1500 ש"ח , ללא עו"ד ועם עו"ד אתה עוד יכול לצאת על תנאי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

 

אם הרשיון חשוב לך מאוד קח עו"ד, בית המשפט יתן לך כ 3-6 חודשי שלילה וקנס 1000-1500 ש"ח , ללא עו"ד ועם עו"ד אתה עוד יכול לצאת על תנאי

 

אם הרישיון פחות חשוב ואין לך כסף מיותר, לך למשפט בלי עורך דין, מאחר ועורך דין יעלה לך כ 3000-4000 ש"ח.

ארז רונן

×
×
  • תוכן חדש...