Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

הודעה ראשונה שלי פה קודם כל חשוב להגיד שעד היום הפורום עזר לי הרבה פעמים בחיפושים בגוגל!

לעסק- יש לי סיאט איביזה עאלק-ספורט 2003, המפתח המקורי משולב עם השלט לרכב, במפתח הרזרבי זה שלט לבד ומפתח לבד.

 

בשלט המקורי (משולב) זה רק נעילה מרכזית, ברזרבי התברר לאחרונה שגם יש לי מרימי שמשות וצפצוף בנעילה.

רציתי לדעת אם יש אפשרות לגרום איכשהו לשלט המקורי המשולב והיותר נוח לעשות את העבודה של הרזרבי ולהרים את השמשות..

 

תודה מראש!

 

נדב

פורסם

שלום, ברוך הבא לאתר.

 

לדעתי השלט ה"הרזרבי" הוא לא מקורי של הרכב, אלא שלט של מערכת אזעקה.

 

הרמת שמשות וצפצוף בנעילה - אלו גם פונקציות של מערכת אזעקה.

 

כשאתה נועל עם המפתח ה"משולב" - אתה לא מפעיל אזעקה.

 

בעיקרון - מערכות נעילה מקוריות לא משמעיות צפצופים ולא מרימות שמשות.

 

בשביל לגרום לשמשות לעלות בנעילה עם המפתח ה"משולב" צריך לעשות שינוי בחיבור מרימי שמשות באוטו.

 

* שים לב לשיפוץ הכותרת, להבא הקפד לציין בכותרת פרטים מלאים.

 

 

פורסם

תודה Buki, הופנם העניין עם הכותרת.

 

גם לדעתי השלט החלופי שייך לאזעקה, אבל רשום עליו סיאט מאחורה ככה עושה רושם של מקורי.

בכל אופן, אם צריך לשנות חיווטים - איפה אפשר, כמה אמור לעלות, ואם יש המלצות על מישהו?

פורסם

בדגמים מסויימים או בשנתון מסויים הגיעו חלק מרכבי קונצרן VAG עם מרימי שמשות מקוריים קרי, סגירת/פתיחה של החלונות בעזרת השלט המקורי ולא תמיד העסק קשור לאזעקה שהותקנה מקומית.

 

תוכל לצלם את השלט ואת המפתחות שברשותך ? לא תמיד סמל או לוגו של ייצרן הרכב מעיד כי השלט מקורי מכיוון שניתן להזמין מסין שלט עם לוגו של בר רפאלי עם חשקה נפשך בשלט כזה :roll:

איזה כייף לי :)

פורסם

טוב עשיתי קצת בירורים (בצורת ללכת לאנשים שמרכיבים מערכות סטריאו, כי חשמלאים הבנתי לא מתעסקים בזה).

הדעה הרווחת היא שלא ניתן לחבר או לאחד את 2 המערכות והשלט של האזעקה מחליף את התדר כל פעם או משהו כזה.

אמרו לי גם שזה הורכב ברדיו-מילאנו כי הם עובדים עם צ'מפיון.

הלוואי והם טועים :-)

מצ"ב תמונות של השלטים

Key1.jpg

Key2.jpg

פורסם

אותה "בעיה" גם עם איביזה 06.

רק שאצלי אין צפצוף.

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
×
×
  • תוכן חדש...