Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

בכל מקרה, ע"פ ההצעות כאן אני מבין שלא כדאי להכנס להשקעה על רפידות קרמיות, ולכן כנראה שארד מהעיניין.

 

.

 

מערכת בלימה קרמית ברכב "סטנדרטי" לא רק שלא תשפר את הבלימה, היא אף תפגע בבלימה מהסיבה שהיא עובדת די "הפוך" ממערכת בלימה רגילה:

 

מערכת בלימה רגילה- מגיעה מהר מאוד לטמפ' עבודה אופטימלית ובכבישים תובעניים מתחילה לאבד יעילות בגלל שהיא מתחממת יותר מדי.

 

מערכת בלימה קראמית- מגיעה לאט יותר לטמפ' עבודה אופטימלית ומתחילה "לזרוח" באמת בכבישים תובעניים.

 

כל עוד אתה נוסע עם רכב רגיל אתה צריך מערכת בלימה שתגיע לטמפ' עבודה במהירות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאילו הספקים אתה מייעד את מערכת הבלימה הקרמית?

 

האם ברקסים קרמים בולמים פחות טוב מברקסים רגילים, לפני הגעה לטמפ' עבודה?

פורסם
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=ceramic+brake+civic+95&_sacat=0&_odkw=ceramic+brake+civic&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

 

דיסקים מחורצים + רפידות קרמיות באיביי - המחירים נעים בין 80$ לסט קידמי ו-150$ וסט קידמי ואחורי. לא יודע מה טיב הברקסים הנ"ל והאם הם שווים את הקניה, ועל כן שאלתי.

 

בכל מקרה, ע"פ ההצעות כאן אני מבין שלא כדאי להכנס להשקעה על רפידות קרמיות, ולכן כנראה שארד מהעיניין. מה שכן, אני מחפש לשפר את הבלימה ברכב, ולכן אחפש קליפרים מוגדלים + משאבת מרכזית חזקה יותר, בשילוב EBC ולוקס, ומקווה שזה יתן לי את התוצאה המבוקשת.

 

שוב תודה על העזרה.

 

לך על מה שרשמתה את לא תצטער על זה.

פורסם

מבדיקה. ברשת תמונה מול תמונה קאליפרים של סיוויק מול אקורד שנת 96 דומה כי הקאליפרים אמורים לשבת בסיוויק.

אבל זה ברקסים 282 מ"מ וצריך גאנט 15, אל תתפוס אותי במילה אבל שווה בדיקה, בנוסף המשאבה המרכזית עם הבוסטר יכולה גם להתאים לך, תבדוק.


×
×
  • תוכן חדש...