Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי אקסנט 96 - ערך למדא לקוי בטסט


VinnyX
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים.

עשיתי חיפוש לפני וראיתי בעיקר שרשורים שבהם אנשים מדברים על ערך למדא גבוה ולא נמוך.

אם הבנתי נכון, ערך נמוך זה אומר שתערובת הדלק עשירה מדי?

אני חייב לציין לפני שתתחילו עם תגובות ה"להחליף". אני לא מתכוון להחזיק את האוטו עוד הרבה זמן, מקסימום כמה חודשים!

אני כרגע מחפש B4 סטיישן ידנית. (אם מישהו מכיר או ראה אחת למכירה נא לדווח! :lol: תודה!)

אז באמת שאני לא מתכוון להחליף שום דבר יקר מידי, כגון: ממיר, חיישנים ותיקונים.

לא רוצה להשכיב 2000 שקל על ממיר היום כשעוד חודשיים-4 חודשים אני כבר נפטר מהאוטו. תבינו אותי.

 

בינתיים קניתי פילטר אויר ושמן. מחר אני אחליף פילטרים ואמלא שמן חדש, פרסטון 10W-40. אם מישהו מכיר או שזה משנה.

יש לי 44K זמין בבית. מומלץ לעשות אינפוזיה?

או להוסיף את זה רגיל לטנק דלק?

יש איזשהו חומר פלא אחר שיעזור לי לעבור טסט? גולד לייבל שווה משהו? הבנתי שלא ממש.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן תערובת הדלק עשירה מדי ומקור הבעייה עלול להיות לא רק מהמממיר הקטליטי אל גם מסיבות אחרות כחיישן חמצן, חיישן חום מנוע ועוד.

מומלץ לבצע איבחון לבעייה ולא סתם להחליף חלקים ללא צורך.

ראיתי אתמול סובארו B4 סטיישן למכירה ברמת השרון, אבל היא עם הילוכים אוטומטיים, שנת 2008 יד ראשונה

והטל' הנו 054-4656538 ואיני מכיר כלל את הבעלים או את המכונית.

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רפי, אבל אני מדבר על הדור לפני זה. 2000-2003. :-) תודה בכל מקרה.

 

החלפתי את שני הפילטרים האלה, הפילטר אויר היה ממש מטונף. ראיתי פילטרים של האמרים אחרי חודש בשטח יותר נקיים מזה. :lol:

רוקנתי שמן, ומילאתי שמן 10W-40 של פרסטון.

 

העניין הוא גם שהאוטו לא מזהם. רק הלמדא גבוה.

תוצאות בדיקת הזיהום:

 

בסרק: 898 סל"ד. קצת גבוה לא?

CO: 0.158

שניהם תקינים.

 

בסל"ד גבוה: 2402 סל"ד. תקין

למדא: 0.93. לקוי (נמוך מידי)

CO: 0.283. תקין

חום מנוע: 84 מעלות.

 

יכול להיות שהמנוע היה קר מידי?

 

ומה כדאי לי לעשות? אינפוזיה או לשים את התוסף רגיל??

אם רגיל אז זה מצוין כי יש לי פחות מרבע טנק.

אם באינפוזיה יש לי ערכת אינפוזיה כזאת של בי"ח. שקית עם צינורית וטפטפת כזאת.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...