Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

 

אשמח לעזרכתם וייעוץ מה ניתן לעשות לגבי מחדל שאני עובר מול סוכנות הביטוח "אור ביטוח":

ברשותי רכב מסוג מיצובישי, בתחילת חודש יוני 2011, חידשתי את ביטוח החובה לשנה נוספת, ובעת החידוש נשלח לי בפקס העתק של פוליסת הביטוח, את התעודה המקורית לא קיבלתי מאז בדואר.

בחודש יולי 2011 רכשתי רכב חדש מסוג פולקסווגן, ומכיוון שלא היה לי צורך במיצובישי, האוטו הוחנה ליד הבית ולא נעשה בו שימוש, התקשרתי לסוכנות הביטוח אור, וביקשתי שיבטלו את הביטוח על המיצובישי, ויזכו אותי ביתרת החודשים שנותרו (כמעט שנה שלמה), בחברת אור טענו שאין אפשרות לבטל את הביטוח כל עוד אני לא מחזיר להם את הפוליסה המקורית בדואר, נאמר לנציגה שהפוליסה לא התקבלה אף פעם בדואר, כך שאין לי מה להחזיר להם.

במשך כחודש וחצי נמשך טרטור מצד סוכנות אור בטענות שהם בודקים מה ניתן לעשות, עד שלבסוף הנציגה ביקשה ממני למלא טופס רשמי שלהם, שמאשר שאיבדתי את הפוליסה,למרות שאף פעם לא קיבלתי אותה בדואר, והיא תבטל את הביטוח, ב09.08.2011 נשלח הטופס לחברת אור, והנציגה טענה שהיא קיבלה את הפקס ומטפלת במקרה, כך שוב נמשכה מסכת טרטורים, שאין מה לעשות ולא ניתן לבטל את הביטוח בשום אופן, למרות ששלחתי טופס שלא קיבלתי את הפוליסה המקורית. למרות שגם ביקשתי ממנה שתבטל ואני מוכן לחתום על התחייבות שאני לא אתבע את הביטוח בשום מקרה. לאחר יותר מ15 שיחות שנמשכו שעות, התאיישתי ועד עכשיו אני ממשיך לשלם על הביטוח, למרות שאין לי שימוש בו, האוטו עומד בחניית הבניין וכלל לא נוסע (אפילו לא ניתן להניע אותו).

 

אשמח לדעת איך אני יכול להתקדם מפה, ומה ניתן לעשות ככה שהביטוח יבוטל, ואני אזוכה רטרואקטיבית על הביטוח.

פורסם

שלח מכתב רשום עם אישור מסירה לחברת הביטוח עם העתק לסוכנות הביטוח ודרוש את כספך תוך תיאור מפורט של כל השתלשלות העיניין.

 

לא תקבל תשובה מספקת/ שיק תוך X ימים , בית משפט לתביעות קטנות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
שלום לחברי הפורום,

 

אשמח לעזרכתם וייעוץ מה ניתן לעשות לגבי מחדל שאני עובר מול סוכנות הביטוח "אור ביטוח":

ברשותי רכב מסוג מיצובישי, בתחילת חודש יוני 2011, חידשתי את ביטוח החובה לשנה נוספת, ובעת החידוש נשלח לי בפקס העתק של פוליסת הביטוח, את התעודה המקורית לא קיבלתי מאז בדואר.

בחודש יולי 2011 רכשתי רכב חדש מסוג פולקסווגן, ומכיוון שלא היה לי צורך במיצובישי, האוטו הוחנה ליד הבית ולא נעשה בו שימוש, התקשרתי לסוכנות הביטוח אור, וביקשתי שיבטלו את הביטוח על המיצובישי, ויזכו אותי ביתרת החודשים שנותרו (כמעט שנה שלמה), בחברת אור טענו שאין אפשרות לבטל את הביטוח כל עוד אני לא מחזיר להם את הפוליסה המקורית בדואר, נאמר לנציגה שהפוליסה לא התקבלה אף פעם בדואר, כך שאין לי מה להחזיר להם.

במשך כחודש וחצי נמשך טרטור מצד סוכנות אור בטענות שהם בודקים מה ניתן לעשות, עד שלבסוף הנציגה ביקשה ממני למלא טופס רשמי שלהם, שמאשר שאיבדתי את הפוליסה,למרות שאף פעם לא קיבלתי אותה בדואר, והיא תבטל את הביטוח, ב09.08.2011 נשלח הטופס לחברת אור, והנציגה טענה שהיא קיבלה את הפקס ומטפלת במקרה, כך שוב נמשכה מסכת טרטורים, שאין מה לעשות ולא ניתן לבטל את הביטוח בשום אופן, למרות ששלחתי טופס שלא קיבלתי את הפוליסה המקורית. למרות שגם ביקשתי ממנה שתבטל ואני מוכן לחתום על התחייבות שאני לא אתבע את הביטוח בשום מקרה. לאחר יותר מ15 שיחות שנמשכו שעות, התאיישתי ועד עכשיו אני ממשיך לשלם על הביטוח, למרות שאין לי שימוש בו, האוטו עומד בחניית הבניין וכלל לא נוסע (אפילו לא ניתן להניע אותו).

 

אשמח לדעת איך אני יכול להתקדם מפה, ומה ניתן לעשות ככה שהביטוח יבוטל, ואני אזוכה רטרואקטיבית על הביטוח.

 

 

לפי החוק אפילו שהוא עומד בחניה ולא זז חייב להיות לו ביטוח חובה

במקרה שמישהו חס וחלילה יתקל ברכב שלך ויפול על הרצפה כדי שאתה תהיה מבוטח

פורסם

+1 לתגובה שמעלי. חלילה הולך רגל, או ילד על אופניים או כל אדם אחר שיפגע הוא ברכבך החונה ויפצע, ויתבע אותך, אתה תהיה במצב לא נעים בלשון המעטה....

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

×
×
  • תוכן חדש...