Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם, הלך לי הבולם זעזועים הקידמי מצד ימין בפיג'ו 206 שנת 99

תאכלס אין כל כך בעייה לנסוע ככה אבל אני מעדיף לסדר את זה כמה שיותר מהר, השאלה שלי אם האני יכול להחליף בולם אחד או שחייב להחליף את שניהם? וכמה זה בערך יעלה לי... פשוט אני קצת לחוץ בכסף (חייל)

אהה והכיי חשוב איפה אני יכול לסדר את זה מחר באיזור הצפון, אני בעיקרון מחיפה. אבל איזה מוסך פתוח פה באזור ויכול לסדר לי את זה??

תודה רבה לעוזרים.

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם
שבת שלום לכולם, הלך לי הבולם זעזועים הקידמי מצד ימין בפיג'ו 206 שנת 99

תאכלס אין כל כך בעייה לנסוע ככה אבל אני מעדיף לסדר את זה כמה שיותר מהר, השאלה שלי אם האני יכול להחליף בולם אחד או שחייב להחליף את שניהם? וכמה זה בערך יעלה לי... פשוט אני קצת לחוץ בכסף (חייל)

אהה והכיי חשוב איפה אני יכול לסדר את זה מחר באיזור הצפון, אני בעיקרון מחיפה. אבל איזה מוסך פתוח פה באזור ויכול לסדר לי את זה??

תודה רבה לעוזרים.

 

בעיקרון אפשר להחליף בולם אחד אבל עדיף להחליף זוג (לא ממולץ להחליף אחד ובד"כ לא עושים זאת) אני מאמין שעלותו של בולם תהיה סביבות 250-400 ש"ח תלוי באיכות, לגבי מוסך למחר רק אצל "בני דודינו"...

פורסם

מה הסימנים שהוא מראה, ואיך החלטת שהוא הלך?

 

בולם לפיג'ו לדעתי יעלה יותר מ200 למקורי!

(הם משקיעים בבולמים!:-P)

 

אצלי הבולמים בפיג'ו 406 99', כמו ביום הראשון שלהם, לא חורקים, בולמים יותר טוב מהמכוניות החדשות!

פורסם

צריך כיוון פרונט בגלל שלאחר פירוק והרכבת מתלה קידמי לצורך החלפת בולם הזויות של הגלגל משתנות, הוא לא חוזר למקום בדיוק כמו שהוא היה.

 

ולכן צריך כיוון פרונט, אחרת האוטו לא יסע ישר ותיהיה שחיקה מוגברת של צמיגים קידמיים

 

 

×
×
  • תוכן חדש...