Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קצת מידע בנוגע לאיביזה mk3 לפניי רכישה


Overkiller
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם;

לאחר התלבטויות רבות החלטתי שאני מעוניין ברכישת סיאט איביזה 5 דל' 1.6 ידנית משנת 2001.

קראתי כתבות בעיתון "אוטו" הרלוונטיות לרכב (גיליון 168, מהארכיון אי שם משנת 2001) וקיבלתי מידע כללי בנוגע לרכב.

מעבר לכדאיות רכישת הרכב שאשמח לשמוע את חוות דעתכם, אבקש לקבל מידע נוסף על ההבדלים בין רמות הגימור (Stella\Signo) - מה מציעה רמת הגימור האחת על פני השניה, ומהם המכלולים המעמיקים (דהיינו בקרת האקלים, מערכת הסטריאו וכיוב').

בנוסף לכך, תקציב רכישת הרכב מתפרש ל2 שלבים:

1) רכישת הרכב עצמו - בדגש על כך שהמכלולים "מתחת למכסה המנוע" תקינים לחלוטין.

2) שדרוג מכלולים קוסמטיים - צביעת הרכב בצבע שחור והחלפת כיסויי המושבים לצבע שחור עם קו תפר אדום (אני פדנט, זו המחלה שלי).

אבקש המלצות בנוגע ל2 השלבים, היכן ניתן לבצע את הבדיקות הרלוונטיות למנוע ולמכלוליו השונים, והיכן ניתן לבצע את השינויים הקוסמטיים הנוספים (בדגש על איזור הדרום, אני מב"ש).

לתשובותיכם אודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה לי שאתה טועה ובשנת 2001 יצרו עדיין את המודל השני.

היו לנו שלוש כאלה במשפחה מהדור ההוא (כולל קורדובה שהיא איביזה עם בגאז').

מנוע: נהדר, אמין, ללא בעיות. היו שני הספקים ב 1.6. 75 ו- 105 כ"ס. בחר את החזק יותר.

סטלה או סיניו: מנסיון, רק סטלה, הנחותה יותר. בסיניו יש שני פאקים: המסך עם הרדיו/מזגן וכו' נוטה להתקלקל ומספיק שנופל לחצן, אתה צריך להחליף את כל העסק כי חלפים עולים הון. אנחנו קנינו מפירוקיה מערכת כזאת בגרושים והיא סיפקה לנו כפתורים ומתגים.

דבר שני, אתה לא יכול להתקין מערכת כי אין מקום. אז צריך לאלתר...

הסטלה היא פשוטה, עם בקרת אקלים מיכנית ואמינה לאורך זמן ובלי קישקושי מסכים ורדיו כך שניתן להתקין שם מערכת.

לגבי האמינות, כפי שאמרתי, הרכב הזה מאד אמין. אני מניח שמחלות ילדות כמו חלונות שנפלו תוקנו. כבל המצמד נוטה להיקרע אחרי כמה עשרות אלפי ק"מ. חוצמיזה רכב ממש אחלה.

וודא שהרכב טופל כיאות ושברדיאטור יש נוזל ייעודי של פולקסווגן, זה חשוב מאד.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחריי בדיקה בשנית אתה צודק, ואכן מדובר בדגם mk2 עם מתיחת פנים.

בנוגע למנוע אני מסכים איתך, ואכן כיוונתי למנוע ה100 כ"ס, כיוון שלהערכתי מנוע ה75 יקרטע בנסיעות בין-עירוניות.

יש לי מספר סייגים בנוגע לרמות הגימור ואשמח אם תביעו את חוות דעתכם - הסטלה אמנם פשוטה יותר בתחום האבזור (והעניין של בקרת האקלים פחות חשוב) אך ידוע לי שדגם זה נמכר ללא ABS, אם זה הדבר, איאלץ לרכוש את דגם הסיגנו, כיוון שבטיחות קודמת לכל.

דבר נוסף, שאותו הבנתי מבירור בנוגע לרכב הוא שדגם הסטלה מגיע עם 2 חלונות חשמליים לעומת 4 בסיגנו. האם הדבר נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...