Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב...אני עם המזל הטוב שלי לא יכול לעבור שבוע בשקט בלי תקלה כלשהי...

יום אחד באתי לחברה שלי...חניתי את הרכב בחניה ב 90 מעלות...אחרי שבאתי לנסוע הביתה ראיתי משהו מונח על המכסה מנוע, יצאתי ראיתי המראה שלי :shock: !!!

מישהו נכנס במראה ועשה טובה ששם אותה על המכסה...בכל מקרה אני וחבר שלי איכשהו שמנו אותה למרות שנשבר שם חלק קטן בפנים שתופס אותה והיא לא ישבה טוב...אבל שמנו צלוטייפ והכל קיצר החזיק איכשהו.

יום למחרת נסעתי למרכז קנדה עם חברים...ובאנו שתי מכוניות וחברים שלי נסעו מוקדם יותר ואנחנו נסענו באוטו שלי יותר מאוחר.

חבר שלי מתקשר אלי עושה לי נכנסו לך עוד הפעם במראה...קיצר כבר לא הצלחתי לשים אותה לא צלוטייפ ולא שום דבר...ואני כבר כמה ימים נוסע בלי מראה ימנית...זה לא כל כך מפריע לי פשוט לעקוף וחניות לא נוח בלי מראה...

בכל מקרה יש לכם עצות אולי איך צריך לשים אותה נכון? אולי אני שמתי לא נכון...

וכמה עולה בערך מראה חדשה בפירוקיה או בכל מקום אחר? ואיפה יכולים לשים לי את המראה?

:scatter:
פורסם
פנה ל "אוטומור" שבבני ברק, טל' 03-5701704,

יש להם הן מראות חדשות חליפיות והן משומשות.

אם יש להם מבוקשך יתכן והם יוכלו לשלוח לך.

אל תשכח להגדיר אם המראה חשמלית או ידנית.

בברכה - רפי לין :idea:

http://www.musach.co.il

 

 

תודה...הם שולחים את זה עד לבית? ואתה יודע אולי כמה זה עולה?

:scatter:
פורסם

מה דעתך להרים טלםון ולשאול בעצמך :?:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...