Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי יונדאי אקסנט 99 אוטומט , כשהיא עושה לי צריכה של בסביבות 1/7.5-8.5 , כשאני נוסע עם רגל רגועה יחסית ולא גורם לאוטו להתאמץ כמעט. יש לציין גם שאני גם בירושלים אז לא חסר עליות.

כמו כן יכול להיות שבגלל שאני בקרוב צריך לעשות טיפול 10K (עוד 500 קילומטר) יכול לגרום לכך שאחרי הטיפול הצריכה תשתפר ?

פורסם

שלום.

כמובן יש את הדברים הרגילים שיכולים להקטין את הצריכה:

א.לחץ אויר תקין -תסתכל על משקוף הדלת ,ולך לתחנה למלא אויר בצמיגים.

ב.מתי הוחלף מסנן אויר?-בארץ כמו שלנו עם רמות אבק גבוהות מארצות אחרות,

יש להחליף מסנן בתדירות אפילו גבוהה מהמלצת יצרן הרכב-בד"כ כל היצרנים ממליצים כל 30K 45Kק"מ

החלף מסנן כל -20K15K-מסנן סתום גורם לעליה בצריכה.

ג.פנה מהבגאז' דברים לא נחוצים-לי היה בעבר מתקן לנשיאת אופניים ברכב -

אני שומרו בבית -עד לרכיבה הבאה.בשביל מה לסחוב דברים מיותרים בבגאז'?-זה מעלה הצריכה.

ד.לא צריך להיות נהג מרוצים -נהג במתינות -ללא האצות ועצירות לקראת רמזור הורד רגל מהדוושה ותן לרכב לגלוש לבד.

ה. מצתים גמורים ועייפים עלולים להוציא ניצוץ חלש וזה גורם לחוסר יעילות בתא השריפה ובזבוז דלק -החלף מצתים.

אם כל העצות הללו לא שיפרו לך לבדיקה דיאגנוסטית במוסך.

גילוי נאות-כל היונדאי עד לI30 שהופיעה ב2008 היו זללנים לא קטנים עקב מנועים מבוססי מיצובישי ישנים.

מאז עברה יונדאי מהפכה והיעילות במנועים שופרה ללא הכר.

מקווה שעזרתי-בהצלחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

×
×
  • תוכן חדש...