Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכל מי שיוכל לעזור.

הלך לי הראש מנוע במגאן קופה 2.0 16v וחשבתי לנסות להשתיל מנוע של הקליאו ספורט עם 172 כ״ס יש לי מספר שאלות

האם זה אפשרי?

מה העלות?

אפשר לאשר את זה שיהיה חוקי?

 

* אם יש למישהו למכירה מנוע או ראש מנוע של מגאן קופה 2.0 שיצור איתי קשר בה״פ

 

תודה על העזרה

פורסם

אם איני טועה מנוע של מגאן זה f5r ומנוע של קליאו172 זה f4r מבחיהת הגיר יש התאמה אצלך יחס העברה ארוך יותר, לדעתי פיסית ישב במגאן רק צריך צמא ומחשב חדשים, מה אתה לא יכול לשפץ ראש? לדעתי צנרת נורמאלי גילואח ראש ניהול של קליאו וסעפות של קליאו ותה המצאה במצב חזק יותר משל הקליאו.

פורסם

הראש מנוע לא ממש הלך, פשוט החלפתי לראש מנוע של קליאו וויליאמס+סעפת יניקה ומצערת והמנוע מזייף קצת(אחרי שאני מאמץ אותו המנוע נכבה ולפעמים הטורים עולים ויורדים) אז אני בודק אופציות אחרות...

פורסם

אם המחשב מקורי אז כנראה ששם הבעיה שלך. תנסה לבדוק מיפוי מחדש או ניהול חיצוני.

 

החלפות מכל סוג חייבות להיות מגובות בשינויים בתוכנה כדי שהמנוע יעבוד כמה שיותר קרוב לאופטימלי.

לדעתי המחשב לא נותן מספיק דלק ובגלל זה המנוע נכבה ומזייף.

 

בהצלחה.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
אם המחשב מקורי אז כנראה ששם הבעיה שלך. תנסה לבדוק מיפוי מחדש או ניהול חיצוני.

 

החלפות מכל סוג חייבות להיות מגובות בשינויים בתוכנה כדי שהמנוע יעבוד כמה שיותר קרוב לאופטימלי.

לדעתי המחשב לא נותן מספיק דלק ובגלל זה המנוע נכבה ומזייף.

 

בהצלחה.

 

אני גם חושב שהבעיה. שלך היא בניהול

פורסם
תודה לכל מי שיוכל לעזור.

 

* אם יש למישהו למכירה מנוע או ראש מנוע של מגאן קופה 2.0 שיצור איתי קשר בה״פ

 

תודה

יש לי את שני המנועים

יש גם את הצמה ומחשב של הקליו

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

פורסם

מנוע וולאימס הוא 2 ליטר, לא 1.8.

 

הראש של הוויליאמס נושם יותר טוב מהראש של המגאן, והקאמשטים שונים.

שינוי כזה מצריך שינוי בניהול.

 

בכדי לחסוך לעצמך הרפתקאה בלתי נגמרת של צ'יפים, אני ממליץ ללכת על ניהול מנוע אחר.

 

Haltech SPRINT 500, או SPORT1000 , בהתאם לתקציב יעשו את העבודה.

 

 

בהצלחה.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם
אם איני טועה מנוע של מגאן זה f5r ומנוע של קליאו172 זה f4r מבחיהת הגיר יש התאמה אצלך יחס העברה ארוך יותר, לדעתי פיסית ישב במגאן רק צריך צמא ומחשב חדשים, מה אתה לא יכול לשפץ ראש? לדעתי צנרת נורמאלי גילואח ראש ניהול של קליאו וסעפות של קליאו ותה המצאה במצב חזק יותר משל הקליאו.

 

צמה מקורית לקליאו ספורט + מחשב מקורי אצל קרסו תחזיקו חזק

 

17K לפני מעמ :shock:

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

×
×
  • תוכן חדש...