Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ייתכן והגזמתי עם המיד.

 

אבל מהידע שלי בתחום, וזה בין היתר עקב מכר טוב...

 

אז אני מכיר שלושה (שהפכו פסיכוטים בעקבות שימוש בסמים), במהלך החיים שלי, שזה לא מעט, אם מביאים בחשבון שמעולם לא הייתי חלק מהסצינה של הסמים.

 

עם זאת, אי אפשר להסיק דבר המה שכתבת על בסיס המקרה היחיד שאתה (בערך) מכיר.

ועדיין, אני לא חושב שמישהו היה קונה "אקמול" תוצרת בית מפיצוציה, אז למה סמים כן?!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זו בדיוק הסיבה שעדיף להעביר את הטיפול בסמים את תוך החוק.

 

כי אנשים הולכים לעשות סמים, לא משנה מה יקרה. אפשר לשמוע מאות מקורות רציניים (אנאליסטים, בכירי משטרה, מומחי פסיכולוגיה) ברחבי העולם שאומרים שהמלחמה בסמים נכשלה. יש כמה מדינות שכבר שינו את הגישה שלהם למשתמשי סמים מ'להעניש' ל'לטפל' וההצלחה שלהם הרבה יותר רבה מזו של אלה שעדיין נלחמים.

ברגע שאתה הולך וקנה סמים אצל איזה מישהו שאלוהים יודע מאיפה הוא הביא אותם, לך תדע מה יש שם. מכר שלי הצליח לפתח הפרעה נפשית שכמעט הרסה לו את החיים והיה בטיפול במשך כמעט שנה, כנראה בגלל שילוב של גראס רע ומונו.

 

אני לא יודע מה איתכם, אבל אני מעדיף שקאנביס יהיה נגיש כמו אלכוהול (או לפחות כמו שהיינו רוצים שאלכוהול יהיה נגיש) מאשר שאנשים יהיו בסיכון של ליפול על 'גראס רע'.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אמנם אני לא מכיר אנשים שממש קיבלו פסיכוזות וסכיזופרניה בגלל זה, אבל כן מכיר מישהי שנדפק לה השכל קשות. אולי זאת הפרעה נפשית כלשהי, אבל מה שאני שמתי לב זה טמטום ושינוי אופי קיצוני שהופיע.

פורסם

עזבו סכיזופרניה או לא , הסטלה של הדבר הזה היא פשוט מגעילה , ניסיתי את זה ואתה מרגיש כאילו לקחת אקסטזי , בכל ימי חיי לא הייתה לי סטלה קשה כזו , 40 דקות אתה רועד והלב שלך בדופק מטורף ואתה אנרגטי , ואחרי זה 40 דקות אתה בדאון ובא לך רק לישון ואין לך כח לדבר ,וחוזר חלילה ככה איזה 2-3 שעות.

לא נוגע בזה מאז אני נשאר עם הירוק והחום הרגילים והמוכרים.

לגליזציה ואכיפה נכונה זה הפתרון.

וזה גם יכניס כסף טוב לקופת המדינה - מבטיח.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

פותח השרשור, הינך בן 17-18, אתה בטוח שאתה רוצה להכניס חומרים לא ידועים לגוף שלך?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

החומר מיובא מארה''ב (שם הפטנט) ומוכר שם עוד משנות ה80 כתחליף סינטטי לTHC,

בארץ משדרגים אותו עם עוד כמה גועלים/רעלנים ומתיזים על תערובת עלים/עשבים מטובלת.

 

בחירתך אם לתת בראש או לא,

לפרטים נוספים על JW- החומר הפעיל (ונגזרות המספרים אחריו וכו') בפרטי בלבד.

 

 

הבחור שרשם על LSD וחגיגת , לא הבנתי מה קשר בין אמפדמינים מעורבבים עם קפאין ולסם OVERCLOCK למוח שלך (הזייה) אבל אני בטוח שאתה תסביר ?

פורסם
ועדיין, אני לא חושב שמישהו היה קונה "אקמול" תוצרת בית מפיצוציה

כשהוא עולה גרושים, ונמכר ללא מרשם בכל בית מרקחת, אז לא.

אם אקמול אמיתי היה מחוץ לחוק, והיה נמכר בשוק השחור ב150 שקל לגרם, אז היו קונים. הכל עניין של זמינות.

 

אני גם בטוח שאם לקוק הייתה זמינות של דבק מגע, הוא גם היה הופך להיות סם של ילדים ערסים, יחד עם גז מזגן. בינתיים, בגלל המחיר הגבוה (ואנשים כמו פבלו אסקובר שמתים), זה סם של עשירים ומפורסמים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

 

עם זאת, אי אפשר להסיק דבר המה שכתבת על בסיס המקרה היחיד שאתה (בערך) מכיר.

ועדיין, אני לא חושב שמישהו היה קונה "אקמול" תוצרת בית מפיצוציה, אז למה סמים כן?!

 

מחר אני נפגש עם מישהו שמבין היטב בתחום ואשאל אותו האם ישנו קשר.

 

סמים אנשים קונים כי זה: מסקרן אותם/ מפתה/ הפרי האסור מתוק מדבש/ בריחה מהמציאות.

 

צרכני ההרואין בחלקם הינם אנשים מצליחים שרוצים להרגיש ב"דאון". למה? שאלה טובה. זמרים מאוד מצליחים, שפי ענק וכדו'- יותר נופלים על הרואין ושאר המדכאים ביחס לממריצים וכדו'.

 

לעומתם- אלה שמרגישים "שפלים", פשוטים יחסית ונמוכים מהעם- יקחו קוקאין וכדו' כדי להרגיש ב"היי" ולהרגיש יותר טוב. שני הדוגמאות הנ"ל הן דוגמאות לבריחה מהמציאות.

 

יש גם את אלה שסקרנים לנסות, וכמובן את האמירה הידועה (לא זוכר את הניסוח) שאומרת שאם זה אסור- אז יש יותר רצון לעשות דווקא.

 

יש הרבה סיבות למה זה קורה. חלקן הגיוניות יותר וחלקן פחות (אם בכלל). בגלל עייפות יתר שלי- אין לי כוח לפרט וכדו' את הדעותיי/ ידע שלי. אולי מחר.

 

עריכה: אני חושב למשל, שאתה משוגע (אם אני זוכר נכון- אתה רוכב דו- גלגלי). למה? נראה לי משוגע לקחת כלי מסוכן יחסית ולסוע עליו (בלי כוונה לפגוע, אלא כנסיון להבהיר את עצמי). אותו הדבר אנחנו לא נבין את משתמשי הסמים. כמו שלא נבין את המטורפים שמטפסים צוקים גבוהים ללא חבל בטיחות/ קשירה. יש אנשים שאוהבים לחיות על הקצה ולחוות אותו. עובדה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אני לא רוכב דו גלגלי, אבל מסכים לקביעה שמי שכן הוא משוגע. בייחוד אלו שלוקחים את הסיכון רק כדי להגיע ממקום למקום...

 

בכל מקרה, המינוח המטעה "סמים" מאגד תחתיו הרבה כימיקלים שונים בתכלית, שהשפעותיהם, כמו גם נזקיהם הפוטנציאלים, שונים מאוד. אחת מטעויות ההסברה הקשות שעושים, זה לכלול את כל החומרים תחת אותה כותרת, במקום להסביר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...